Sizzle schreef:Dat vind ik ook wel een voorbeeld die goed bij de OP past.
Als er vrouwen zijn die gewoon graag zichzelf uitdagend gekleed op internet willen zetten omdat ze dat leuk vinden, is dat dan ook een daad tegen gelijkwaardigheid?
Vrouwen die die zich graag bewust laten beminnen door zelf het middelpunt van mannelijke attentie te spelen, afbreuk aan het feminisme?
Het kan toch ook niet zo zijn dan men die wat over het hoofd aait en zegt: jij kunt er niets aan doen dat je het nog niet begrijpt, dat komt door de negatieve impact van de mannelijke maatschappij, je denk alleen maar dat je dit uit vrije wil leuk vind.
Misschien begrijp ik het tweede gedeelte niet zo goed. Maar dat lijkt me niet helemaal waar. Een vrouw mag toch van seks houden en dit doen met wie zij wilt en hoe vaak ze dat wilt? Het woord slet bestaat niet vind ik. Als een vrouw het met iedereen wilt doen, helemaal goed. Ik vind prostitutie dan ook echt iets tofs (wanneer een vrouw dit zelf kiest). Het liefst zou ik langs alle ramen van Amsterdam rennen en ze willen high fiven. We klampen ons teveel vast aan de maatschappij als het gaat om het vrouwenlichaam. Notabene ons eigen lichaam. Als ik halfnaakt op Instagram wil staan doe ik dat lekker. Ik ben niet minder waard dan anderen.