Gewoon een feitje.
Er staat namelijk gewoon hoe ts het gemeld heeft, gewoon lettertjes.
Lezen dus.
Heeft niks te maken met frustratie maar als dit verhaal klopt, ja dan vind ik dat het een ondankbare trut is ja.
Maar goed om te weten dat jullie het wel normaal vinden om enorm je best te doen voor je zusje, en vervolgens de rekening in uurloon te krijgen voor haar hobby(!!).
Een hobby waarvan ze aangeeft die niet te kunnen betalen en je haar gunt.
Zo lastig is dat niet, ik zou jullie nog wel willen horen in dezelfde situatie ik denk niet dat jullie er dan nog hetzelfde over denken.
Voor mij valt het gedrag van het zusje van ts onder asociaal gedrag wat je gewoon niet doet bij familie die zoveel voor je doet.
Overigens reageer ik op zulke dingen als dit nooit, waarom, dit dus.
Dit soort van mensen die duidelijke tekst erg creatief interpeteren.
Niks met frustratie van doen, enkel meer bevestiging dat men niet meer goed leest.
Dit is gelukkig geen weerspiegeling van de echte wereld, dat scheelt wel.
Gelukkig heb ik geen mensen om me heen die acties als bij ts normaal zouden vinden, maar bokt blijft daarin bijzonder.
En eenzijdig verhaal, ja als dit klopt vind ik dat iemand een ondankbare trut is ja.
Ik was alleen vergeten dat ik dan gelijk zelf een probleem heb en reacties krijg als calm your tits.
Stel je toch voor dat je gewoon uit dat je het hondsbrutaal en ondankbaar vind, en daar de naam ondankbare trut aan plakt.
En nu ga ik ontstippen, ik vind het namelijk vrij sneu dat ts ook nog bijna het verwijt krijgt niet duidelijk te zijn geweest.
Had ze misschien nog duidelijker moeten doen, maar ik snap wel dat dit rauw op haar dak viel na alle support.