Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ailill schreef:Shaggy09 schreef:Paar jaar terug was er hier een soort van noodvordering tussen wat Arabische en Molukse mensen, landelijk op het nieuws en langdurig bewaking v.d. ME. Vriendin van mij woonde daar toen, duurde alleen even tot je er was. Op iedere hoek stond een ME agent en bij voldoende mensen mocht je je verplaatsen.![]()
![]()
Ik krijg spontaan zin om probleemwijken te kijken oops..
Heel wat avonden daar op het balkon gezeten, mensen zijn vreemde wezens

Shaggy09 schreef:Verder hoefde ik er niet te zijn, was vooral voor de lol. Al schaamde ik me dood, is ontstaan vanwege een groep jonge pubers toenProbleemwijken 2.0![]()
Ik zou er wel moe van worden niet gewoon naar mijn huis te kunnen door die kud tokkies, ME daar beuk je je ook niet even tussendoor.
Maar toen ik een keer het ABC restaurant inliep keek ik ook mijn ogen uit. Nondeju wat een volk.
Ailill schreef:Shaggy09 schreef:Verder hoefde ik er niet te zijn, was vooral voor de lol. Al schaamde ik me dood, is ontstaan vanwege een groep jonge pubers toenProbleemwijken 2.0![]()
Ik zou er wel moe van worden niet gewoon naar mijn huis te kunnen door die kud tokkies, ME daar beuk je je ook niet even tussendoor.
Maar toen ik een keer het ABC restaurant inliep keek ik ook mijn ogen uit. Nondeju wat een volk.![]()
Wat is een ABC restaurant?
Ailill schreef:Shaggy09 schreef:Verder hoefde ik er niet te zijn, was vooral voor de lol. Al schaamde ik me dood, is ontstaan vanwege een groep jonge pubers toenProbleemwijken 2.0![]()
Maar toen ik een keer het ABC restaurant inliep keek ik ook mijn ogen uit. Nondeju wat een volk.![]()
Wat is een ABC restaurant?
Ailill schreef:EmptyWords schreef:Hé bah!

EmptyWords schreef:MarcoBorsato schreef:Laten we de boktmeeting hier doen, stuk goedkoper!
dan ben ik er ook bij!
ElviraKelan schreef:Hier heb ik nooit in een volkswijk gewoond maar wel gewerkt als wijkzuster.
Geef mij maar de volkswijken.
Natuurlijk heb ik wel eens meegemaakt dat ik ergens was waar geluidsoverlast vd buren door een feestje was en ik kon meezingen met Frans Bauer.
Dan liep ik even naar de buren toe, legde ik uit wie ik was en waarom degene er last van had. Altijd meewerkend maar ook behulpzaam.
Met oud en nieuw waren het wb vuurwerk nooit de prettigste wijken om in te werken. Eerlijk is eerlijk![]()
Maar wb gezelligheid in de straat en naar ons, het voor elkaar klaar staan geef mij dan maar de volkswijken![]()
De wijk naast onze wijk is echt een achterstandswijk. Helaas voor een aantal jaar terug ook daarvan een aantal iets verderop in onze wijk een aantal bewoners daarvan neer geplant door de gemeente. En er zit hier helaas echt wel duidelijk verschil in.
Evenals dat je beter in een volkswijk kan zitten dan de hangjongeren kunt hebben. Wij wonen aan een doorgaand fietspad maar soms kan je niets in je voortuin laten staan of het word in het weekend meegenomen of voor twee jaar terug is oa ons huis met eieren bekogeld. Erg grappig
Geef mij dan maar de volkswijken maar incl de Nederlandstalige muziek