Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Anne_x schreef:Ik was dit topic aan t doorlezen omdat ik wist dat hier een foto van onze oude tuin in stond.
Misschien toch leuk om te vermelden dat wij al 3 jaar de hele gelukkige buren zijn van het huis in dit topic.
Dit huis heeft echt zo moeten zijn. Ik werkte me 3837 slagen in de rondte omdat ik zo graag een huis wilde kunnen kopen tel daarbij op een baby die t eerste jaar niet sliep en ik belande in een burnout.
Ben ziek uit dienst gegaan en half jaar thuis gezeten.
Toen ik na 3 maanden van ziek na werkloosheid ging en daarmee 70% salaris over hield vielen we precies weer onder de grens (had geen 100 euro meer moeten zijn)
Het grote geluk dat er weer een huis vrij kwam in deze straat.
Mijn vrouw had 2 maanden nadat we hierheen verhuisd zijn een andere baan en ging daar veel meer verdienen.
Dus we hebben een gat van 5 maanden gehad waarin we aan de inkomenseisen voldeden.
Wij hoeven hier de komende 15/20 jaar niet meer weg.
Stiekem had ik wel liever het huis hier naast gehad want die heeft een hoekje en een veel grotere tuin maar we kunnen niet alles hebben haha.
Helaas lijkt het zo gewenste 2e kind er niet meer te komen.
x_Anne_x schreef:Polderwijk. Vlak bij de Gamma
Het is helaas al 2,5 jaar ziekenhuis in en ziekenhuis uit.
Nog 2 embryo's (waarvan er 1 afgelopen dinsdag teruggeplaatst is)
En daarna wil mijn vrouw niet meer verder.
We zouden nog hele ronde ivf vergoed kunnen krijgen maar ze trekt het niet meer. (Hebben het ook jaar bij mij geprobeerd zonder succes)