. En inderdaad: ik durfde niks te laten merken dus rekende gewoon af. Nu ben ik fan van Rituals, maar shop online. Soms ga ik de winkel in en vind het een prettige sfeer: je wordt begroet, vaak thee aangeboden en de vraag ze kunnen helpen of dat je zelf even rondkijkt? En daarbij dat als je nog vragen hebt ze graag helpen. Ik kijk altijd rustig rond en nooit dat ze het nog een keer vragen, maar wel duidelijk aanspreekbaar zijn (of hoe heet dat? De drempel om ze aan te spreken is erg laag).
Vandaag ook te maken gehad met aftersales, bij de bank. Ik moest daar zijn met mijn zoon, en toen hij klaar was vroeg ze aangezien wij daar meerdere rekeningen hebben, of we ook verzekeringen hebben. Tja, die heb ik wel maar idd, loop er al even tegenaan dat ik geen idee heb wat precies. Dus een vrijblijvend gesprek gepland. Puur omdat het zo netjes ging, maar dus ook omdat het wel nodig is hier wat duidelijkheid in te krijgen.

weet niet beter dan dat ik ze gewoon zelf test. (Of als puber een parfummetje opspoot om lekker te ruiken en ze zelf niet kon betalen
)