kelliiee1993 schreef:Ik meld me ook, het is niet dat ik het eenzaam wil noemen.
Maar meer mensen om een eventuele vriendschap op te bouwen en leuke dingen mee te doen zijn welkom.
Heb een enorm leuke vriend en een paar vriendinnen, maar de meeste zijn 'kwijtgeraakt' toen ik ziek werd. Dat was rond mijn 18e, waarbij iedereen volop aan het uitgaan was en ik niet altijd mee kon. Vanwege hun idee dat het niet echt was en ik mij aanstelde, zijn deze vriendschappen over gegaan.
Ik ben van omgeving kop van Noord-Holland.
He jij zit dicht bij mij denk ik. Ik woon op Texel
MTinker schreef:leuke initiatieven! Ik woon trouwens in Vledder, dus rand Drenthe/Friesland
Ik heb een stacaravan in Havrlte dat is ook dichtbij
Ik wil ook wrl in een appgroep
. Ik heb me ook aangemeld voor landelijk appgroepje. Ik wil ook best daarvoor reizen, zou ook bv Limburg of Friesland weer eens willen zien bv. Ik denk ook wel dat de mobieltjes en Social media de eenzaamheid deels ook kunnen versterken. Vroeger zat ik vaak in de trein en had vaak leuke gesprekken, tegenwoordig zit bijna iedereen op zijn mobiel te turen waardoor je haast nooit meer een praatje hebt met een ander. Dat is echt wel veranderd. Andere kant is als we nu een groep maken en zo nieuwe contacten kunnen krijgen door bv een meeting waar je je bij kan aansluiten dan kan het ook weer heel goed tegen de eenzaamheid helpen.

beetje onzekerheid ook wel.

Lijkt me leuk een spelletjes bijeenkomst.Ik woon niet echt in de buurt maar ken Nijmegen wel, heb daar ook gewoond, dus als het niet al te laat word wil ik wel graag meedoen!