Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Hoe staat het er inmiddels voor met al dat gedoe en hoe gaat het met je man.
Lara_Silver schreef:Tja waarom gaat jou man op zakenreis nog na borrelen in een hotel kamer met een vrouwelijke collega? Is toch ook heel raar? Waarom een rare situatie creëeren die door professioneel gedrag voorkomen had kunnen worden. Ik zeg niet dat de streek die die collega geflikt heeft terecht is, maar het was makkelijk te voorkomen geweest. In ieder geval hopen dat ze geen aangifte doet en toch eens een heel goed gesprek hebben met je man over zijn gedrag... En daarmee wil ik niet laten doorschemeren dat ik denk aan vreemdgaan ofzo, helemaal niet, maar sommige mensen hebben gewoon een ander idee van wat sociaal normaal gedrag is. (net zoals mensen die een hele kleine persoonlijke ruimte hebben)
Brainless schreef:Hoezo de laatste dag dat ze aangifte kan doen?
dito schreef:Maar stel ze doet geen aangifte....wat dan?
Ik zou dan toch gelijk aangifte hebben gedaan....ga je toch niet zolang mee wachten
poes schreef:Naborrelen in de bar: ja.
Naborrelen op de kamer een groepje: ja
Naborrelen op de kamer met twee als je elkaar mss super goed kent: nog ok
Naborrelen op de kamer met vrij onbekende collega= absoluut meer dan borrelen.
poes schreef:Maar goed mijn man was hier vroeger ook best naïef mee bedenk ik me net. Ik ben zo ook es uitgenodigd op zijn studentenkamer en toen hebben we echt een film gekeken. Vond ik toen ook heel bizar!
__Robijn__ schreef:Dat is niet waar CleanBandit.
Je kan ten alle tijde aangifte doen van een strafbaar feit. Ook nog JAREN later.
Dus dat in echt onzin, geen idee wie of wat je vertrouwenspersoon is maar die heeft niet de juiste kennis denk ik.
CleanBandit schreef:__Robijn__ schreef:Dat is niet waar CleanBandit.
Je kan ten alle tijde aangifte doen van een strafbaar feit. Ook nog JAREN later.
Dus dat in echt onzin, geen idee wie of wat je vertrouwenspersoon is maar die heeft niet de juiste kennis denk ik.
Misschien dat het puur om de koppeling aan de melding gaat?
Morgenavond horen we meer, dan zijn de juristen er.
Cayenne schreef:Gaat dit eigenlijk om Nederland? Misschien dat het in België of Duitsland etc anders is?
Dani schreef:Doelde ze niet op de bedenktijd na een melding van een zedenmisdrijf? Die is maximaal 2 weken. Het zou dus juist andersom kunnen zijn, dat de vrouw pas vanaf morgen aangifte kan doen.
daffodil schreef:Wat een toestand zeg. Ik heb ervaring met beide kanten. Dus iemand die ik echt tot op het bot vertrouwde maar achteraf toch de fout in was gegaan. Terwijl ik er echt om moest lachen toen de verdenking viel, maar deze bleek toch echt giga fout te zijn. Uiteindelijk komt dat uit want ze gaan dus vaker de fout in. Toen ik heel expliciete gesprekken voorbij zag komen, bleek toch echt wel dat mijn ex een iets ander persoon was dan ik dacht.
Maar ook iemand die echt honderd procent onschuldig was, maar wel door de politie opgepakt werd. Gevalletje nijdige bijna ex die het huis en de kinderen wilde hebben en aangifte deed tegen haar man. En dan sta je als man toch echt direct in de kou. Hij werd uit huis gehaald, mocht er niet meer in en is 3 jaar!!!! bezig geweest om zijn recht te halen en voogdij over zijn kinderen te krijgen.
Dieptrieste toestand, ook voor zijn kids die gelukkig het geloof in hun vader nooit verloren hebben ondanks alle pogingen van moeders om ze tegen hem op te zetten.
Ik wens je heel veel wijsheid toe bij alles wat komen gaat.
CleanBandit schreef:__Robijn__ schreef:Dat is niet waar CleanBandit.
Misschien dat het puur om de koppeling aan de melding gaat?
Morgenavond horen we meer, dan zijn de juristen er.
daffodil schreef:Wat een toestand zeg. Ik heb ervaring met beide kanten. Dus iemand die ik echt tot op het bot vertrouwde maar achteraf toch de fout in was gegaan. Terwijl ik er echt om moest lachen toen de verdenking viel, maar deze bleek toch echt giga fout te zijn. Uiteindelijk komt dat uit want ze gaan dus vaker de fout in. Toen ik heel expliciete gesprekken voorbij zag komen, bleek toch echt wel dat mijn ex een iets ander persoon was dan ik dacht.
Maar ook iemand die echt honderd procent onschuldig was, maar wel door de politie opgepakt werd. Gevalletje nijdige bijna ex die het huis en de kinderen wilde hebben en aangifte deed tegen haar man. En dan sta je als man toch echt direct in de kou. Hij werd uit huis gehaald, mocht er niet meer in en is 3 jaar!!!! bezig geweest om zijn recht te halen en voogdij over zijn kinderen te krijgen.
Dieptrieste toestand, ook voor zijn kids die gelukkig het geloof in hun vader nooit verloren hebben ondanks alle pogingen van moeders om ze tegen hem op te zetten.
Ik wens je heel veel wijsheid toe bij alles wat komen gaat.
Sizzle schreef:Poes, als je student bent is je kamer toch gewoon je huis? Waarom is het dan raar om daar iemand uit te nodigen?
Ik heb een keer een mannelijke studiegenoot ter logeren gehad omdat zijn vriendin christelijk was. Hij mocht niet bij haar op de kamer dus sliep hij in mijn kamer
Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt voor jou en je man TS
Storm schreef:Ik heb het ook meegemaakt met mijn ex. Telefoonrekening was ineens absurt hoog en er was naar Webcam meisjes mee gebeld. Ik kon het niet geloven, dacht zelfs dat mijn ex die meisjes daar weg probeerde te kletsen, dat ze iets beters van hun leven moesten gaan maken. Maar uiteindelijk bleek het toch fout te zitten. En ik vertrouwde hem echt.