Gimme_Joy schreef:De ramadan is een tijd van bezinning, naastenliefde, verdraagzaamheid en saamhorigheid. Dat is het enige antwoord dat ik heb op de posts van Pompadour op dit moment. Meer is het niet waard.
Dagje vasten gaat goed! Net de ultieme test, ik ben boodschappen gaan doen. En dat ging helemaal prima. Ik realiseer me wel weer (net als vorig jaar) dat wij het hier echt heel goed hebben. We kunnen altijd en overal eten en drinken. En dat doen we daarom ook heel veel en vaak. Ik heb vandaag regelmatig de gedachte gehad: "ow dan kan ik straks wel even een snoepje nemen in de auto" of: "thuis heb ik nog een zak chips". Idioot eigenlijk
Ik ging gister dadels kopen met mijn man, en hij wist niet welke lekker waren. Toen zei ik ''proef er dan een''
Soms sta je er amper bij stil!Ik vind het leuk om te horen dat het goed gaat met jouw vast, en dat je jezelf uitdaagt door naar de winkel te gaan. Dat is goed voor zelfdiscipline en leuk om te zien wat je ''aankunt'', wat eigenlijk meer is dan je denkt!
Gimme_Joy, grappig dat je dat zegt. Ik krijg standaard een rommelmaag op de uren dat ik normaal wat zou eten, maar als ik eenmaal klaar ben met het voorbereiden van mijn ontbijt (break-fast, ik begreep ineens waar dat woord vandaan komt) heb ik eigenlijk helemaal geen trek meer!