Dat ene genante moment...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 19:05

Ik ben de blunder en gênant heid zelve....

* sinds december heb ik een nieuwe baan. Ik altijd vol enthousiasme in het begin kwam op een ochtend de kantine in gerend en wou mijn tas opruimen. Zegt 1 van mijn nieuwe collega’s: je bent uit je broek gescheurd :') en hoe erg ook helemaal de naad. Hoe kon ik dat niet merken. Met het schaamrood op de kaken naar de nieuwe baas die in lachen uitbarst en het eigenlijk wou zien. Ik heb gezegd dat ik zsm terug zou zijn en ben met van alles ervoor naar buiten gerend en naar huis gegaan :')

Zo wou ik ook eens een heel stuk afsnijden door over een hek te klimmen, ik til mijn been op en compleet uitgescheurd _O- gelukkig had ik een lange winterjas _O- was wel koud ~~}>

Toen ik mijn paard nog had en hij net zadelmak was wilde ik met een vriendinnetje op die stal even gaan rijden. Nieuwe rijbroek van een vriendin gehad dus ik kon de wereld aan. Wou opstappen en scheurde uit heel de broek _O- de stalbaas zal het nooit vergeten _O- kon ik ook nog eens aan vriendin vertellen dat de broek kapot was _O- weet niet of ik dat toen eerlijk heb gezegd eigenlijk dus als ze het leest....... :+

Op mijn huidige werk bezorg ik bij horeca bedrijven spullen ook. En in sommige bedrijven lopen er giga knappe mannen in de keuken rond. Ik ging op weg naar mijn favoriet en liep al gapend of ik hem zag de keuken in. Ik rijd met de steekwagen zo een rits asbakken uit de stelling. Waarop de bewuste persoon zijn hoofd om de hoek stak of alles goed ging en hij moest helpen :')

Zo in een ander bedrijf loopt nog een jongen rond waarmee het klikt en hij wou me feliciteren voor mijn verjaardag terwijl ik net de koeling in wou en struikel zo over het opstapje de koeling in omdat ik te zenuwachtig werd _O-

In het begin toen ik ongesteld was en nog niks gebruikte stierf ik altijd van de buikpijn. Was zo erg dat ik dan ff plat moest. Was bij mijn toenmalige verzorgpony toen ik een aanval kreeg. Hun hadden zon oude vriezer voor oud brood opslag waar ik op ging liggen. Eigenaresse kwam binnen (ik lag alsof ik opgebaard was) en schoot compleet in paniek.

Ben ook weleens doorgelekt op de middelbare wat ik niet merkte en zag toen ik opstond. Jongen naast mij waarschuwde me en was gelukkig superlief en zei niks tegen anderen. Toch schaamde ik me dood

Op de manege van 1 van mijn vorige werkgevers ging ik met mijn toenmalige pony voor de lol starten. We reden rondjes om ze in beweging te houden door de stalgangen. Maar door de midden paden liep ook een stang over het pad waarvoor je dan moest bukken.
(Sanso kent deze stangen ook nog wel denk)
Je raad het al, ik klapte er echt ontzettend hard tegenaan dat ik bijna flauwviel.
Ik draag nooit caps maar was op dat moment blij dat het daar verplicht was en ik hem op had _O-
Degene voor mij vroeg wat die klap was en ik zei dat ik er met mijn hand tegensloeg en deed net of er niks gebeurd was. Of ze het geloofde weet ik niet want het was niet geloofwaardig :')

Of nog een leuke, als een vriendje voor het eerst blijft slapen en je vader en moeder inclusief broer de volgende ochtend vragen of het lekker was want ja het bed knalde steeds tegen de muur _O-
Laatst bijgewerkt door LukieBradley op 03-05-19 19:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 19:07

Wat een geweldige verhalen komen er hier voorbij :')
Laatst bijgewerkt door Jolynne op 03-05-19 19:36, in het totaal 2 keer bewerkt

Sophie_Wind

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 19:10

Die verhalen van jullie als je moeder/vader/broer/zus je betrapt. Ooeehhh.... :=
Ik ga echt dood van binnen van het lachen, maar ik voel hem wel :') :')

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 19:26

Onder de douche gaan, je lenzen niet in hebben, je kamer weer inlopen en denken dat er een bolletje sokken op de grond ligt, dit oppakken, beweegt het...
M'n hamster bleek ontsnapt ;-)

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 19:37

Met een bakkie op tijdens carnaval op een fiets willen stappen (die niet van mij was O:) ) en dan compleet uit je broek scheuren. Ik heb daar iets mee..

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 19:40

Toenmalig "plezier" vriendje kwam de eerste keer naar mij thuis (kenden elkaar al van te voren), ik mezelf helemaal in de steigers gezet, lingeriedingetje aan inclusief mega naaldhakken... Nu ben ik aardslomp, dus goed kon het nooit gaan.

Dus hij komt binnen en ik wil hem trés sexy naar de woonkamer leiden... Verstap ik me over de drempel met welgeteld 1cm verschil, klap beide enkels om en val met m'n hoofd op de ijzeren leuning van een fautuil.

Pijn zeg ik je! Kaak blauw (zit nog steeds een onderhuids litteken :') ), beide benen volledig blauw, enkels dik en ik maar een pokerface ophouden :+

Zo zagen m'n benen er de ochtend er na uit, van de blauwe kaak heb ik geen foto meer :')

Afbeelding

Gelukkig konden we er beiden hard om lachen, maar mijn god wat deed dat zeer.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 19:45

Wooowwww dat is een beste smak geweest :oo

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 20:10

Dioxide schreef:
Toenmalig "plezier" vriendje kwam de eerste keer naar mij thuis (kenden elkaar al van te voren), ik mezelf helemaal in de steigers gezet, lingeriedingetje aan inclusief mega naaldhakken... Nu ben ik aardslomp, dus goed kon het nooit gaan.

Dus hij komt binnen en ik wil hem trés sexy naar de woonkamer leiden... Verstap ik me over de drempel met welgeteld 1cm verschil, klap beide enkels om en val met m'n hoofd op de ijzeren leuning van een fautuil.

Pijn zeg ik je! Kaak blauw (zit nog steeds een onderhuids litteken :') ), beide benen volledig blauw, enkels dik en ik maar een pokerface ophouden :+

Zo zagen m'n benen er de ochtend er na uit, van de blauwe kaak heb ik geen foto meer :')

[ [url=m/BydlCY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gelukkig konden we er beiden hard om lachen, maar mijn god wat deed dat zeer.

Dat lijkt meer op andere spelletjes. :’)

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 20:12

Chiave schreef:
Dat lijkt meer op andere spelletjes. :’)

Dat was eigenlijk ook de bedoeling :')

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 20:17

Maandag nog. Pony heeft nog wat moeite met stilstaan als ik wil opstappen. Als ik snel genoeg ben heeft ie niet door wat ik doe dan lukt het wel :') Maar helaas meneer had het door dus begon maar te lopen. Vol op dat ene groepje personen in die hele ruimte af. En stoppen doet ie dan blijkbaar ook niet voor obstakels (mensen in dit geval) tot ik fatsoenlijk zit en hem kan stoppen.. Dus een man een vrouw opzij getrokken en ik stond eindelijk stil midden op een plek waar net nog een groepje mensen stond..

Evercreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 20:30

Ohmygod ik kan een boek schrijven over genante momenten.

Als vier jarige per ongeluk iemands hand vastpakken denkend dat het mijn moeder was. Bleek het ook nog een gehandicapt iemand te zijn waar je het ook fysiek aan kon zien (tong uit de mond, niet helemaal recht uit de ogen kijken en ongeveer 40 jaar oud). Ik schreeuwde moord en brand, heb daarna nog weken last gehad van nachtmerries :+

Als kind zijnde speelde ik vroeger vaak met jongens, dus hutten en vlotten bouwen; noem maar op. Op een dag zagen we dat onze vlot iets verder van de kant stond dan normaal. En die zou ik met mijn grote mond wel even pakken. Op het moment dat ik mijn hand op die vlot had dreef hij verder weg en ik val natuurlijk de sloot in. Thuis me buiten moeten omkleden (voorhuis, waar iedereen mij in mijn ondergoed kon zien). Was iets van 8 - 10 jaar ofzo.

Denkend dat een vriendin binnenkwam en ik die wel even zou laten schrikken als ze binnenkwam. Bleek het mijn buurvrouw te zijn waar ik verder niet zoveel mee had. Zij gillen := gelukkig konden we er beide wel om lachen.

Ik heb vanavond nachtdienst, dus als ik aan iets denk zal ik het meteen opschrijven!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 20:34

Als kind denken dat je je moeder op je af ziet fietsen, heel hard “mam!” roepen en zwaaien. Dichterbij gekomen zien dat het je moeder niet is en vervolgens heel enthousiast langs die persoon fietsen om maar niet de schijn te wekken dat je jet mis had.

Heel serieus vertellen dat je vader eigenlijk hannibal heet. KAK ik bedoel Johannes. Helaas, ik werd al niet meer gehoord door het gierende lachen :+

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 20:35

Ik heb een paardgerelateerde:

Mijn eerste klasse 3 endurance, 2 daagse, 56 km per dag. Het was in augustus en er was een hitte golf maar het had de dagen er voor heel veel geregend.
Ik reed met mn paard midden in de kopgroep, ik probeer hem in te houden en te sturen tussen alle paarden in, ik dacht, hij loopt wel achter de rest aan. Maar meneer houdt echt niet van natte voeten.
Komen we in een nat stuk, lijkt hij gewoon door de plassen te gaan, of in ieder geval half. Tot we bij een mega plas komen waar we niet omheen kunnen, hij maakt een schijnbeweging en springt boven de plas opzij waardoor ik midden in een tak aan de zijkant terecht kom en blijf hangen. Ik hield me vast aan de tak en als een soort stripfiguur glijd ik zo hangend aan die tak met mn kont in de plas.
Paard stopte gelukkig wel maar ik was helemaal zwart :))

Kon er later wel om lachen en uiteindelijk die wedstrijd gewonnen.

_BlingBling_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 20:40

eline_di schreef:
Onder de douche gaan, je lenzen niet in hebben, je kamer weer inlopen en denken dat er een bolletje sokken op de grond ligt, dit oppakken, beweegt het...
M'n hamster bleek ontsnapt ;-)

Mazzel dat je hem geen schop gegeven hebt

Dat had ik ws gedaan.. :=

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 20:42

Ik wilde vanmiddag wat kinderen laten zien hoe je een pony longeerd met balkjes en een klein sprongtje. Ligt de plek waar ik sta hoger en zwaar aangestapt en de rand was mul. Ik breek dus mijn enkel, struikel naar voren en de pony loopt door en trek mij vervolgens op mijn buik.

Nu blauwe schenen en een schram op mijn knie.

En die kinderen maar lachen en de pony dacht ik loop maar door dan ligt het niet aan mij....kon wel door de grond zakken.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 20:58

Oh dear ik bedenk me er nog een...

Een aantal jaar geleden had ik plotseling een hele tijd steeds ontzettende migraine aanvallen, ik voelde ze meestal niet opkomen en kreeg dan plotseling zo'n verschrikkelijke hoofdpijn, misselijk enzo..

Op een gegeven moment moest ik naar school voor een presentatie, toen ik in de trein ineens niks meer zag met m'n rechteroog. Kort daarna kwam de hoofdpijn en eenmaal op school ook de misselijkheid en uiteindelijk overgeven. Ik had wel pilletjes ervoor, maar die kotste ik zo weer uit elke keer..

Uiteindelijk heb ik half huilend m'n moeder gebeld, die een auto van een collega kon lenen om me op het station op te halen, zodat ik in ieder geval niet met de bus zou hoeven. In de trein bij het toilet gezeten, steeds met m'n bril af en met een sjaal voor m'n ogen want dan werd de misselijkheid minder... Ik had ook helemaal niet meer aan een plastic zakje gedacht (kan echt niet normaal nadenken met migraine).

We reden op een stuk waar je precies niet kan stoppen, toen werd ik ineens weer zo verschrikkelijk misselijk en heb ik de hele achterbank (+ mezelf :x )ondergekotst van de auto van de collega van m'n moeder := :oo :oo Oh man, ik schaam me nog steeds zo erg daarvoor. Gelukkig vond ze het niet erg want haar dochtertje is erg wagenziek dus die achterbank was wel vaker ondergespuugd := Toen ik me de volgende dag weer wat beter voelde heb ik nog aangeboden om eventueel schoonmaakkosten te betalen maar dat hoefde niet, ze had het zelf al helemaal goed schoon gekregen.
Is al een paar jaar geleden maar elke keer als ik eraan denk doe ik dit:
Afbeelding

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 21:27

Oh, dat is echt een perfect gifje voor dit topic :')

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 21:31

Ohh genoeg gênante momenten gehad..

Vandaag nog. Ik was met mijn dochter van 1,5 jaar net thuis van boodschappen doen. Ze was lief aan het spelen en ik was aan de telefoon. Ik hing op en moest heeeeel nodig nummer 2 dus met telefoon de wc in. Ik doe de deur dicht en ik hoorde de vlaggenstok die naast de wc stond voor 4 en 5 mei, omvallen.

Opgesloten! Kind brullen want mama was weg, ik de slappe lach mijn moeder bellen met een krijsend kind op de achtergrond en ik de slappe lach klonk dat nogal hysterisch.

Mijn moeder niet in de buurt, man was werken en mijn schoonmoeder nam niet op.

Ik heb een personeelslid die aan de deur kwam om een sleutel terug te brengen, gevraagd om over mijn schutting te klimmen en via de achterdeur binnen te komen.

Ondertussen was ik druk met een luchtverfrisser om de stank een beetje te maskeren :+

Uiteindelijk na een half uur?? was ik bevrijd en mijn dochter was ontroostbaar. Arm kind :')

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 21:39

Voor mij toch wel toen ik nog niet zo lang samen was met mijn vriend en mijn schoonmoeder de schone was binnen kwam brengen toen we middenin de daad waren. Sindsdien legt ze de schone was voor de deur neer als de deur dicht is. _O-

Ik ben super onhandig maar echt dit was 1.000 keer zo genant.

Suusjepluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 21:50

Lang lang geleden was ik best lenig en aardig goed in voltige, ik reed ook wel eens zonder zadel en vond dat kneitergaaf. Dik 20 jaar later dacht ik op een slechte dag, laat ik nog eens een rondje zonder zadel doen. Inmiddels iets stijver en strammer had ik al wel bedacht dat het zonder krukje niet ging lukken. Paard naast krukje geparkeerd en beestje stond geduldig te wachten. Springen, te laag. Springen, te laag. Springen, te laag, verdorie... Paard keek eens achterom en zuchtte diep. Bij poging 16 dacht ik eindelijk yes, ik zit!! Tot ik er aan de andere kant weer afgleed. Een prachtige snoekduik in het zand die niet zou misstaan bij een schoonspringer. Ik was er heilig van overtuigd dat er niemand op stal was, maar helaas #) Ik ben niet vaak zo hard uitgelachen als die dag...

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 22:08

:') Wat fijn dat er meer van die wandelende rampen zijn.

Ik kan er een encyclopedie mee vol schrijven...

Een van de ergste recent was toch wel uitglijden met instappen van de bus.(ben buschauffeur) Ging echt vol op mijn plaat op het station terwijl de bus aardig vol was want ik was met de vorige bus vertraagd en moest gelijk weer door. Terwijl ik daar languit lag pieste ik inwendig bijna in de broek van het lachen en moest even snel schakelen. Met een sprongetje en een turnbeweging al uitroepend "Tadaaa, de chauffeur is er ook dus laten we maar gauw vertrekken " snel achter het stuur gekropen en kreeg nog applaus toe :')

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 22:13

SANEX schreef:
Van de week bij de benzinepomp,de pomp aan de kant waar het klepje van de tank zit was bezet, er stond nog eentje bij het gas en eentje stond gewoon geparkeerd aan de andere kant. Ik had geen zin om te draaien en tussen de geparkeerde auto en de gasauto te gaan manouvreren aan de andere kant dus moest wachten op mijn voorganger. Ik had haast, mijn voorganger niet... die nam alle tijd voor het tanken, het pakken van zn pasje, heel rustig de tankshop inlopen etc :roll: Enigszins geïrriteerd en zuchtend zat ik in mijn auto ongetwijfeld een donderwolk uit te stralen :x Het was vast gezellig bij de kassa en in het winkeltje want er werd nog even rustig gekletst met de kassiére en de aanwezige gehaktbalvreters.

Voorganger rijdt éindelijk weg en ik pleur mn auto naast de pomp, stap uit, en kom tot de ontdekking dat m'n brandstofklep aan de andere kant van de auto zit! Ohja, is ook zo, ik heb 'm ook nog maar een half jaar dus daar ben ik nog niet aan gewend, bij mn vorige auto zat 'ie toch echt aan de bestuurderskant O:) Mn auto heeft nogal een dikke reet dus met de slang eromheen zag ik niet zitten en ik zag de gehaktbalvreters al lachen. "Heb je weer zo'n doos" zullen ze wel gedacht hebben. Met een stalen gezicht heb ik dus alsnog m'n auto gekeerd, volgetankt en de gehaktbalvreters straal genegeerd toen ik afrekende... :+ :o

Haha, voor de volgende keer als je twijfelt, er staat een pijltje naar links of rechts op je benzinemeter zodat je weet aan welke kant je benzinedop zit. Tenminste bij de meeste auto's is dit zo.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-19 22:14

flappie28 schreef:
SANEX schreef:
Van de week bij de benzinepomp,de pomp aan de kant waar het klepje van de tank zit was bezet, er stond nog eentje bij het gas en eentje stond gewoon geparkeerd aan de andere kant. Ik had geen zin om te draaien en tussen de geparkeerde auto en de gasauto te gaan manouvreren aan de andere kant dus moest wachten op mijn voorganger. Ik had haast, mijn voorganger niet... die nam alle tijd voor het tanken, het pakken van zn pasje, heel rustig de tankshop inlopen etc :roll: Enigszins geïrriteerd en zuchtend zat ik in mijn auto ongetwijfeld een donderwolk uit te stralen :x Het was vast gezellig bij de kassa en in het winkeltje want er werd nog even rustig gekletst met de kassiére en de aanwezige gehaktbalvreters.

Voorganger rijdt éindelijk weg en ik pleur mn auto naast de pomp, stap uit, en kom tot de ontdekking dat m'n brandstofklep aan de andere kant van de auto zit! Ohja, is ook zo, ik heb 'm ook nog maar een half jaar dus daar ben ik nog niet aan gewend, bij mn vorige auto zat 'ie toch echt aan de bestuurderskant O:) Mn auto heeft nogal een dikke reet dus met de slang eromheen zag ik niet zitten en ik zag de gehaktbalvreters al lachen. "Heb je weer zo'n doos" zullen ze wel gedacht hebben. Met een stalen gezicht heb ik dus alsnog m'n auto gekeerd, volgetankt en de gehaktbalvreters straal genegeerd toen ik afrekende... :+ :o

Haha, voor de volgende keer als je twijfelt, er staat een pijltje naar links of rechts op je benzinemeter. Tenminste bij de meeste auto's is dit zo.

Ja maak jij het nog even erger voor haar _O-

Ik ga elke keer stuk hier bij alle verhalen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 22:21

Mijn ouders waren op vakantie en dus had ik met mijn zus het rijk voor ons alleen. Ouders hoefde zich absoluut geen zorgen te maken, wij zouden echt wel op ons zelf en het huis passen. En dat ging prima tot de avond dat ik iets raars rook. Wij hadden dus een houtkachel, met luxe speksteen en die hadden we aangezet. Echter lag er een vliegenmepper op, van plastic, en nu het is mooie van speksteen dat het heel warm wordt als de kachel aangezet wordt. Dus dan krijg je dit:

Afbeelding

Die was er dus helemaal ingebrand. We hebben met allerlei middeltjes geprobeerd het toonbaar te krijgen maar dat werkte niet. Dus bij thuiskomst van pa en ma hadden we mooi iets uit te leggen :=

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 22:42

[***] schreef:
Mijn ouders waren op vakantie en dus had ik met mijn zus het rijk voor ons alleen. Ouders hoefde zich absoluut geen zorgen te maken, wij zouden echt wel op ons zelf en het huis passen. En dat ging prima tot de avond dat ik iets raars rook. Wij hadden dus een houtkachel, met luxe speksteen en die hadden we aangezet. Echter lag er een vliegenmepper op, van plastic, en nu het is mooie van speksteen dat het heel warm wordt als de kachel aangezet wordt. Dus dan krijg je dit:

[ [url=m/HsXGqT.png]Afbeelding[/url] ]

Die was er dus helemaal ingebrand. We hebben met allerlei middeltjes geprobeerd het toonbaar te krijgen maar dat werkte niet. Dus bij thuiskomst van pa en ma hadden we mooi iets uit te leggen :=

_O-