* sinds december heb ik een nieuwe baan. Ik altijd vol enthousiasme in het begin kwam op een ochtend de kantine in gerend en wou mijn tas opruimen. Zegt 1 van mijn nieuwe collega’s: je bent uit je broek gescheurd
en hoe erg ook helemaal de naad. Hoe kon ik dat niet merken. Met het schaamrood op de kaken naar de nieuwe baas die in lachen uitbarst en het eigenlijk wou zien. Ik heb gezegd dat ik zsm terug zou zijn en ben met van alles ervoor naar buiten gerend en naar huis gegaan
Zo wou ik ook eens een heel stuk afsnijden door over een hek te klimmen, ik til mijn been op en compleet uitgescheurd
gelukkig had ik een lange winterjas
was wel koud
Toen ik mijn paard nog had en hij net zadelmak was wilde ik met een vriendinnetje op die stal even gaan rijden. Nieuwe rijbroek van een vriendin gehad dus ik kon de wereld aan. Wou opstappen en scheurde uit heel de broek
de stalbaas zal het nooit vergeten
kon ik ook nog eens aan vriendin vertellen dat de broek kapot was
weet niet of ik dat toen eerlijk heb gezegd eigenlijk dus als ze het leest....... 
Op mijn huidige werk bezorg ik bij horeca bedrijven spullen ook. En in sommige bedrijven lopen er giga knappe mannen in de keuken rond. Ik ging op weg naar mijn favoriet en liep al gapend of ik hem zag de keuken in. Ik rijd met de steekwagen zo een rits asbakken uit de stelling. Waarop de bewuste persoon zijn hoofd om de hoek stak of alles goed ging en hij moest helpen
Zo in een ander bedrijf loopt nog een jongen rond waarmee het klikt en hij wou me feliciteren voor mijn verjaardag terwijl ik net de koeling in wou en struikel zo over het opstapje de koeling in omdat ik te zenuwachtig werd
In het begin toen ik ongesteld was en nog niks gebruikte stierf ik altijd van de buikpijn. Was zo erg dat ik dan ff plat moest. Was bij mijn toenmalige verzorgpony toen ik een aanval kreeg. Hun hadden zon oude vriezer voor oud brood opslag waar ik op ging liggen. Eigenaresse kwam binnen (ik lag alsof ik opgebaard was) en schoot compleet in paniek.
Ben ook weleens doorgelekt op de middelbare wat ik niet merkte en zag toen ik opstond. Jongen naast mij waarschuwde me en was gelukkig superlief en zei niks tegen anderen. Toch schaamde ik me dood
Op de manege van 1 van mijn vorige werkgevers ging ik met mijn toenmalige pony voor de lol starten. We reden rondjes om ze in beweging te houden door de stalgangen. Maar door de midden paden liep ook een stang over het pad waarvoor je dan moest bukken.
(Sanso kent deze stangen ook nog wel denk)
Je raad het al, ik klapte er echt ontzettend hard tegenaan dat ik bijna flauwviel.
Ik draag nooit caps maar was op dat moment blij dat het daar verplicht was en ik hem op had
Degene voor mij vroeg wat die klap was en ik zei dat ik er met mijn hand tegensloeg en deed net of er niks gebeurd was. Of ze het geloofde weet ik niet want het was niet geloofwaardig
Of nog een leuke, als een vriendje voor het eerst blijft slapen en je vader en moeder inclusief broer de volgende ochtend vragen of het lekker was want ja het bed knalde steeds tegen de muur
) en dan compleet uit je broek scheuren. Ik heb daar iets mee.. 
)ondergekotst van de auto van de collega van m'n moeder
Ik ben niet vaak zo hard uitgelachen als die dag... 
Enigszins geïrriteerd en zuchtend zat ik in mijn auto ongetwijfeld een donderwolk uit te stralen