Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heb nu 2 jaar een relatie en in de voorjaarsvakantie gaat hij altijd snowboarden en ga ik met mijn ouders weg. En ik kan je vertellen dat ik in die week echt de dagen zit af te tellen tot ik hem weer zie
hoe leuk de vakantie ook is, het is toch fijn om weer samen te zijn
ik heb wel gewoon mensen om me heen want woon dan denk ik ook nog wel thuis, maar t zal wel een groot gemis zijn als ik hem niet elke dag zie
ja wij zien na 2 jaar elkaar nog steeds elke dag
) en telt ook de dagen af maar ziet er wel veel meerwaarde in gelukkig. Hij merkt ook dat deze periode tot nu toe meer heeft opgelevert voor zijn burnout dan het hele jaar dattie thuis zat. Dat hoopte ik al heel erg.
Varekaj schreef:Fijn om te horen dat het goed gaat! En zeker dat je de meerwaarde van zo'n ervaring ook hebt kunnen ontdekken.
Normaal vertrekt de mijne weer rond 29 april tot ongeveer 29 mei. Dan thuis tot 1 juli. Rond die datum opnieuw vertrekken voor iets langere periode, tot half augustus.
Maar volgende week kan het alweer helemaal anders zijn
Hij is erg hangerig en erg ongemotiveerd lijkt wel...
incl 2 collega's die ik thuis moet brengen
Nu dus maar ff het huis aan kant maken en alle troep uit de auto zodat alle bagage erin kan
Hutcherson schreef:Oh wat was ik nerveus vandaag. Jezus. Topsportdag gehad. De dag dat ik mijn partner ging afzetten moest ik ook naar de tandarts voor controle. Ik heb NOOIT iets. Nouja, uitgerekend op mn meest labiele dag dus wel. Een gaatje. Of ik ff over een maand retour wilde komen. Ik ben dua echt bang voor alles. Zo ook voor dit. Ik heb gebrult in de auto. Maar vandaag was dus d-day en die knul van mij heeft alles al een keer meegemaakt. En kan mij kalmeren. Die was er dus niet. Stresssssss.
Uiteindelijk ging t prima, zonder verdoving! Ik ben trots.
maar goed, je hebt het overleefd!!! En nog maar een maandje!!Dioxide schreef:Na afgelopen week snap ik jullie botsingen omtrent planning en het aanpassen van de partner naar jouw eigen ritme
En het is ook leuk om de ander er enthousiast over te zien.