Ik kom even binnenvallen maar ik kan het niet vinden op Google

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Balenciaga schreef:Waarom is een ambulance voor orgaandonatie een taxi? Althans, ze hebben een blauw kenteken.
Ik kom even binnenvallen maar ik kan het niet vinden op Google
MarcoBorsato schreef:Draagmoeders zijn voor heterostellen helemaal niet te regelen bij het ziekenhuis. Draagmoederschap moeten álle stellen binnen eigen kring regelen, commercieel draagmoederschap is voor iedereen verboden. Wrang is wel dat alle vruchtbaar heidsbehandelingen voor homoseksuelen en alleenstaanden niet meer vergoed worden en voor heterostellen wel
Adoptiekindjes die op het laatste moment niet doorgaan speelt volgens mij vooral in Amerika waar je direct een kindje van de moeder adopteert, via stichtingen zijn kinderen al afgestaan. Alleen, dan heb je dus wel 80 procent kans op een special needs kind.
Wat betreft bloedbank, er is bij homo's een veel groter risico op HIV. Dat is geen discriminatie maar een feit.
germie schreef:Wat zijn de daadwerkelijke ideal transactiekosten voor een bedrijf?
Ik wil tickets kopen en ze rekenen 55 cent. Dit ben ik echt nog nooit tegengekomen en andere betaalopties kosten nog meer.
Ibbel schreef:_Karlijn schreef:Maar ik heb bus 1 nodig, hoe maak ik dat de chauffeur van de achterste bus duidelijk?ik kam wel m'n hand opsteken maar dan stopt bus 91, rijdt mijn bus voorbij....
Een A5-je met een 1 er op die je plastificeert en als een 'your points please' stembriefje omhoog houdt?
Steeph schreef:Pandameisje schreef:Waarom heeft zure room een houdbaarheidsdatum?
Omdat ook zure room "slecht" kan worden, en zelfs als dat niet zou kunnen het wettelijk verplicht is.