Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Shaggy09 schreef:Maar ik vind het bijvoorbeeld ook lastig om voor mezelf te bedenken wanneer ik iets nodig heb.
Mijn foundation is nu op en ik moet eigenlijk nieuwe kopen. Die is 35 euro.
Ja ik kan natuurlijk ook geen foundation dragen. Maarja ik word daar niet echt gelukkig van
Dus ja wanneer heb je iets nodig? Ik vind dat nog altijd best een lastige vraag.

HorseTopShop schreef:Shaggy09 schreef:Maar ik vind het bijvoorbeeld ook lastig om voor mezelf te bedenken wanneer ik iets nodig heb.
Mijn foundation is nu op en ik moet eigenlijk nieuwe kopen. Die is 35 euro.
Ja ik kan natuurlijk ook geen foundation dragen. Maarja ik word daar niet echt gelukkig van
Dus ja wanneer heb je iets nodig? Ik vind dat nog altijd best een lastige vraag.
Foundation vind ik echt in de categorie "niet nodig" vallen.
Ik zag een paar pagina's terug iemand reageren dat je beter gewoon niet naar de Action kan gaan, omdat je daar toch alleen maar dingen koopt die je niet nodig hebt. Ik moest wel lachen. Ik koop daar juist dingen die ik nodig heb. Afwasborstel, wasmiddel, latex handschoenen (gebruik ik dagelijks voor het eten maken van de honden) en nog veel meer.
Ik ga juist naar de Action, omdat het vele malen goedkoper is dan in de supermarkt.
Voordeel is dan weer dat ik niet vatbaar ben voor verleidingen. Ik koop alleen wat ik nodig heb.
Ik zag ook iemand reageren dat hij/zij tegenwoordig bij de AH eigen merk koopt, omdat dat goedkoper is.
Maar zelfs het huismerk van de AH is hartstikke duur vergeleken met producten in andere supermarkten.
Hier worden pas dingen gekocht als het "oude" op of kapot is. Eerder niet. Scheelt dat ik helemaal geen waarde hecht aan spullen en dat ik niet blij wordt van iets kopen.
Ik wordt juist blij als ik met zonsopgang in het bos loop met mijn honden. De rust, het geluid van de vogels, de natuur.....Of bij mijn paarden zijn.
Dat is waar ik blij van wordt
Kopen is noodzaak.
Een klein beetje make-up is natuurlijk mooi voor diegene die zich gelijk aangevallen voelde..
_Nelleke_ schreef:Tsja wat voor de ene 'nodig' is, is voor de ander bijzaak.
In de categorie foundation kan ik voor mezelf wel stellen dat ie 'nodig' is. Ik heb een representatief beroep en ik werk onder van die witte TL lampen. Mijn winterhuidje is bijna blauwig/grauwig wit en valt niet onder de categorie representatief
xPareltje schreef:Ik ga ook regelmatig naar de action voor huishoudelijke spullen te kopen scheelt toch weer een paar euro's met supermarkten.
Ik geef letterlijk geen rooie cent uit aan make-up. Puur natuur vind ik veel mooier dan een plamuur laag op je gezicht.maar dat is voor iedereen anders.
Qua inpulsaankopen leg ik per maand een bedrag klaar wat ik mag besteden waar ik aan wil maar op is op. Dit lukt aardig en soms denk ik er nog eens over hoe de meeste bokkers hier doen.
Shaggy09 schreef:xPareltje schreef:Ik ga ook regelmatig naar de action voor huishoudelijke spullen te kopen scheelt toch weer een paar euro's met supermarkten.
Ik geef letterlijk geen rooie cent uit aan make-up. Puur natuur vind ik veel mooier dan een plamuur laag op je gezicht.maar dat is voor iedereen anders.
Qua inpulsaankopen leg ik per maand een bedrag klaar wat ik mag besteden waar ik aan wil maar op is op. Dit lukt aardig en soms denk ik er nog eens over hoe de meeste bokkers hier doen.
Kijk dit kun je natuurlijk ook gewoon op een normale manier zeggen aangezien make up op hebben niet hetzelfde is als een 'plamuur laag'
Dit gaat over in het ALGEMEEN. xPareltje schreef:Shaggy09 schreef:
Kijk dit kun je natuurlijk ook gewoon op een normale manier zeggen aangezien make up op hebben niet hetzelfde is als een 'plamuur laag'
Is dit gericht op jou? Waarom voel je je op alles aangesproken..Dit gaat over in het ALGEMEEN.
Shaggy09 schreef:Kijk dit kun je natuurlijk ook gewoon op een normale manier zeggen aangezien make up op hebben niet hetzelfde is als een 'plamuur laag'
Dit gaat over in het ALGEMEEN.[/quote]
Nee hoor want als je van jezelf weet dat je geen 'plamuurlaag' op hebt waarom maak je je er dan druk om.
Maar idk dit is off-topic als je nog wat te melden hebt mag je in pb komen.
Maar scheelt mij wel weer dubbele kosten.
MarcoBorsato schreef:Shaggy09 schreef:Laat die houding gewoon varen en maak voortaan gewoon niet meer zulke onnodige opmerkingen. Merci.
Het is net zoiets als zeggen: ik draag make up want ik zie er graag verzorgd uit. Zulke steken zijn zo kinderachtig.
Suzanne F. schreef:En wat vinden jullie van vakantie dan? Is dat ook zonde of geef je het daar met liefde aan uit?
Ik vind vakantie zo enorm veel geld dat ik liever een jaartje over sla. Want als ik op vakantie ga dan wil ik graag luxe op vakantie en niet naar de camping.