Heel gewone dingen niet lusten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

keshia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 00:25

Noten avocado witlof pindakaas pindasaus allerlei vreemde kazen zoals feta etc, gewoon hollandse kazen lust ik wel.

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 00:27

Slagroom shoarma en kokos maar het aller aller aller ergste....

Ananas...... de geur.... de smaak... de textuur..... kippenvel bij t idee alleen al.

Dan toch liever een bord shoarma afgetopt met slagroom en kokos snippers dan ook maar 1 stukje ananas ..... brrrrr

Lowara

Re: Heel gewone dingen niet lusten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 00:34

Ik lust al vanaf mijn 2e jaar geen melk meer, echt ranzig die smaak :=
Ook peper, spruitjes, selderij en kokos doe je mij absoluut geen plezier mee. Oof en speklapjes, echt te ranzig dat vlees, gewoon puur aangebrande plakken vet vreten.. WHYyyyyyyyyyyyy :=

LENTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 02:27

Ik lust geen alcohol.
Al vind ik dat geen 'normaal' ding aangezien het iets abnormaals doet in de hersenen en het voor mij dus gelijk staat aan drugs.
Maar dat terzijde.
Pistachenootjes lust ik niet, witlof, koolraap, rode kool, worteltaart, boerenkool, stamppot, champignons, linzen, erwtjes, dat mot ik allemaal niet.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 05:30

LENTI schreef:
Ik lust geen alcohol.
Al vind ik dat geen 'normaal' ding aangezien het iets abnormaals doet in de hersenen en het voor mij dus gelijk staat aan drugs.
Maar dat terzijde.
Pistachenootjes lust ik niet, witlof, koolraap, rode kool, worteltaart, boerenkool, stamppot, champignons, linzen, erwtjes, dat mot ik allemaal niet.

Dat heb ik ook met alcohol!
Vind het ook echt goor en proef het meteen als zit er maar een beetje door je eten(leuk met kerst...)

En daarnaast lust ik dus absoluut GEEN chocolade. Bah bah!!! Zo vies %)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 09:26

Dropjes.
Ik snap niet dat mensen dat kunnen eten...

Cactusknuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 09:29

Aardappels %)

wemkeloverJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 09:53

Vis lust ik echt niet, alle zee gerealiteerde dingen. Garnalen ect

Koffie, ik heb het een keer uit fatsoen opgedronken maar ik keek me daarna toch een portie dubbel.

filet american

biefstuk, eigenlijk beetje al het rauwe achtige vlees

Energy drank

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 09:57

Ik eet best veel en makkelijk, maar als ik iets echt niet lust is het wel boerenkool. :Y) Helemaal door elkaar gestampt (bah!) en dan die griezelige boerenkool. _O-

Ook vind ik kokos niet lekker. Zelfs als kokos het 'verborgen ingredient' is, vis ik het eruit. O:)

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 10:45

Aardappels. Gatverdamme. Vooral gekookt of puree, de horror. En dan mensen die je vertellen dat ze gewoon moet prakken door je groenten.... dat maakt het erger, niet beter. Brrrrr.
Gebakken gaan ze wel, maar dan moeten ze wel goed gebakken zijn en niet allemaal op elkaar gelegen hebben. In een ovenschotel ook verschrikkelijk, van die gladde krengen blijven het dan. Patat eet ik weer wel.
De meeste gekookte groentes ben ik niet gek op, rauw of geroerbakken groenten wel. Alle groenten die je rauw kunt eten heerlijk, geroerbakken is het acceptabel. Gekookte bloemkool is ronduit ranzig.
Een gewoon Hollands ‘prakkie’ maak je mij dus écht niet gelukkig mee.
Oh, en alle snoepjes ed met menthol, jak. Tandpasta is een noodzakelijk kwaad. Pepermuntjes zijn wel weer te nassen.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 10:53

Ik lust ook geen tomaten BAH
Wel tomatensoep, -saus, -ketchup etc.. maar geen tomatensap.

En geen champignons brrrr

De rest heb ik misschien niet graag maar krijg ik nog wel binnen.

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 01:54

Maïs, banaan, boter, mayonaise en crème fraîche :r
Laatst bijgewerkt door Shiawase op 11-02-19 02:16, in het totaal 1 keer bewerkt

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 01:59

Ik word ZO VAAK voor gek verklaard maar ik lust geen pizza, pasta of macaroni. Alles met die rode saus gaat er niet in. Meerdere keren geprobeerd maar niet te doen. Ketchup lust ik ook niet maar gewoon een plakje tomaat wel. Koffie drink ik ook nog steeds niet.
Wat lust ik niet;
- Vla met stukjes fruit erin
- Bijna alle soorten groenten
- Thee
- Bier en wijn
- Frikandelbroodjes
- Mokka
- Komkommer

Gekke dingen die ik dan weer heerlijk vind zoals karnemelk waar ik liters van wegdrink.
Laatst bijgewerkt door SavannahNx op 11-02-19 02:09, in het totaal 1 keer bewerkt

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 02:03

Sellyxx schreef:
Ik denk dat er twee dingen die ik niet lust wel echt onder "normale producten " vallen.

Ik ben tot op heden nogsteeds op zoek naar de persoon die net als ik geen komkommer lust. :j iedereen kijkt me altijd zó raar aan als ik dit zeg; want het smaakt toch gewoon naar water?

Zo lus ik ook geen thee. "Huhhh? Maar dit is toch gewoon warm water?"
Thee gaat er bij mij echt niet in, het proeft voor mij naar douchewater. "Maar je hebt toch verschillende smaakjes?" Voor mij zit er heel weinig verschil tussen de smaken. Bijv. kaneel thee ruikt nog wel lekker. Maar als ik het drink, smaakt het net als alle andere theesoorten. Ik vind het helemaal vies als het afkoelt en je lauw water drinkt. Ik heb het vaak geprobeerd te drinken want tsja iedereen lijkt het toch wel te lusten. Ook vind ik mezelf echt zon theeleut type. Maar nee. Het lukt me niet het naar binnen te werken. Gelukkig lust ik koffie. :')

Ik lust ook geen komkommer, en geen thee. Ook geen koffie :+ ik wil ook zo graag “met een theetje onder een dekentje een film kijken” maar helaas.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 02:52

Ongesmolten kaas, rauwe tomaat, komkommer, koffie, bier, melk, koriander en alle soorten vers fruit behalve ananas.

:+

Ohja en alle sla behalve rucola eet ik nooit zo. Zowel sla als rucola niet in een salade. Alleen op een hamburger.

Drop lust ik ook niet. En kokos vind ik ook niks. Kan het wel hebben in soep als het niet prominent aanwezig is maar vind het op zichzelf staand een wrange smaak.

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 03:08

Koffie; al lust ik koekjes moet koffiesmaak dan weer wel :')

Thee; echt gewoon geen enkele smaak

Spruitjes

Bloemkool met kaassaus; bloemkool ergens doorheen lust ik dan weer wel

Vis; de meeste soorten vis niet, maar meer vanwege de kans op graatjes (ik ben altijd de gelukkige), zalm/kibbeling eet ik dan weer wel.

Couscous; of hoe je dat schrijft, ooit op een verjaardag heeft een tante dat gemaakt en vobd het zo vies dat ik het daarna nooit meer heb durven proberen

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 04:37

Lasagne, room en kaassausjes.
Rozijnen en krenten. Melk, kaasfondue. Vlees met veel spek eraan, orgaanvlees. Trekdrop

Voor de rest lust ik eigenlijk alles wel :j

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 04:51

Bier. Vroeger wel vaak gedronken maar nu ga ik echt over m’n nek als ik maar 1 slok neem.

En brocolli. Gatverdamme :+ Net zoiets als sperziebonen die nog piepen als je er in bijt :r

Ook nog:
- Wit brood
- Olijven
- Vlammetjes
- Haring

Verder ga ik slecht op sommige texturen, maar dat kan ik zo snel even niet bedenken

Paellapan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 07:13

Kaas, spinazie, behalve in smoothie :+, witlof, meloen, grapefruit, spitskool, asperges, mosselen, karnemelk, grof volkorenbrood, heel donker of witbrood wel. Oh en orgaanvlees, dus ook geen paté en leverworst en zo %) ^)

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 07:17

Karnemelk alleen die lucht al !
Verder lust ik geen cola fanta en sprite . Ook orgaanvlees en varkensvlees zul je mij niet zien eten die vieze nasmaak bah.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 07:23

Kaas, melk, olijven, witvis, en vast nog veel meer ..

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 07:42

Kaas alle soorten melk pindakaas...gatverdamme.
Kaas ook niet gesmolten en als ik maar denk dat het ergens inzit dan hoef ik dat gerecht al niet....en ik ben dan een boerendochter haha

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 12:30

Oh ja nog iets wat ik niet lekker vind: houdbare melk... ik vind dat echt zo bedorven smaken. Ik ben gek op gewone melk. Maar houdbare melk smaakt echt naar verse melk die te lang uit de koelkast is. Vroeger als kind dronk ik melk in de thee en zelfs dan vond ik houdbare melk ranzig.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 12:43

Oh ik heb ook wel een lijstje.

Ik lust geen sla :+ tomaat (wel soep en ketchup), komkommer, koffie, bier, zuurkool, champignons, melk, asperges, olijven en veel soorten vis.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 12:46

Gracezellaa schreef:
Banaan. Om van de gruwelen

nou indd! alleen die geur al!

fruit over het algemeen vind ik niet te nassen...