[HK] Alleen met O&N? Klets hier mee!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 01:45

@Maureen95 Die in Diemen is ook sinds kort pas geopend, en ze hadden geen zin in om mensen in te werken.
Als ze mij 2-3x goed uitleggen dan werkt het vaak wel dat ik het onthoud etc.

Maar vind het alleen jammer dat ik dan een baan aangeboden krijg met tasjes vullen...

Ik krijg binnenkort een test en daar moet uit komen wat voor mij geschikt kwa baan,
de baan die ik afgelopen tijd heb gehad (La Place) is helaas niet geschikt.

Ben er slechter uit gekomen dan dat ik er in ging.
En heb via een vrouw van het UWV verplicht moeten ziekmelden als ze geen lichterwerk hadden,
maar dat hadden ze helaas niet.

Maureen95

Re: [HK] Alleen met O&N? Klets hier mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 01:47

Even tussendoor. In Scheveningen is het helemaal fout aan het gaan. Dat vreugdevuur is zo groot dat de wind de vonken naar scheveningen blaasd en nu regent het vonken daar en zijn er verschillende gebouwbranden en duinbranden

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 01:49

Ohmy! Hopelijk kunnen ze het nog redden! :oo
Ik krijg hier kippenvel van.

Er lopen hier een aantal jongeren door de straat, niet erg ofzo maar dat gefluit van hun...Ksst!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 09:14

Ik was om 23 in slaap gevallen ongeveer en werd wakker van het geknal _O-
Alle beesten hielden zich gelukkig goed op de bibberende kat na.
Enkel de honden van thuis wouden niet alleen slapen wat resulteerde in een feit dat ik nu met 3 hondeb en 1 kat in bed lig.
Happy me 8)7
Ze zijn hier ook lang doorgegaan met schieten tot een uur of 3 en ben blij dat het voorbij is.

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 09:21

Haha lekker knus :D

Hier viel het gelukkig ook mee.
Zat net de liveblog van het ad te lezen, maar sjonge, het is op sommige plekken echt goed fout gegaan.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 10:18

Goeiemorgen!

GeraldineVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 10:55

De zon schijnt hier uitbundig! Yesss.... lekker licht en back to basic.

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 10:57

InekeN schreef:
De zon schijnt hier uitbundig! Yesss.... lekker licht en back to basic.

*\o/*

Geen zon hier, maar wel weldadige rust :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 11:02

Hier idd geen zon maar wel rust...

Ben de kerstboom aan het aftuigen...

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 12:11

Hier bewolkt. Ben heerlijk fris en uitgerust opgestaan en ga zo longboarden met een vriendin

j_nine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 12:15

Gelukkig nieuwjaar allemaal!! :)

Hier werd het tegen 2 uur pas een beetje rustig...
Tegen 11.15 wakker en heb net mijn ontbijt op :+
Zonnetje schijnt hier heerlijk, back to basic

Maureen95 schreef:
Even tussendoor. In Scheveningen is het helemaal fout aan het gaan. Dat vreugdevuur is zo groot dat de wind de vonken naar scheveningen blaasd en nu regent het vonken daar en zijn er verschillende gebouwbranden en duinbranden

Las het idd net...
2 jaar geleden was ik er ook, toen stond er ook al een best windje maar is het goed gegaan.
Zat er nog aan te denken om erheen te gaan, maar gelukkig lekker thuis gebleven.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 12:58

Goedemorgen,

Ik was rond 2:30u in slaapgevallen en rond 7:30u weer wakker geworden,
ben een uurtje wakker geweest ben nog even naar bed gegaan en net weer wakker. :O

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 13:02

Mijn loge honden zijn weer weg en de rust terug :Y)
Kan gelijk heel mijn huis schoonmaken _O-
Ik wil eigenlijk ook gewoon slapen maar als ik nu ga liggen word het helemaal niks denk in :')
Moet best veel doen dacht ik zo :=

Overigens hier al een paar uur regen en nu miezer.
Enerzijds ook fijn want zo ontploft wat buiten ligt ook niet meer!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 13:14

Het is hier droog gelukkig.

Zo heel af en toe knalt er nog wat...

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 13:15

Middag! Ik was al op tijd op stal. Er was verder helemaal niemand. Echt zalig! Paarden lekker buiten gezet en daar weer lekker thuis. Misschien vanmiddag nog even terug.

Danuah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 13:23

De beste wensen voor iedereen!

Ik heb m’n werkdag er alweer bijna opzitten. :D
Vanaf 17:30 tot 01:00 non-stop bij het veulen gezeten, hij was helemaal de weg kwijt, in shock. Zó sneu!! Uiteindelijk is hij uit pure wanhoop gaan liggen en niet meer bewogen. Ik ben er bij gaan zitten en de hele tijd gekriebeld.
Na 01:00 heeft m’n moeder het overgenomen en ben ik gaan slapen.

Nu staat ‘ie gelukkig weer vrolijk gras te happen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 15:30

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Bij mij liep het allemaal wat anders dan gepland vannacht :P
Ben om half 11 gisteravond naar de buurvrouw gegaan om fout & nieuw te kijken, vond ik erg tegenvallen had er meer van verwacht dus was een beetje afwezig, in de reclame's even naar huis, laatste reclame net optijd voor Piano Man bij de top 2000, toen snel weer terug voor het aftellen enzo.

Eenmaal buiten trok de buurvrouw een beetje haar eigen plan waardoor ik in m'n uppie uiteindelijk m'n vuurwerk maar afgestoken heb (had nog wat grondbloemen enzo gekocht).
Ik ben even bij m'n kat gaan kijken tussendoor en toen ik terug kwam waren m'n buurvrouw en buurmeisje in gesprek met 3 andere dames die ik niet kende, 1 er van bleek bij ons in de straat te wonen en toen wij in gesprek kwamen hielden we niet weer op te kletsen, meid van mijn leeftijd heel leuk spontaan en vierde dus oud en nieuw met 2 vriendinnen.
Nadat we even hadden gekletst nodigde ze me zelfs uit om nog mee te gaan naar de stad, maar gezien ik niet zo van drukte enzo hou heb ik dat aanbod afgeslagen.
Toen het wat rustiger werd wou m'n buurvrouw terug naar binnen, ik zou nog even mee maar daarna ook direct naar huis, ik ben altijd een beetje van of een rondje door de wijk doen enzo of gewoon gaan slapen als het wat rustiger is, alleen door de wijk had ik geen zin in dus dan maar richting huis.
Ik was alleen nog in gesprek met die andere meiden en m'n buurmeisje was druk aan het gebaren of ik ook kwam, ik riep ik kom zo nog wel even.
We raakten niet uitgepraat en omdat het er niet warmer op werd buiten ben ik nog "even" meegelopen om wat te drinken, zij zouden richting stad en dan zou ik gewoon naar huis.
Dat werd alleen nog iets van 1,5/2 uur daar zitten kletsen met een hoop gezelligheid.
Tegen de tijd dat ik goed en wel thuis was was het zo'n 3 uur en heb ik dus maar niet meer bij de buurvrouw aangebeld in de verwachting dat die wel allang sliepen.
Ik heb haar nog wel geappt voor de zekerheid maar dacht dat ze zelf wel door had hoe laat het was.
Echter toen ik dus wakker was en daar heen ging was ze niet echt blij om me te zien, blijkbaar hadden ze dus op me zitten wachten omdat ik gezegd had dat ik nog zou komen, ze was not amused met mijn appje en had bewust ook niet gereageerd, als ze nou had gereageerd met oh wij hadden gewacht op je (wat ik sowieso niet helemaal begrijp we hadden niks meer afgesproken) dan was ik daar alsnog heen gerend maar ik wou het risico niet lopen dat ik hun wakker maakte door aan te bellen.
M'n buurmeisje wou dus niet gaan slapen omdat ik had gezegd dat ik nog zou komen, is ook wel zo, maar ik zou nog de oplader enzo ophalen en dan naar bed gaan.
Dit was niet het enige wat voor mij een beetje apart gegaan is maar het voelt wel dubbel ofzo, ik heb vrij weinig sociale contacten, ben afgelopen maand niet alleen m'n relatie kwijt geraakt maar ook m'n zogenaamde beste vriendin, dus ik vond het heel fijn om zo lekker gezellig en makkelijk te praten met leeftijdsgenoten, ik dacht ook dat ze dat dus wel door had maar ze zei dus had dan gelijk gezegd dat je met hun mee zou gaan, het was wel mooi want 1 van die meiden zei nog tegen mij moet je je moeder niet appen dat je mee gaat :+ is dus niet m'n moeder maar m'n buurvrouw :P maar ik was helemaal niet van plan mee te lopen, ik ben alleen ook iemand als ik midden in gesprek zit ga ik niet zeggen oh joh leuk je gesproken te hebben maar ik ga met de buurvrouw mee doei.
Alleen bleef ik dus plakken :P
Heel leuk, maar toch een beetje een dubbel gevoel met de reacties die ik dan krijg..

Uiteindelijk daarna wel asociaal uitgeslapen en nu zit ik een beetje achter de computer niks te doen eigenlijk :P