MarcoBorsato schreef:Maar dat is toch prima verder?
Sorry, ik begrijp je denk ik niet.
Ik haalde alleen het probleem aan dat er steeds meer (kinder)kleding winkels verdwijnen. De oorzaak hiervan is duidelijk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:verootjoo schreef:En wat is dan het probleem?
Het probleem is dat veel van die gepaste kleding vaak niet meer opnieuw verkocht kan worden. Dat wordt dan weggegooid. Enig idee wat de milieu impact is van kleding? https://www.bedrock.nl/nieuwe-outfit-impact-milieu/
mvdbijl schreef:mijn man komt wel eens bij een bedrijf wat kleding vernietigd, het is te bizar voor woorden hoeveel er hier verwerkt wordt.
Maar ja aan de ene kant triest aan de andere kant we hebben er allemaal aan mee geholpen?
We willen goedkoop, veel keuze, niet elk seizoen hetzelfde etc.
Froukje schreef:[ [url=m/6hGkJ8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Schijnt dat Amazon bijna alles vernietigd wat terug gestuurd wordt.
lor1_1984 schreef:Coolblue heeft ook producten met een 'mankementje' (vaak een kras of deuk oid) op de site staan, weet niet of dat retour gestuurde producten zijn of beschadigd bij transport oid.
lor1_1984 schreef:Ik had me er zelf niet verder in verdiept maar ze wel langs zien komen bij de opties toen ik vorig jaar mijn koelkast bestelde.
Moet zeggen dat ik het best een goede zaak vind dat ze zoiets aanbieden, minder verspilling en voor iemand met een net wat kleiner budget mooi nieuw spul.
verootjoo schreef:mvdbijl schreef:mijn man komt wel eens bij een bedrijf wat kleding vernietigd, het is te bizar voor woorden hoeveel er hier verwerkt wordt.
Maar ja aan de ene kant triest aan de andere kant we hebben er allemaal aan mee geholpen?
We willen goedkoop, veel keuze, niet elk seizoen hetzelfde etc.
Ai, dat vind ik echt shocking. Waarom gaat die kleding niet naar leger des Heils, voedsel/kledingbank, 2e/3e wereldlanden of oorlogsgebieden?
Dat laatste ben ik met je eens. Goedkoop, vaak en veel kleding kopen gaat ten koste van het milieu en andere mensen en zou je daarom niet moeten doen