J0anieke schreef:Met haarlokje kan ook heel mooi zijn! De bedel die ik op de vorige pagina deelde van SoLilly (berichten van 12 en 18 oktober) is met een haarlokje van mijn overleden hondje. Ben er heel blij mee!
Met haarlokje zoals jij het hebt ziet idd ook prachtig uit! Tzt eens kijken wat we gaan doen daarmee want er zijn best wat verschillende soorten bedels te krijgen waarin je haren kunt verwerken.
Leuk om te zien dat Disney zo goed present is bij velen! Hier ook gek van de Disney bedels. Wil uiteindelijk graag een aparte Disney armband, maar voor nu eerst maar eens deze zien te vullen haha. Nog genoeg ruimte over.

- Ik begon met de veiligheid sluiting van Micky mouse, die ik in disney kocht tijdens een van onze trips nadat ik de armband niet lang ervoor had gekregen met kerst vorig jaar. Ik vind het een erg fijne gedachte om te weten dat als de armband zou openschieten ik niet meteen de bedels kwijt raak.
- De eerste bedel die eraan kwam was die van Mickey en Minnie Mouse die met Valentijn in de Disney Pandora Shop aanwezig was en die kreeg ik dus als Valentijns cadeautje van mijn man
- Toen kocht ik voor mezelf tussendoor een stopper en een hartjes bedel met Engelen vleugels erop (ik ben gek van Engelen)
- Ik kreeg van een hele goede vriendin van me afgelopen zomer een sterrenbeeld bedel cadeau, welke ze meenam toen ze op vakantie een Pandora winkel tegenkwam
- En onlangs kreeg ik van mijn man de Kleine zeemeermin bedel die hij in Warschau kocht toen hij op zakenreis was. Ariel is mijn favoriet, dus dit was echt zo lief dat hij hieraan heeft gedacht.
Momenteel staan deze hoog op m’n wishlist:
- Een bedel met paardenhaar van m’n oude paard, nu overleden
- Een bedel met hondenhaar van mijn maatje Rex. Ik vind as bedels ook prachtig, maar ik wil niet met Rex z’n urn gaan kl*ten en daar as uit gaan halen - zal ik vast bij het crematorium kunnen laten doen dus misschien iets voor in de toekomst maar voor nu voelt dat nog niet zo prettig.
En mijn Pandora wishlist: