Mijn glasbedeltje met as van onze overleden kat is klaar... Kan niet wachten tot ik hem binnen heb..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zal morgen eens foto's maken van m'n armband met de bedels die eraan hangen en ook even het topic doorlezen en jullie armbanden bekijken - wat ik zo snel zag zaten er echt gave armbanden bij zeg
J0anieke schreef:Met haarlokje kan ook heel mooi zijn! De bedel die ik op de vorige pagina deelde van SoLilly (berichten van 12 en 18 oktober) is met een haarlokje van mijn overleden hondje. Ben er heel blij mee!

J0anieke schreef:@cursebreaker: met clips kun je je armband ook 'beveiligen' in ieder geval kunnen de bedels daartussen niet eraf. De clips bevestig je op die twee schroef dingetjes op je armband. Als hij los schiet heb je natuurlijk nog wel de kans dat je je hele armband verliest..
Ik wil nog wel een veiligheidsketting halen, maar die ze nu allemaal hebben vind ik niet mooi, alhoewel, de nieuwe van de wintercollectie spreekt me wel aan, maar ik wacht nog even... Ik heb vaak dat ik bedels uit een nieuwe collectie heel leuk vind en na een tijdje toch erop uitgekeken ben...
Ik zie er nu ook wel een vlinder in, maar het is zo'n afknapper dat ik dacht dat t een voet was...
J0anieke schreef:
Maar ik weet dat m'n man al iets kocht van Pandora voor kerst, van m'n wishlist, dus er zal echt niet nog meer bij gaan komen nu helaas haha. Misschien voor Valentijn wat vragen dan. 

)
De Dumbo (de oortjes kunnen bewegen!) en de bloemen/vlinders rechts daarnaast. Tijd voor een tweede armband dus. 

Het uitje is alleen te zwaar aan de voorkant waardoor hij verkeerd gaat hangen... Heb die nu aan mijn slavenarmband gedaan en moet dus even kijken welke bedel ik aan de pendant ga hangen. Moet ook een langer collier halen, vind het mooi als deze wat lager komt te hangen dan mijn gebruikelijke kleine kettinkjes.