Pandora

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 23:15

Afbeelding
Mijn glasbedeltje met as van onze overleden kat is klaar... Kan niet wachten tot ik hem binnen heb..

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 23:20

O waarom zie ik dit Pandora topic nu pas?!
Ik ben zo gek van Pandora!! Heb nog niet mega veel bedels een m'n armband, maar wel een mega wishlist natuurlijk haha. Ik vind die nieuwe collectie van .. ook zo gaaf, met die schakel armband. Die staat op m'n kerst lijstje maar betwijfel of ik die ga krijgen want mannen denken waarschijnlijk zo: Ze heeft al een Pandora armband (die er echt heel anders uitziet natuurlijk) dus wat moet ze met nog ene?! :') Zal morgen eens foto's maken van m'n armband met de bedels die eraan hangen en ook even het topic doorlezen en jullie armbanden bekijken - wat ik zo snel zag zaten er echt gave armbanden bij zeg <3

@J0anieke,
prachtig zeg die bedel van je overleden kat!
Ik wil ook graag nog eentje laten maken met haar van m'n paard en onze hond die we een aantal maanden terug hebben moeten laten inslapen. Zo heb ik ze altijd bij me (van de hond ook nog een assieraad die ik 24/7 om heb, maar toch. Vind het erg mooi om die aan m'n armband erbij te hebben hangen tzt.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 23:30

Met haarlokje kan ook heel mooi zijn! De bedel die ik op de vorige pagina deelde van SoLilly (berichten van 12 en 18 oktober) is met een haarlokje van mijn overleden hondje. Ben er heel blij mee!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 10:44

J0anieke schreef:
Met haarlokje kan ook heel mooi zijn! De bedel die ik op de vorige pagina deelde van SoLilly (berichten van 12 en 18 oktober) is met een haarlokje van mijn overleden hondje. Ben er heel blij mee!

Met haarlokje zoals jij het hebt ziet idd ook prachtig uit! Tzt eens kijken wat we gaan doen daarmee want er zijn best wat verschillende soorten bedels te krijgen waarin je haren kunt verwerken.

Leuk om te zien dat Disney zo goed present is bij velen! Hier ook gek van de Disney bedels. Wil uiteindelijk graag een aparte Disney armband, maar voor nu eerst maar eens deze zien te vullen haha. Nog genoeg ruimte over.

Afbeelding

- Ik begon met de veiligheid sluiting van Micky mouse, die ik in disney kocht tijdens een van onze trips nadat ik de armband niet lang ervoor had gekregen met kerst vorig jaar. Ik vind het een erg fijne gedachte om te weten dat als de armband zou openschieten ik niet meteen de bedels kwijt raak.
- De eerste bedel die eraan kwam was die van Mickey en Minnie Mouse die met Valentijn in de Disney Pandora Shop aanwezig was en die kreeg ik dus als Valentijns cadeautje van mijn man
- Toen kocht ik voor mezelf tussendoor een stopper en een hartjes bedel met Engelen vleugels erop (ik ben gek van Engelen)
- Ik kreeg van een hele goede vriendin van me afgelopen zomer een sterrenbeeld bedel cadeau, welke ze meenam toen ze op vakantie een Pandora winkel tegenkwam
- En onlangs kreeg ik van mijn man de Kleine zeemeermin bedel die hij in Warschau kocht toen hij op zakenreis was. Ariel is mijn favoriet, dus dit was echt zo lief dat hij hieraan heeft gedacht.

Momenteel staan deze hoog op m’n wishlist:

- Een bedel met paardenhaar van m’n oude paard, nu overleden
- Een bedel met hondenhaar van mijn maatje Rex. Ik vind as bedels ook prachtig, maar ik wil niet met Rex z’n urn gaan kl*ten en daar as uit gaan halen - zal ik vast bij het crematorium kunnen laten doen dus misschien iets voor in de toekomst maar voor nu voelt dat nog niet zo prettig.

En mijn Pandora wishlist:

Afbeelding

__Sannne

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 13:54

Ook maar even mijn collectie showen dan. Ik heb mijn Pandora armband nu sinds mei en heb er enkel echte Pandora bedels aan. Heb ook nog een ring van Pandora.

Afbeelding
De complete armband en ring

Afbeelding
Betere foto van de ring. Deze is volgens mij momenteel niet meer verkrijgbaar, heb deze voor mezelf gekocht als verjaardagscadeau.

Afbeelding

Eerste 3 bedels:
Die bovenste is een clip die ik van mijn vriend heb gekregen als cadeau voor het behalen van mijn propedeuse. Deze zit niet vast maar zorgt er wel voor dat de andere bedels er niet zomaar vanaf kunnen. De tweede heb ik van mijn ouders gekregen voor mijn 24e verjaardag. De 3e is een clip die wel vast zit, heb er twee van deze en heb ze zelf gekocht.

Afbeelding
De witte bloemetjes spacer heb ik samen met de armband zelf + nog een bedeltje gekregen van mijn vriend.
De luchtballonnetjes heb ik voor mezelf als souvenir gekocht in Rome. De tweede bloemetjes spacer heb ik als souvenir in Griekenland gekocht.

Afbeelding
Simba heb ik van mijn vriend gekregen toen we een jaar samen waren. Het tweede hartje heb ik ook van mijn vriend gekregen samen met de armband.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 13:56

Die lucht ballonnen en Simba zijn vooral echt super gaaf zeg <3 <3
Die Simba ga ik ook eens even opzoeken en opa de wishlist zetten hihi.
Die bloemetjes spacers zijn ook erg mooi! Ik heb nu alleen 1tje met hartjes erop, maar ben er een beetje op uitgekeken - oeps. Denk dat ik iemand anders daar blij mee ga maken en ook over ga op bloemetjes.

Ik kocht bij de Harry potter studios een paar jaar terug nog een hele gave bedel armband , die je zelf kon samenstellen. Maar dat verkleurt natuurlijk na een tijd, dus dat vind ik echt zo jammer, anders had ik die bedels ook erbij gehangen. Op zich koop/krijg ik het liefst echte Pandora bedels, maar ik heb er ook 2 aan hangen die niet van Pandora zelf zijn (de hartjes spacer en het hartje met de Engelen vleugels), maar wel gewoon van goed materiaal zijn en niet verkleuren en dat vind ik het belangrijkst.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 14:08

Volgens mij komt er een Harry Potter lijn bij Pandora. Zoiets had ik iig wel ergens gelezen. Ik vind de nieuwe collectie ook weer heel erg mooi! Sowieso nog wel veel op mijn wishlist staan. Bedels maar ook ringen. Wil ook nog wel een mooie ketting van ze en een mooi setje oorbellen. Wel allemaal zilver. Wil ook niet teveel kleur aan mijn armband ivm combineren met kleding/nagellak. Maar subtiel wat kleur (zoals bij die luchtballonnen) vind ik wel heel tof.

Een greep uit mijn verlanglijst:
https://nl.pandora.net/nl/sieraden/kett ... 01-45.html
Zo'n soort ketting wil ik echt nog graag hebben

https://nl.pandora.net/nl/sieraden/ring ... 81-50.html
Deze ring vind ik ook echt prachtig

https://nl.pandora.net/nl/bedelarmbande ... 54C01.html
Ik heb niet zoveel met Frozen maar dit paardenhoofdje met blauwe steentjes móét ik hebben. Koop hem desnoods zelf haha.

https://nl.pandora.net/nl/sieraden/bede ... CZRMX.html
Deze vind ik ook erg mooi als hanger. Heb nu alleen nog maar "normale" bedels, maar een paar hangers ertussen lijkt me ook leuk

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 14:12

De nieuwe collectie is inderdaad ook echt geweldig.
Ik wordt zo hebberig van dit alles haha.
De andere sieraden vind ik ook erg mooi - vooral veel ringen en die zijn ook wel goed betaalbaar moet ik zeggen. En omg die paardenbedel met die blauwe steentjes is echt prachtig! Die ga ik ook even op de lijst zetten, dankjewel haha!

En een Harry Potter lijn zou het allemaal compleet maken. Dat zou echt waanzinnig tof zijn <3

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 14:35

@cursebreaker: met clips kun je je armband ook 'beveiligen' in ieder geval kunnen de bedels daartussen niet eraf. De clips bevestig je op die twee schroef dingetjes op je armband. Als hij los schiet heb je natuurlijk nog wel de kans dat je je hele armband verliest..
Ik wil nog wel een veiligheidsketting halen, maar die ze nu allemaal hebben vind ik niet mooi, alhoewel, de nieuwe van de wintercollectie spreekt me wel aan, maar ik wacht nog even... Ik heb vaak dat ik bedels uit een nieuwe collectie heel leuk vind en na een tijdje toch erop uitgekeken ben...

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 14:40

J0anieke schreef:
@cursebreaker: met clips kun je je armband ook 'beveiligen' in ieder geval kunnen de bedels daartussen niet eraf. De clips bevestig je op die twee schroef dingetjes op je armband. Als hij los schiet heb je natuurlijk nog wel de kans dat je je hele armband verliest..
Ik wil nog wel een veiligheidsketting halen, maar die ze nu allemaal hebben vind ik niet mooi, alhoewel, de nieuwe van de wintercollectie spreekt me wel aan, maar ik wacht nog even... Ik heb vaak dat ik bedels uit een nieuwe collectie heel leuk vind en na een tijdje toch erop uitgekeken ben...

Precies dit. Ik wil ook nog wel zo'n veiligheidsketting maar vind ze allemaal een beetje mehh die ze nu hebben. Vind alleen deze nog wel mooi: https://nl.pandora.net/nl/sieraden/bede ... tscount=22

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 14:42

Ik dacht dus altijd dat die linker vlinder een voet was. := Ik zie er nu ook wel een vlinder in, maar het is zo'n afknapper dat ik dacht dat t een voet was... :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 14:43

:')

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 18:12

Asbedetje is binnen... <3
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 18:53

Heel mooi! <3

Marisje76

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 00:07

Wauw prachtig!!!

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 09:22

Supergaaf!

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 09:29

Haha dank jullie, niet verwacht zoveel leuke reacties te ontvangen, ook buiten bokt <3

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 10:05

Het ziet er idd echt prachtig uit ja!
Ik ben er ook nog steeds over aan't twijfelen of ik een as bedeltje doe voor de hond of toch iets met haar.
Maar ik heb geen extra as meer, op de urn na. Maar neem aan dat ze bij een crematorium niet moeilijk doen om er wat uit te halen, toch? Anders ga ik dat tzt eens doen. Heb wel al een as ketting die ik 24/7 bij me draag. Maar wil zowel de hond als ook het paard ook graag aan de Pandora armband hebben tzt.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 10:35

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 10:38

J0anieke schreef:

Ik zag het <3 <3
Ik zag dat er veel mensen waren die gewoon de gehele collectie al kochten, damn!
Ik wordt zo hebberig hiervan :') Maar ik weet dat m'n man al iets kocht van Pandora voor kerst, van m'n wishlist, dus er zal echt niet nog meer bij gaan komen nu helaas haha. Misschien voor Valentijn wat vragen dan.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 20:34

Afbeelding
Ik kon mezelf weer niet inhouden... :')
Vond het gratis limited edition armbandje veel te leuk om te laten liggen en het veiligheidskettinkje stond toch al op m'n lijstje... (om het even goed te praten.. := )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 21:44

Leuk!! Dat uiltje, wat schattig. Is dat voor aan een ketting?

Ik twijfelde ook even over de gratis armband, maar wil toch graag 2 dezelfde armbanden. Mijne is nagenoeg vol nu ik er 2 bedeltjes bij heb gekregen van mijn ouders. <3 De Dumbo (de oortjes kunnen bewegen!) en de bloemen/vlinders rechts daarnaast. Tijd voor een tweede armband dus. :)

Afbeelding

Britt_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 21:48

Sommige Harry Potter bedeltjes zijn gewoon al uitverkocht! -O- Ik hoop dat ze nog op voorraad komen...

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 22:07

@joanieke
Ohhh die is wel mooi zeg! 8-)
Ben ook benieuwd wat het uiltje precies is. Ik dacht ook aan een hanger voor een ketting?

@redpassion
Mooie armband heb je. Jij hebt allerlei kleuren door elkaar. Ik wilde dat niet maar nu ik dit zie, vind ik het wel heel leuk.

Mijn eerste zit ook helemaal vol. Er kwam me ter oren dat de tweede voor kerst al onderweg is [&]
Afbeelding

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 23:01

Dat is de Pandora o pendant, inderdaad voor aan een ketting. :j Het uitje is alleen te zwaar aan de voorkant waardoor hij verkeerd gaat hangen... Heb die nu aan mijn slavenarmband gedaan en moet dus even kijken welke bedel ik aan de pendant ga hangen. Moet ook een langer collier halen, vind het mooi als deze wat lager komt te hangen dan mijn gebruikelijke kleine kettinkjes.

Ik heb nu 3 verschillende armbanden. De 'normale', een slavenarmband en de mesh bangle. Ben het meest blij met mijn slavenarmband, die draag ik het meeste. Voor buiten het werk en de paarden om wil ik ze zo gaan dragen. :)
Afbeelding