Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

beatje schreef:CalipsoLover schreef:Deze morgen het gesprek aangeknoopt. Hij gaat vanaf morgen in de kamer bij zijn dochter slapen, die vrijdag terug komt. Ik heb nogmaals aangeboden om hem te helpen met een paar uurtjes z’n eigen kamer op te ruimen.
Dat is fijn,begreep hij je ook wel?

shilady schreef:Mooi dat er een oplossing is ik hoop dat je je rust weer kan vinden.
Het viel mij op dat sommige mensen in het topic je een beetje zeurderig vonden over komen
maar ik begrijp het wel iedereen is anders en voelt zich anders in bepaalde omstandigheden de een vind het vreselijk om in een stil verlaten huis te zitten en wil het liefst 24/7 mensen om zich heen en de ander wil het liefst rust. Ik ben zelf een beetj 50/50 vind het heerlijk als mn vriend thuis komt na zn werk maar lekker het huis voor mezelf alleen vind ik ook leuk gewoon lekker stomme meiden series kijken zonder zijn commentaar
beatje schreef:CalipsoLover schreef:Deze morgen het gesprek aangeknoopt. Hij gaat vanaf morgen in de kamer bij zijn dochter slapen, die vrijdag terug komt. Ik heb nogmaals aangeboden om hem te helpen met een paar uurtjes z’n eigen kamer op te ruimen.
Dat is fijn,begreep hij je ook wel?
Sabri schreef:beatje schreef:Dat is fijn,begreep hij je ook wel?
Mooi, blijft hij daar ook slapen , ook als het dochtertje weer weg is of verkast die dan misschien alsnog terug naar jouw kamer?(in dat geval heb je nog steeds je eigen kamer niet terug)

. CalipsoLover schreef:Wel... Ik slaap nu twee dagen terug in mijn eigen kamer. Heel blij dat ik die terug heb. Maar mijn broer heeft de kamer nu eigenlijk al « subtiel » teruggevraagd... Zucht, hij heeft de kamer bijna twee weken gehad. Maar daarnet zei hij dus tegen mij dat hij het niet ziet zitten in de kleine kamer omdat het daar zo klein en koud is, en hij daar eigenlijk niet meer wil slapen. Ik heb gezegd dat hij dan zo snel mogelijk zijn eigen kamer moet in orde brengen, waarop hij zei « ja maar dat duurt nog zeker 2 weken... » ben er verder niet op ingegaan en ben ook niet van plan mijn kamer weer op te geven.

Hij kan daar toch gewoon slapen, is hij helemaal gek geworden.
topsylover schreef:Goed, dat je moeder pech had is niet te voorzien natuurlijk. Maar is het nou echt zo belangrijk welke kleur verf er op de muur in zijn oude slaapkamer zit?Hij kan daar toch gewoon slapen, is hij helemaal gek geworden.