Ik had me zo voor genomen iets uit mn kast te dragen dat er in hangt voor de sier. Zondag gelukt, gingen vroeg kerstdiner doen. Rood suede jurkje.
Helaas gister toch in de stad wat shirtjes en vetjes gekocht. Ik pak dus een rokje uit mn kast met een nieuw shirt erop. Stel ik mezelf maar deels teleur
Ik en zelf op de foto gaan is nogal een uitdaging, maar bij deze. Ondertussen heb ik toch zwarte laarsjes aan. Als ik zo door blijf gaan met afvallen zal het jurkje wel iets beter komen te zitten maar dan is ie iig niet meteen te groot.
Ik heb een zwarte spijkerbroek aan met een zwart shirtje waar heel subtiel een glittertje in zit en als ik het koud krijg een zwart vestje. Helemaal in het zwart dus!
Okee niet heel helemaal, ik heb donkerrode nagellak met een glitter op haha
MarliesV
Geplaatst: 25-12-18 15:18
Geen maatje 36 zoals de meesten hier maar ben wel tevreden, buik is het probleem maar door het zwarte en kant aardig gecamoufleerd haha
zigranta
Geplaatst: 25-12-18 15:23
magda_90 schreef:
zigranta schreef:
Je kijkt nog wel een beetje verschrikt magda_90, maar dat is niet nodig hoor, staat je leuk!
Haha bedankt ja dat is mijn probeertelachengezicht.
Ken het, zo'n gezicht, heb er ook weleens last van
Oh, ik heb ook geen maat 36. Meestal 38 en soms 40. Ben er gelukkig mee. Magda, staat mooi!
Sharon, mooi. Rood flatteert je, en jurkje heeft een mooie snit.
zigranta
Geplaatst: 25-12-18 17:17
Mijn outfit voor vandaag, vind vooral mijn dr Martens geweldig! Heb er van de week ook nog een rode lakleren tas bij gekocht om het af te maken. (overbelichte hoofd even weggewerkt, zag er niet uit haha)