colinneke schreef:Dit jaar heb ik een zo'n grote huishoudtrap gehad voor mijn verjaardag.
Gedachtegang van vriend: die hebben we nog niet en is toch heel praktisch
whahhaha, ik ga stuk
Typisch gedachtegang van de man
Mijn meest teleurstellende cadeau moet wel zijn de glazen visjes op een stokje die ik van mijn moeder kreeg toen ik 12 of 13 werd. Ik wilde heel graag echte goudvissen, maar mijn moeder vond vissen vies, dus kreeg ik glazen visjes.
Uiteindelijk nog wel een echt leuk cadeau gekregen

tweedehands strings cadeau kreeg
Nu ik het zo weer opschrijf ben ik weer in shock haha, ze hebben toen een enkeltje kliko gekregen. 
ik kreeg een pak printpapier ('want dan kan je leuk kleuren met je potloden '....500 witte blaadjes), een boek dat ik helemaal niet kon lezen omdat het veel te moeilijk was ('maar échte Engelse literatuur', jaren later heb ik de boek nog moeten lezen voor school, toen had ik het alvast hihi), een pak koekjes uit de voorraadkast en, jawel, een plant die verdacht veel leek op de plant uit de werkkamer
?
Wij waren gewend aan hele grote, dure cadeaus (lees: we kregen altijd precies wat we op lijstje schreven, maakte niet uit hoe groot
waarop ik naar mijn kamer gestuurd werd voor ondankbaar zijn voor alles mijn vader deed voor ons het hele jaar