Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bigone schreef:Maar ts, je kunt hem toch gewoon vragen of hij van plan is om alleen in de nieuwe woning te gaan wonen of dat hij het samenwonen weer aandurft, gewoon duidelijk zijn want anders loopt je relatie ook niet goed wanneer je dit soort basale zaken(imo) niet aan kunt kaarten.
Want nu blijf ik speculeren en beren op de weg creeëren terwijl dat misschien niet eens nodig is. karuna schreef:Maar met het risico dat een dergelijke vraag iemand kan overrompelen en je een averechts effect krijgt. Iemand raakt in paniek en is weg. Dat vergeet je jezelf ook niet, vandaar mijn advies gewoon niet vragen maar rustig doorleven. Je merkt het vanzelf wel
Selka schreef:Nou precies bigone. Lekker onvolwassen om te gaan hollen in plaats van een doodnormale vraag te kunnen beantwoorden.
Gewoon op de man afvragen of ie nog van plan was alleen te verhuizen of niet.
Zet m op! Amethyst_ schreef:Selka schreef:Nou precies bigone. Lekker onvolwassen om te gaan hollen in plaats van een doodnormale vraag te kunnen beantwoorden.
Gewoon op de man afvragen of ie nog van plan was alleen te verhuizen of niet.
Mijn vraag zal ook niet de insteek hebben om gister nog te gaan hokken. Maar het kan best goed zijn om af te stemmen wat uberhaupt zijn plannen zijn. Dan kan hij bij wijze van vast aan het idee wennen, of weetikveel.
Mn gevoel zegt dat ik het wel moet gaan bespreken. Vind het alleen reuze spannend
Kaitlyn schreef:Ik was net geen jaar samen met mijn ex toen we een huis kochten, en bijn anderhalf jaar samen toen we erin trokken.
Hebben het hele huis verbouwd, terwijl we er woonden, met de bijkomende stress en het gezeur. En uiteindelijk had hij "twijfels" maar achteraf gehoord gewoon andere meiden
Na een hoop gezeur heen en weer (ik weet het niet etc. etc.), heb ik mijn spullen gepakt en ben ik naar mijn vader gegaan, heb kort daarna mijn katten en konijn opgehaald. En na veel te lange tijd was het eindelijk geregeld dat ik niet meer aansprakelijk was voor het huis, en had ik al met al heel erg veel geld weggegooid.![]()
Achteraf had ik het nooit moeten doen, zo snel en ook nog eens zo'n project, maar hij was zo verliefd op het huis en ik wilde ook graag op mezelf en het was ook een mooie wijk etc. Ook was hij 5 jaar jonger, en als ik er nu op terug kijk was het verschil eigenlijk gewoon te groot.
Nu woon ik nog bij mijn vader, eerst maar eens gaan sparen en verder zie ik het wel. Als ik nu iemand tegen het lijf loop, en dat is leuk en hij heeft een eigen plek sluit ik ook niet uit dat ik er zo op korte termijn een keer bij in trek. Maar samen iets kopen dat doe ik even niet meer, dan huur ik wel wat voor mezelf.
Afgelopen weekend was ik jarig, toen kwam hij met een meeeeeeega bos rozen. Helemaal blij mee en vond het best wel een cadeau. Komt hij er eind van de avond mee dat hij de ring wil betalen die ik met haar van mijn overleden merrie wilde laten maken.
Geeft me rust, heb door zulke dingen ook minder bevestiging tussendoor nodig. Hij bewijst keer op keer zelf wel weer dat het wel goed zit

en inmiddels 3.5 jaar een relatie. Kabayo schreef:We hadden anderhalfjaar een relatie volgens mij. Mijn vriend woonde wegens familie dingen al bijna een jaar bij mijn ouders (en mij) in. Maar we begonnen aardig op elkaars lip te zitten en ik miste het samenzijn ook. Er was altijd wel iemand.
Na een oproepje op facebook hadden we na 3 dagen al een huisen inmiddels 3.5 jaar een relatie.
. Maar oooo ik heb er zo zin in!