het zijn de luchtbellen van een diep liggende hoefzweer
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laraxXxemma schreef:Ik heb ook een MRI van mijn hoofder is wel iets mis met de plaatjes maar (als het goed is
) niks diagnostisch. Het zijn beelden op school gemaakt voor een opdracht in het eerste jaar, 3 jaar terug alweer
![]()
[ [url=m/CcPyhQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PAqIz7.jpg]Afbeelding[/url] ]Spoiler:
Ik heb een staafje achter mijn tanden van metaal. Een MRI maakt beelden met behulp van een magneet, en mijn staafje veroorzaakt een verbuiging van het magnetische veld. Dat zorgt ervoor dat het beeld zo vervormd is rond mijn mond (een metaal artefact).
Sokje_6 schreef:Geweldig topic! Antwoorden eronder in spoilers is fijn inderdaad
Hilary schreef:keezie en Lay_D, jullie beseffen je dat jullie persoonsgegevens (naam, geboortedatum, patiëntnummer en behandelend ziekenhuis) nu vol in beeld zijn?
Op de foto van Neej staat ook een telefoonnummer.
Sokje_6 schreef:Op de foto van Neej staat ook een telefoonnummer.
Rebecca schreef:Geen goede foto maar er zit rechts iets wat er niet moet zitten bij mijn kat , dierenarts had het nog niet zo vaak gezien en operatie ga ik bij de oude dame niet meer doen(combi van factoren , operatie is niet zeker of ze dan geholpen is . Ze zit vast in haar rug etc , en ze is schuw dus daar zie ik geen heil in) . Het is afwachten hoe ze de winter doorkomt
[ [url=m/vkhL4q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zoekplaatje
Super tof topic trouwens