Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amber_anne schreef:Ik ben het met iedereen hier eens over de stichting en heb ook het pzb topic hier gelezen.
Is er zoals hier voor werd genoemd echt geen mogelijkheid om inzage te krijgen in de papieren? En welke betreffende organisatie checkt stichtingen zoals dit?
safina schreef:Amber_anne schreef:Ik ben het met iedereen hier eens over de stichting en heb ook het pzb topic hier gelezen.
Is er zoals hier voor werd genoemd echt geen mogelijkheid om inzage te krijgen in de papieren? En welke betreffende organisatie checkt stichtingen zoals dit?
Wat verwacht je daar aan te hebben dan?
Als die bijna 1000 euro van die shoplog al geld van de stichting was, mogen ze daar gewoon spullen voor de stichting van kopen. Als het onverantwoorde uitgaven zijn (want wat heeft een opvangpaard aan een witte rijbroek, een frontriem met glitters en een paar sokken?) kan het bestuur ze op de vingers tikken, maar daar zullen ze zelf wel in zitten. Als het hun eigen geld betrof, zijn ze helemaal vrij om het te besteden aan wat ze willen.
Maar wie die shoplog ziet weet toch al genoeg? Iedereen met een beetje gezond verstand snapt toch nu al dat je donaties daar niet heen moeten?
AmyJamess schreef:Citaat:Paarden vind ik overigens daar ook redelijk schraal (richting mager) eruit zien, waaronder die van hunzelf (neem de schimmel als voorbeeld in de recente video’s), ik schrik van de hoeven van sommige dieren..
Dit viel mij ook heel erg op, en ook totaal geen bespiering. Als het nou paarden waren elke keer die ze net binnen hebben oké, dan kan ik er in komen. Maar het zijn vaak paarden die er al langere tijd staan.
Icelandshet schreef:[quot"AmyJamess"]Citaat:Paarden vind ik overigens daar ook redelijk schraal (richting mager) eruit zien, waaronder die van hunzelf (neem de schimmel als voorbeeld in de recente video’s), ik schrik van de hoeven van sommige dieren..
Dit viel mij ook heel erg op, en ook totaal geen bespiering. Als het nou paarden waren elke keer die ze net binnen hebben oké, dan kan ik er in komen. Maar het zijn vaak paarden die er al langere tijd staan.
xApple schreef:Ik vind het wel jammer dat er zo negatief over gedaan wordt..
Het wordt gedaan vanuit een goed hart en goede bedoelingen. Dat geloof ik. Of wil ik geloven.
Misschien is de uitwerking van hun idee niet altijd zoals iemand anders het zelf zou doen of hoe jij het goedkeurt of worden de paarden niet perfect gereden maar dat vind ik wel erg makkelijk praten vanachter je computer/telefoon.
Als je zo jong bent maak je fouten en ik vind het jammer dat er op internet dan zo op ‘gehaat’ wordt.
Het wordt gedaan vanuit een goed hart en goede bedoelingen. Dat geloof ik. Of wil ik geloven.
Misschien is de uitwerking van hun idee niet altijd zoals iemand anders het zelf zou doen of hoe jij het goedkeurt of worden de paarden niet perfect gereden maar dat vind ik wel erg makkelijk praten vanachter je computer/telefoon.
Als je zo jong bent maak je fouten en ik vind het jammer dat er op internet dan zo op ‘gehaat’ wordt.
Donkydonkje schreef:_Dominique schreef:
.
Donkydonkje schreef:xApple schreef:Ik vind het wel jammer dat er zo negatief over gedaan wordt..
Sorry, maar de vader is niet jong meer en het is zijn stichting. En als je iets zegt over waarom een shet met zomereczeem alleen een vliegendekentje op heeft en geen eczeemdeken dan krijg je daar flink commentaar op want hun weten wel beter hoe ze voor zo een paardje moeten zorgen.
ze zorgen zelf voor reacties zoals in dit topic.