Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
troi schreef:Goh ik zou eigenlijk niet weten wat andere kinderen op zoons school dragen eigenlijk. Ik kom er vaak genoeg maar let er dus totaal niet op. Maar goed, het valt me ook zo doorgaans nauwelijks op wat vrienden en collega’s dragen. Hoogstens als iets niet past of vies is.
Hoofd in de wolken zei mijn moeder vroeger whahaha
Sannens schreef:Even offtopic, ik heb namelijk nog geen kinderen.
Maar dragen jullie kinderen elke dag een schone broek en een schoon shirt? Ik weet dat ik als kind meestal kleding 2 dagen droeg en een broek soms nog een derde dag als die niet vies was. Als een shirt echt een vlek had dan ging die natuurlijk wel de was in, maar als dat niet was deed ik hem gewoon nog een tweede dag aan.
Dus dan kan je met 3 broeken en 5 shirts toch gewoon een week doen?
benangelique schreef:Ik was ook veel en zelden volle trommels. Moesten laatst een nieuwe wasmachine en hebben bewust gekozen voor een kleine 6kg trommel.
Ik vind heet echt heel lastig om mijn zoontje betaalbaar te kleden zonder dat de halve klas hetzelfde aan heeft overigens
SusanH schreef:Slons zou ik mezelf niet noemen. Maar breng gerust mijn kind naar school in mijn paardrijkloffie. Zat andere ouders die met sportkleding aan hun kind wegbrengen dus kan prima vind ik. In pyjama naar school gaat me wat te ver. Maar verder mag ze veel zelf bepalen. Ze heeft een duidelijke eigen mening en daar tegenin gaan heeft niet veel zin. Al stuur ik soms wel bij als ze bijv met 30 graden een dikke trui aan wil. Of geen jas mee wil op een koude ochtend.
kwita schreef:lieveli schreef:Hij kan sparen hoor, deed ik ook als student. Liever dat hij spaart voor iets moois dan wegwerpmode koopt. Gek idee ook, alsof je je kind behoedt voor geldproblemen door ze goedkope spullen aan te trekken.
food for tought, dat wilt papavast niet horen hier
kwita schreef:SusanH schreef:Slons zou ik mezelf niet noemen. Maar breng gerust mijn kind naar school in mijn paardrijkloffie. Zat andere ouders die met sportkleding aan hun kind wegbrengen dus kan prima vind ik. In pyjama naar school gaat me wat te ver. Maar verder mag ze veel zelf bepalen. Ze heeft een duidelijke eigen mening en daar tegenin gaan heeft niet veel zin. Al stuur ik soms wel bij als ze bijv met 30 graden een dikke trui aan wil. Of geen jas mee wil op een koude ochtend.
Hier is het zelfs hip om in hardloop kleding met telefoon aan je arm te komen!
Maar he wat maakt het uit
MarcoBorsato schreef:MarcoBorsato schreef:Inderdaad, niet iedereen heeft smaak.
Lieve mensen, het woordje mijn had hier nog tussen gemoeten. Excusio!