Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sassy schreef:Als mij iemand vaak apps ging sturen (over al dan niet vermeende of terechte overlast) zou ik daar nogal geirriteerd van raken. Waarom niet de mensen persoonlijk aanspreken?

Ik lig regelmatig te rusten als ik thuis ben en dan voelt de trip naar beneden voor mij als een enorme opgave.
Dan heb ik liever iemand die even apt, mijn mobiel is nl. altijd binnen handbereik.
Woon ook een appartement maar wat ben ik blij dat ik hier praktisch niks van de buren hoor. Zou bij wijze van spreke om 12uur 's nachts kunnen stofzuigen en niemand die dat zou horen. 
Het stofzuigen an sich was geen probleem, maar die vloer!
ilse46 schreef:de hele nacht!
het kind kan er ook niks aan doen ,maar zei wel!!...je zal maar nachtdienst hebben en overdag moet slapen!
purny schreef:Vjestagirl schreef:Als je zeil op het beton hebt liggen vind ik het niet gek dat ze het horen! Vaak mag dat helemaal niet en ben je verplicht een dempende ondervloer te leggen...
Staat dat ergens? Bij mij in ieder geval niet hoor.

) en ik hoor het ook wanneer iemand de boormachine in de muur zet aan de andere kant van de flat.Alenthe05 schreef:Een dure robotstofzuiger kopen voor de buren? ammenooitniet... Moet niet gekker worden,
Vjestagirl schreef:Vaak staat het wel in je huurcontract
Inmiddels woon ik in een nieuwbouwwoning en daar hoor je gelukkig sowieso bijna niets.