Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kwanyin schreef:Maar voel je je echt zo gekwetst en beledigd als je aan de andere kant staat? Als iemand je eten niet lust? Ik heb dat totaal niet. Al heb ik 3 uur staan koken. Als iemand het niet lekker vindt mag hij dat gerust zeggen. Ik snap helemaal dat sommigen een totaal andere smaak hebben of soms zelfs iets echt niet lusten. Zelfs al heb ik er werk van gemaakt. Jammer dan maar. Ik vind het veel vervelender voor mijn gast dat hij misschien niet genoeg heeft gegeten dan of niet van de traktatie kan genieten dan dat ik mij gekwetst ofzo voel...
Suzanne F. schreef:Toch heeft het moeten proeven ook niet opgeleverd wat het zou moeten doen. Dingen die ik vroeger moest proeven lust ik nu nog steeds niet. En door het gedwongen moet eten wat ik niet lekker vond ben ik het nu heel anders gaan doen bij mijn dochter. Maar die lust ook bijna niks. Ik heb haar nooit gedwongen om iets te eten of te proberen, soms probeert ze nu zelf weleens dingen. Maar ze lust maar heel weinig. Volgens mij is zoiets genetisch bepaald ofzo, geen idee. Maar ik ben op latere leeftijd wel steeds meer dingen gaan waarderen, pas echt na mijn 25e ofzo. Ik hoop dat mijn dochter ook later meer dingen gaat lusten.
Magrathea schreef:Het kan wel zijn dat iets anders klaargemaakt ineens wel lekker isDus op zich. Net als dat een vriendin van mij heel graag thee wil leren drinken maar intussen al 40 soorten thee heeft geproefd en nog steeds niks lekker heeft gevonden