superpony schreef:Absoluut! En het is ook echt mooi.
Mijn broer was gehandicapt en heeft kunstwerken gemaakt met vingerverf dat bij mijn moeder hangt. Lijkt van een ''echte'' kunstenaar, maar voor ons 10x waardevoller.
Geheel off topic ook; maar na de basisschool ook moederdag en vaderdag afgeschaft, want hij hoeft geen dure kado's te kopen. Nu hij eigen geld verdient neemt hij ipv dat ons mee uit eten of naar een film bijv.
Ontopic; toen je vroeger foto's moest laten ontwikkelen, wist je ook niet wie je foto's bekeek en ik denk dat er toch ook weleens bikini of naakt foto's tussen zaten.
Als je je kind later foto's mee geeft, is het toch raar als je zegt; sorry, geen vakantie foto's of zwem foto's, want dat is te bloot, dus die zijn niet gemaakt?
Ik vind het juist stoer als volwassen kinderen hun ouders nog een knuffel en een dikke kus geven en maling hebben aan iedereen er omheen.
Sterker nog... ooit eens in mijn kindertijd een vakantiefoto afgedrukt terug gekregen, tussen de anderen in het mapje, waarop een sticker was geplakt over de blote billen heen