Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:dat heb ik dus ook. Herken het helemaal.Het grootste nadeel vind ik het zweten
Ik ben iemand die al zweet bij -10 terwijl ik het steenkoud heb.
Ben er ook mee naar de dermatoloog geweest. Niets helpt, alleen Botox injecties. Maar die worden niet meer vergoed.
Ik kan shirtjes na een maand of 2 weggooien.
Je krijgt de geur er niet meer uit.
En je wordt erg onzeker omdat je constand bang bent dat mensen je ruiken.
Ik douche mij normaal 2 x per dag. Maar nu soms vaker.
Ik doe dagelijks 2 x schone kleding aan.
Heb altijd een washandje, zeep, deo en een schoon shirtje in mijn tas.
Nou nu met dit weer mag ik wel 4 shirtjes meenemen.
Het maakt mij erg onzeker.
Christiene schreef:daantjuhhh schreef:dat heb ik dus ook. Herken het helemaal.Het grootste nadeel vind ik het zweten
Ik ben iemand die al zweet bij -10 terwijl ik het steenkoud heb.
Ben er ook mee naar de dermatoloog geweest. Niets helpt, alleen Botox injecties. Maar die worden niet meer vergoed.
Ik kan shirtjes na een maand of 2 weggooien.
Je krijgt de geur er niet meer uit.
En je wordt erg onzeker omdat je constand bang bent dat mensen je ruiken.
Ik douche mij normaal 2 x per dag. Maar nu soms vaker.
Ik doe dagelijks 2 x schone kleding aan.
Heb altijd een washandje, zeep, deo en een schoon shirtje in mijn tas.
Nou nu met dit weer mag ik wel 4 shirtjes meenemen.
Het maakt mij erg onzeker.
x_Jeanine_x schreef:Christiene schreef:dat heb ik dus ook. Herken het helemaal.
Heel herkenbaar
Bij mijn inmiddels man is het best wel aanwezig, gelukkig word zijn botox voor de oksels nog wel vergoed. Helaas kom ik er zelf nog niet voor in aanmerking omdat er eerst andere huid problemen opgelost moeten worden.
Maar basic tops kan ik regelmatig weggooien.
Laibadji schreef:Jammer genoeg ons oud shetje door dit weer sneller dan gehoopt moeten laten inslapen.
Ik hoopte hem nog een zomer te kunnen geven maar door de hitte heb ik sneller de knoop moeten doorhakken. Paardje at, dronk niet meer, was aan het uitdrogen...
Ik had zo veel medelijden met mijn oudje. DA stond 100% achter mijn beslissing. Paardje was op, de hitte heeft het proces enkel versneld.
Dus neen ik vind dit weer niet leuk.
karuna schreef:Poe dure airco zeg. Heb ik niet liggen.
Iemand ervaring met dit kleintje.of vergelijkbare ietsje grotere exemplaren. Geen echte airco maar iets koeler is al goed https://bluegood.nl/products/arctic-air ... 20Shopping
Zou iets afkoelen. Heb niet veel ruimte maar voor kleine hond moet ik vrees ik wel iets
Anne_GTI schreef:Waterbed een beetje kouder, winterdekbed omgeruild voor zomerdekbed. Overdag gewoon werken, airco lekker fris. Passagiers blij met een koele bus. Laat in de avond of vroeg in de ochtend rijden. Tussendoor soms in de ijssel springen. Genieten van het weer...![]()
Nikass schreef:Ik slaap d'r nog steeds onderAnne_GTI schreef:Waterbed een beetje kouder, winterdekbed omgeruild voor zomerdekbed. Overdag gewoon werken, airco lekker fris. Passagiers blij met een koele bus. Laat in de avond of vroeg in de ochtend rijden. Tussendoor soms in de ijssel springen. Genieten van het weer...![]()
Jij hebt nu pas je winterdekbed ingeruild?