Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
watchthesky schreef:Er zijn trouwens meer dan genoeg dieren die niet omkijken naar hun nageslacht hoor, merries die hun veulen wegtrappen, katten die weglopen van hun pasgeboren nestje... Honden misschien niet dan (geen idee, wij hadden een reu), maar sommige dieren wel.
Nikass schreef:Verootjoo Sorry ik ben het er niet mee eens. Ja er gaan dingen mis en nee dat maakt je niet meteen een slechte ouder. Maar sommige dingen kun je niet vergeten. Als ik mijn hond ga uitlaten kom ik ook niet zonder hond thuis. En als ik paarden heb ga ik niet een dag weg zonder ze goed verzorgd achter te laten.
Ik ben daarentegen absoluut niet tegen elkaar helpen en tips geven, dus als mijn discussie dat doel van het topic verstoord wil ik erover ophouden. Het is niet mijn bedoeling het topic te frustreren. Het is zoals ik erover denk en ik respecteer dat jullie een andere mening hebben.
HC ik ben het met je eens![]()
Margathea heel jammer dat je zo de plank misslaat. Er is door niemand gezegd dat je geen kinderen had moeten nemen.
Magrathea schreef:Ik heb geen kinderen en hoef ze ook niet, ik ben veel te chaotisch (en daarnaast heb ik er ook gewoon geen zin in)
Vervelend trouwens dat je het artikel niet hebt gelezen, het laat een hoop nuances zien en legt ook uit waar het op neurologisch niveau mis kan gaan. Of gewoon hele domme vette pech. (Zoals die mevrouw die net duizend-en-een omstandigheden had waardoor het mis ging, allemaal toevallig op dezelfde dag)
watchthesky schreef:Gypsy schreef:Je schoen is wel slim, die mis jw direct als je uit de auto stapt.
Vol met je sok in een plas water
TS, is kind op de passagiersstoel geen optie?
Of ehm. Mijn auto heeft keyless go en gaat zelf op slot als ik wegloop met mijn tas (daar zit de sleutel in). Hij maakt daarbij geluid. Hoor ik geen bliepje, dan ben ik dus mijn tas vergeten.
Als jij dat nou ook heb kunt je je sleutel misschien bij de kleine leggen/laten.
Magrathea schreef:Ik heb geen kinderen en hoef ze ook niet, ik ben veel te chaotisch (en daarnaast heb ik er ook gewoon geen zin in)
Vervelend trouwens dat je het artikel niet hebt gelezen, het laat een hoop nuances zien en legt ook uit waar het op neurologisch niveau mis kan gaan. Of gewoon hele domme vette pech. (Zoals die mevrouw die net duizend-en-een omstandigheden had waardoor het mis ging, allemaal toevallig op dezelfde dag)
Mondy schreef:Echter als je nu al zo bezig moet zijn met de vraag ga ik mn kind niet vergeten en wat kan ik in de auto doen om dat te voorkomen gaat imo niet helemaal de goede richting op.
Je moet niet in de auto iets bedenken om je kind niet te vergeten maar verhelpen waarom je überhaupt denkt/bang bent je kind te vergeten.
Amber_anne schreef:Het vergeten van je kind heeft helemaal niks met stress te maken. Ja het kan komen door stress en teveel aan je hoofd maar het kan ook op de meest ontspannende dag van het jaar gebeuren. Je brein gaat op de automatische piloot een soort hypnose en dan gebeuren dit soort dingen ook en daar kan een mens niks aan doen.