Zijn grootouders, mijn ouders, passen regelmatig op. Nu was ik daar laatst ook en de kleine man kroop lekker op het speelkleed. Hij heeft een speelding met allerlei knoppen die muziek maken. Toen dat ding allerlei rieddeltjes afspeelde had hij weer tijd om om zich heen te kijken, ziet mij zitten en komt enthousiast op me af getijgerd (kruipen kan je het nog niet noemen
) maar hij is nog niet halverwege of zijn speelding valt stil... Dus meneer stopt, draait zich om en tijgert weer terug naar het apparaat, ramt op een knop, apparaat speelt weer, draait met twinkelogen mijn kant op en begint weer te tijgeren, maarja... op hetzelfde punt stopt dat ding weer met spelen. Hij is wel 4 keer terug geweest om het apparaat weer aan te zetten
Nog een mooie situatie. Mijn moeder, zijn grootmam, doet na het eten zijn handen en gezicht af met een nat washandje en geeft hem daarna zelf een handdoek om zijn gezicht weer droog te maken. Prachtig vindt hij dat! Laatst waren we in een restaurant en ik had een leuk jurkje met wijde rok aan. Mijn neefje zat in de kinderstoel en we waren klaar met eten, afgerekend dus ik sta op. Pakt meneer mijn rok vast en gebruikt die om zijn gezicht schoon te poetsen
.