Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
zal me even voorstellen: Jessica_1998 schreef:Wat een superleuk topic!
Ik ben ook bezig met concrete plannen om op mijzelf te gaanzal me even voorstellen:
Jessica, 20 jaar, ik werk nu 20-36 uur per week in de kinderopvang, en ben sinds een tijdje samen met mijn vriend, het huis is in principe van mij alleen maar mijn vriend zal wel vaak bij mij zijn, heb morgen een bezichtiging!
Ik had voor jullie allemaal even een vraagje: wat zijn nou de dingen die echt niet mogen ontbreken in je uitzet?

Wel nog heel veel bezoek van mijn ouders omdat er ook nog heel veel moet gebeuren hahaLaurievc schreef:Pfoe, lang geleden
Ik ben ondertussen ook verhuisd en woon nu een kleine week op mezelfWel nog heel veel bezoek van mijn ouders omdat er ook nog heel veel moet gebeuren haha
Helaas pas internet vanaf de 27e pfff
gaan nu tijdelijk een dongel aanschaffen zodat ik toch schoolwerk kan doen Jtragter schreef:Laurievc schreef:Pfoe, lang geleden
Ik ben ondertussen ook verhuisd en woon nu een kleine week op mezelfWel nog heel veel bezoek van mijn ouders omdat er ook nog heel veel moet gebeuren haha
Helaas pas internet vanaf de 27e pfff
Ik heb de buren lief aangekeken voor internet en had gelukkig daardoor 3 weken eerder internet dan dat die werd aangesloten. Bevalt het een beetje al?
bedankt buurman!
Maar duurt nog wel een tijdje voor ik verhuis... De elektriciteit bleek toch een stuk slechter in elkaar te zitten dan gedacht... dus daar gaat eerst even tijd inkruipen. Gelukkig wel iemand gevonden die het wil en kan doen maar is waarschijnlijk pas tegen het einde van de maand. Volgende week komt de verver kijken zodat dit ook wat meer concreet kan worden, dan kan die daarna aan de slag en dan de meubels. Hiervan heb ik wel al een gedeelte staan, iets teveel Black Friday korting om het te laten liggen
Gowlan schreef:Amber_anne schreef:Wij betalen : huur, gas/licht, water, zorgverzekering, internet/tv, auto verzekering, Netflix, telefoons, boodschappen, huisdieren, benzine
De gemeentelijke kosten betalen we eens per jaar en sparen we ook voor
Hebben jullie geen inboedelverzekering?