"Dat doe ik dus nooit meer"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 13:39

Frummels schreef:
Een bokt account maken waaruit te herleiden is dat ik het ben.
Als ik had geweten dat er zó veel bemoeienis mee gepaard zou gaan van mensen die ik in het echte leven ken.. Of nouja ik ken ze niet eens écht, ik weet slechts wie ze zijn.. nee echt nooit meer. :n

Nou dit inderdaad. Ik ben er op de middelbare school echt hard om gepest ook, daar heb ik nu nog last van.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 13:41

Van een waterglijbaan met een band...

Jaren geleden in Turkije naar een waterpretpark geweest. Harstikke leuk, hoop lol tot het moment dat ik in zo'n ronde band van een glijbaan ging.(glijbaan was bedoelt voor met een band naar beneden) Het glijbaan gedeelte ging helemaal leuk, het bad waar je in terecht kwam daarna was alleen voor mij schijnbaar iets te kort voor de snelheid die ik blijkbaar had gemaakt...

Ik ben met mn stuitje kneiterhard tegen het randje van het zwembad aan geknald. Gevolg inmense pijn, dagen niet lekker kunnen zitten/lopen.

Sindsdien ook een aversie voor glijbanen die harder gaan als normaal. En met een band naar beneden doe ik al helemaal niet meer.

Oow en inderdaad bevallen, 11 jaar geleden maar nog steeds weet ik 1 ding zeker dat echt never nooit meer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 13:46

Kennen jullie die schuif-staldeuren met een metalen frame om de houten planken bij elkaar te houden? Die dingen die misschien een halve CM uitsteken van het hout?

Juist, ik als 7 jarige dacht wel met mijn tenen op een uitstekend stukje te kunnen gaan staan om bij een pony in de stal te kijken. Tand door mijn lip :Y)

Inujojo

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 13:52

"Even een stukje afsnijden" tussen twee wandelpaden met de hond :+. Halverwege wordt het grasland ineens moerassig en zak ik tot m'n heupen weg in de prut. Kruipend eruit gemoeten, anders ging ik er weer in :').

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 14:15

Noomii1994 schreef:
Gydja schreef:
Toen ik jonger was en op de fiets zat kreeg ik het geniale idee om mijn armen te kruisen. Rechter hand aan mijn linker stuur en linker hand aan mijn rechter stuur... Binnen 2 sec lag ik op de grond. Dat doe ik dus nooit meer

Haha, dit heb ik ook gedaan. :') Viel gelukkig in een grote hoop met bladeren. Dat doe ik dus ook nooit meer.

Dan heb je nog geluk gehad :') ik reed de bosjes in die langs de kant van de weg stonden en viel op de straat. Mooie schaafwonden aan overgehouden.

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 14:32

Iris82 schreef:
Aroha schreef:
In een echt Indisch restaurant spicy eten proberen. Ze hadden 'niet spicy', 'Mild', 'Hot' en 'very hot' en .. Indian Hot.. Die laatste moest ik natuurlijk even proberen. Never again. :')

In paniek de trein uitspringen wanneer andere mensen dit doen. WHY. Ik zat niet op te letten en dacht, doordat andere mensen paniekerig naar buiten gingen, dat we al op het eindstation waren. Wat totaal niet logisch is, want daar gaat de trein niet meer verder dus waarom de paniek.. Gevolg.. ik stapte uit in een verlaten industriegebied, god mag weten waar in Italië met een telefoon die nog maar 10% batterij had. En dat was de laatste trein voor die dag. :+

Hoe kun je nou niet vertellen hoe dit afliep? :=

_O- Ik had precies dezelfde reactie!

Voor wat betreft die steen.. Ik heb een soortgelijk iets in Afrika. Ik ben heel blij met de foto, maar het laatste stukje klim was heel eng (via de stenen aan de zijkant) en de afgrond echt héél erg diep. Nu ik achteraf de foto's terugzie krijg ik er echt de rillingen van!

Afbeelding

Hoe diep de afgrond was:
Afbeelding

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 14:34

Maar je hebt er wel een sicke foto aan over gehouden! :oo

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 14:35

Ik krijg al plaatsvervangende hoogtevrees :')

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 14:41

prachtige foto sokje, maar ik zit wel met kippenvel nu.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 14:41

Mikn maag draait ook om :')

In wunderland kalkar heb je in die koel toren ding een attractie , die gaat omhoog en dan draait ie rond . Maar je hing met je benen los dat is geen aanrader :') , doodeng zo hoog en dan je benen te wapperen :=

Of naar de winkel je boodschapjes in een doos doen en achterop je fiets zetten en met 1 hand vasthouden , allemaal prima te doen woon niet ver van de supermarkt . Tot ik langs mijn werk fietste en zag mijn collega's die waren de zaak aan het schoonmaken en zwaaiden , dus ik liet die doos los en zwaaide terug :') . Naja mijn boodschappen lagen overal en hun achter het raam lachen :')

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 14:50

Morrie schreef:
nog eentje, weer actueel omdat er vanmorgen iemand kwam melden dat verderop een lammetje vast zat in het gaas..... een schaap omdraaien dat op z'n rug ligt. 2 Jaar geleden gedaan, althans, geprobeerd, maar voor ik bij het schaap was, vloog ik door de lucht en had ik de horens van de ram in m'n dijbeen.

Ik ben op mn knieën het weiland uit gekropen want ik kon niet meer lopen: heb maandenlang een blauwe enkel gehad, die nu, na 2 jaar nog megadik is...... dokters, ziekenhuizen zijn een nogo voor mij, alleen bewusteloos ga ik daarheen

Ach,dat vind ik zielig want je wou iemand helpen....

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 14:52

anjali schreef:
Morrie schreef:
nog eentje, weer actueel omdat er vanmorgen iemand kwam melden dat verderop een lammetje vast zat in het gaas..... een schaap omdraaien dat op z'n rug ligt. 2 Jaar geleden gedaan, althans, geprobeerd, maar voor ik bij het schaap was, vloog ik door de lucht en had ik de horens van de ram in m'n dijbeen.

Ik ben op mn knieën het weiland uit gekropen want ik kon niet meer lopen: heb maandenlang een blauwe enkel gehad, die nu, na 2 jaar nog megadik is...... dokters, ziekenhuizen zijn een nogo voor mij, alleen bewusteloos ga ik daarheen

Ach,dat vind ik zielig want je wou iemand helpen....

dat leer je wel af op die manier. Het werd nog zuurder, want zowel schaap dat op d'r rug lag (10 x per dag) als de dader (ram) werden een uur later geslacht (gepland) maar ja, dat wist ik niet natuurlijk ;( 8)7

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 15:03

Space cake bakken en naar je vriend(inmiddels man) luisteren hoeveel wiet je moet gebruiken en lekker de thc laten trekken in boter.....terwijl ik nog nooit iets buiten drank gebruikt had/heb.
Echt ik ben dagen vd kaart geweest en toen die inkickte dacht ik dat ik dood ging :')
En mn vent stond midden in de woonkamer te kosten terwijl hij net een paar wortels had weg zitten eten :r
Het is inmiddels bijna 10 jaar geleden en het is nog steeds ‘dat doe ik dus nooit meer’ :')

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 15:14

Twee van mijn honden aan mijn fiets binden om ze zo makkelijk te kunnen uitlaten. Ik was net vertrokken, kwam er iemand anders met zijn hond van de andere kant aanwandelen, toen die van mij besloten dat ze wel heeeeel graag wilden gaan kennismaken. -O-

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 15:32

Zelf parcourstjes springen toen ik een jaar of 12 was, gescheurde enkelbanden.

Skieën: Deze winter zijn we met een groep gaan skieën. Nooit meer! Had echt doodsangsten op de rode en zwarte piste. 1000 euro armer en géén ervaring rijker :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 15:52

1.60 springen met een paard toen er niemand bij was als 14 jarige :o

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 15:59

Ohja dat doe ik ook nooit meer! :') 1.30 springen op een 1.30 pony.. Ging prima hoor maar ik vind 20cm nu al te hoog. :')

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 16:13

sevke schreef:
Twee van mijn honden aan mijn fiets binden om ze zo makkelijk te kunnen uitlaten. Ik was net vertrokken, kwam er iemand anders met zijn hond van de andere kant aanwandelen, toen die van mij besloten dat ze wel heeeeel graag wilden gaan kennismaken. -O-

Ai!!! Soortgelijk deed ik toen ik 10 was met onze herder, maar dan op skeelers :=

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 16:36

Het eigeel van een hardgekookt ei in 1x in mijn mond steken... Geen slim idee, die oliebol blijft plakken in je mond/keel. :+

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 16:41

Op de fiets stappen nadat je gedronken hebt.

1x lelijk op mijn bek gegaan, thuis gebracht door vrienden van mijn broer die mij toevallig tegen kwamen en daarna thuis nog van bovenaan de trap naar beneden gevallen. Een hersenschudding en een tand minder werd ik wakker. Kon me er niks meer van herinneren.

Dure rekening en eens en nooit weer, ga wel lopen of pak de bus :+

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 16:42

Noomii1994 schreef:
Gydja schreef:
Toen ik jonger was en op de fiets zat kreeg ik het geniale idee om mijn armen te kruisen. Rechter hand aan mijn linker stuur en linker hand aan mijn rechter stuur... Binnen 2 sec lag ik op de grond. Dat doe ik dus nooit meer

Haha, dit heb ik ook gedaan. :') Viel gelukkig in een grote hoop met bladeren. Dat doe ik dus ook nooit meer.

Dan heb je nog geluk gehad :') ik reed de bosjes in die langs de kant van de weg stonden en viel op de straat. Mooie schaafwonden aan overgehouden.[/quote]

OMG ik dacht dat ik de enige was die dat soort dingen bedacht toen ze nog een klein WowAmigootje was :')

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 16:43

Toen ik iets jonger was in een speelparadijs (De Wadden) werd ik een mietje genoemd door een klasgenootje. Moest mezelf bewijzen (van mezelf)... dat heb ik geweten.
Ging met een soort skelter van een lange, best stijle glijbaan...

Dat eindigde in een gat in de muur en een gebroken knie. _O-

Maar ze vonden me wel een waaghals, lol. 8-)

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 16:57

Bacardi razz met zeven up drinken en tegelijk paprikachips en chocola eten.. dat viel niet zo goed.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 17:23

Er vanuit gaan dat mensen hun afspraken nakomen

Ook nooit geen verzorgpaard meer nemen, altijd word mijn hart gebroken ookal doe ik alles voor de paarden of de eigenaren... Ik ga er altijd aan onderdoor..

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 18:10

cinniz123 schreef:
Space cake bakken en naar je vriend(inmiddels man) luisteren hoeveel wiet je moet gebruiken en lekker de thc laten trekken in boter.....terwijl ik nog nooit iets buiten drank gebruikt had/heb.
Echt ik ben dagen vd kaart geweest en toen die inkickte dacht ik dat ik dood ging :')
En mn vent stond midden in de woonkamer te kosten terwijl hij net een paar wortels had weg zitten eten :r
Het is inmiddels bijna 10 jaar geleden en het is nog steeds ‘dat doe ik dus nooit meer’ :')

Dit heb ik ook wel eens gehad, maar had deze gekocht ipv zelf gebakken :+ :o

Ik bedenk me nu ook dat ik echt nóóit meer in die gigantische kermisattractie wil waar zo'n twee-armige machine je rondjes door de lucht slingerd. Ik heb mezelf daarin nog nooit met zoveel doodsangst horen gillen :')