Gekke bezorgmomentjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Domino_2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 20:02

Dorus schreef:
Typisch Rottweiler gedrag :j
Wel geweldig om vanuit de andere kant nog terugkoppeling te krijgen omdat je zwager toevallig de meerdere is!

Dat is zo. En mijn zwager vind het ook heel leuk als we het aan hem doorgeven.

ierusju

Re: Gekke bezorgmomentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 22:50

Op een vroege ochtend kwam er een pakje binnen voor mijn broer.
'Ik heb hier een pakje voor, euhm, je broer?' Dus ik heb gezegd dat dat klopt. Vraagt hij vervolgens of mijn broer goed kan zingen. Ik snapte hem niet, dus heb hem ook een beetje verward aangekeken. Als je de naam van mijn broer vertaalt naar het engels, heeft hij de naam van een amerikaanse zanger. De bezorger vond zichzelf heel erg grappig, maar was wel op zijn tenen getrapt omdat ik het niet begreep/niet grappig vond.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 18:42

Gek bezorgmoment? Niet echt...
Ik had gewoon een hele leuke bezorger op de stoep staan :+ Ik moet vaker pakketjes bestellen en erachter komen wie hij is... :')

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 19:44

En vandaag gaan we weer. Moet een pakket binnen krijgen van agradi verzonden met bpd. Een hoofdstel van ruim 100 euro.

Bij de order van agradi stond dat die nog niet verstuurd was, maar mailtje van bpd gekregen dat die toch op de verwachte datum zou zijn aangeboden, gister dus. Zouden de buren voor getekend hebben. Maar die hebben niks.
Was trouwens gister ook niet aangebeld.

Vandaag kreeg ik weer een mail van bpd, zou opnieuw aangeboden worden, vreemd maar goed ik ben de hele dag thuis dus kom dan maar. Weer niet aangebeld maar kreeg een mailtje dat die bij de op nummer 20 zou liggen, andere buren dan gister dat was nummer 19. Maargoed, ik naar nummer 20 en geen pakket.

Beide keren dus niet aangebeld, en geen briefje in de bus met waar het dan zogenaamd wel was.

Wij dus bpd gebeld waar in godsnaam dit pakket nou is, die zeiden dat het was afgeleverd op nummer 2. En je raad het al, geen pakket. Dus heb nu nog niks binnen, geen idee waar het is. En contact opgenomen met zowel bpd als agradi om het op te lossen.

Ik hou van een goeie speurtocht maar dan moeten ze me wel de eerst clue geven >;) :+

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 23:56

Van de wek gehad dat de bezorger probeerde mijn pakketje door de brievenbus te duwen... ik heb het even aan gekeken, maar hij belde later toch maar aan :')

En bij mijn ouders had de bezorgster(DHL) op verzoek van mijn ouders het pakket in het eierkistje ( ouders verkopen af en toe eieren) achter te laten, ze had een heel net briefje gemaakt met dat het pakket daar lag en als er problemen waren ze een 06 nr konden bellen, super netjes.

Ik plak briefjes op de deur als ik onverwacht toch niet thuis ben waar ze het neer kunnen leggen, PostNL laat ze netjes bij de deur achter en DHL neemt ze weer mee met een briefje erbij dat ze het niet zo achter mogen laten

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 00:12

Uh, wij hebben een fijn pizza tentje die vaak bij ons mogen bezorgen en soms gaan we zelf halen (tent zit op de weg van stal naar huis).
Eigenlijk bestellen we daar 1x in de week wel iets.

We worden ook altijd bij onze straat genoemd en krijgen daar een blikje drinken als we wachten op ons eten. En het eten is er erg lekker bovendien. Super service. Echter kijkt 1 van de heren me altijd veel te lang en intens aan met een scheve lach op zn hoofd. Niet eng maar zo van.. Hmm weet niet. Mn vriend vind het hilarisch.
Hij klinkt ook heel anders als ik de deur open doe dan als mn vriend open doet xD

Laatst zijn we 2 weken op vakantie geweest en de week ervoor hebben we alle restjes eten op gemaakt (dus niet besteld of gehaald).

Na onze vakantie natuurlijk niks in huis, laat thuis, dus lekker wat besteld.
Bel gaat, ik doe open... Haay, welkom terug! Fijne vakantie gehad? We misten jullie al!

Uhhh ja, en okeee uhmm.. Dat is zorgwekkend? :D

We kregen een extra bakje knoflooksaus van ze.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 07:32

Ik heb aan de stok gehad met PostNL.
Mijn singel was met 1 gesp stuk en ik had wedstrijd op zaterdag begin van de middag en vrijdag zou de nieuwe singel bezorgd worden, Toppie dus.
Wij hebben een hele waakse hond die terwijl ik vol smart aan de keukentafel zit, een keer ploft. Zo’n half blafje van “er kan misschien iets zijn”. Hmmm, toch even kijken, jawel: PostNL busje! Dus ik sta te popelen bij de voordeur, meneer draait zijn bus achteruit op onze oprit en weg issie. Ik nog op m’n sokjes er achteraan gerend. Maar nee, weg. Gloeiende gloeiende...

Ik gelijk bellen met PostNL. Omdraaien die bus!
Ja, dat kon dus niet. Ik klacht ingediend. Ik ben verdikke gewoon thuis! Ik zit te wachten! Niet eens achter bij de paarden, gewoon aan de keukentafel.

Uiteindelijk kwam de singel zaterdag wel (mijn man heeft voor de deur gelegen). En die is hem nog komen brengen op wedstrijd.

Dus, na een poos kreeg ik reactie van PostNL. Volgens de bezorger had hij aangebeld maar deed onze bel het niet. Wij hebben gewoon zo’n super standaard bel (zwart kastje, witte knop), die je hoort als je voor de deur staat. Tot groot ongenoegen van onze waakse hond heb ik op alle verschillende manieren geprobeerd op de knop te drukken zonder dat hij geluid maakt, maar dat kreeg ik niet voor elkaar...
Dus pfff!!

Daarnaast hebben wij grote problemen met ons adres, nou ja, wij persoonlijk niet. Bezorgers wel.
Onze straat begint namelijk een dorp eerder, loopt door ons dorp en dan nog 2 dorpen door. Alleen elke keer beginnen ze opnieuw met nummeren.
Dus je hebt: Dorpstraat 1 in Dorp 1, een Dorpstraat 1 in Dorp 2, vervolgens een Dorpstraat 1 in Dorp 3 en jawel de laatste Dorpstraat 1 in Dorp 4. Het is dus een lange weg en niet super duidelijk welk dorp waar begint en eindigt.
Zo heb ik in het begin dat we hier woonden een grote vrachtwagen voor de deur: Exclusiebe keukens.
Dingdong, we komen uw keuken brengen.
Oh, leuk, maar ik heb geen keuken besteld..
“Ja hoor mevrouwtje, dit is voor hier”. Dus beginnen al druk in die vrachtwagen dingen te doen. Dus ik zeg: “Ja, maar ik heb echt geen keuken besteld, dus tenzij ik in een tv programma zit, is deze niet voor mij.”
Nee, ze wisten het zeker, hier moesten ze zijn. Na nog eens 5 minuten kissebissen kreeg ik eindelijk hun papier te zien waarop het adres stond, en jawel Dorpstraat 1 in Dorp 3, niet Dorp 2...
Heb ze braaf weer uitgezwaaid.

Omdat dit heel vaak voorkomt, laat ik het vaak maar gewoon op zo’n afhaalpunt bezorgen. Stuk beter! Kan ik gewoon ophalen wanneer ik wil!

lindar1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 08:00

Is dit gek genoeg?

Afbeelding

Is een inloop stal, dus denk dat er toen de bezorger er was geen paard stond..

Maar jammer dat het pakketje midden in een drol lag..

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 08:14

Qua moeilijk vindbare adressen is bij ons het toppunt nog steeds dat in de vakantietijd (invalkrachten?) een volledige studentenflat van 16 verdiepingen met enige regelmaat niet te vinden was. Ding stond er toen ook pas een 45 jaar ofzo, dus het kan zijn dat dat nog niet in de nieuwste updates van TomTom was meegenomen.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 12:30

Niet zo zeer een 'moment' maar wel typisch... Had een briefje in de bus met de tekst 'pakje ligt bij de kaper' kan wel naar mijn pakket fluiten dacht ik :'). (ik woon boven een kapper)