Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janderegelaa schreef:Liesje1611 schreef:Ik heb medelijden met de vriend van TS. Als man herken ik dit wel uit een voorgaande relatie en je wordt er doodongelukkig van. Want als het niet kan zoals het zou moeten dan moet het maar zoals het kan. Dit betekent inderdaad dat hij zich loopt te vervelen als je lesgeeft en inderdaad nog dagen last heeft van zijn puffer als hij bij jou in bed gelegen heeft. En dat hij lieve dingen zegt aan het einde van een telefoongesprek (en waarschijnlijk wel vaker) dat komt omdat hij bevestiging zoekt en het idee heeft dat hij geen grip heeft op de relatie. Ik herken het zo goed en ik hoop het nooit meer mee te maken. Want het afstandelijke dat de TS heeft voelen we heus wel als man.
Verander je gedrag of stop ermee zou mijn advies zijn....
Dit is dus exact het gevoel dat ik ook kreeg. Ook ik heb ooit in een relatie gezeten waarin ik het gevoel had dat ik meer om hem gaf dan andersom, continu op zoek was naar bevestiging en diegene alles te geven zodat hij maar niet bij me weg zou gaan.
Echt zo’n naar gevoel, achteraf gezien ben ik mezelf compleet verloren in die periode.
Je beschrijft het precies goed!
Anoniem schreef:Ik val toch echt wel over het stukje van die kattenallergie en dat jij de kat toch mee neemt in bed als hij bij jou slaapt...
Ik ben zelf ook allergisch (best wel erg ook) voor katten en weet hoe vervelend dat is, en mijn vriend toen had er 2. Als hij tegen mij zou zeggen dat hij die kat alsnog mee naar boven/bed zou nemen als ik er ben, was ik direct weggegaan. Ontzettend egoïstisch vind ik dat, vooral de manier waarop je het zegt. Alsof hij er wat aan kan doen dat hij allergisch is? Omdat jij je niet een beetje aan kan passen moet hij zich er maar bij neer leggen dat jij het belangrijker vind dat die kat bij je ligt dan dat hij fatsoenlijk kan slapen?Vind het echt vreselijk hoe je daar over hem praat
Nee, ik snap echt niet dat jou vriend nog bij je is. Sluit mij volledig aan bij @liesje1611
Askja schreef:Een relatie is een kwestie van geven en nemen, van gelijkwaardigheid, respect en elkaar graag willen zien (ongeacht de frequentie daarvan). Misschien is TS meer iemand voor een friend with benefits.
Popstra schreef:Anoniem schreef:Ik val toch echt wel over het stukje van die kattenallergie en dat jij de kat toch mee neemt in bed als hij bij jou slaapt...
Ik ben zelf ook allergisch (best wel erg ook) voor katten en weet hoe vervelend dat is, en mijn vriend toen had er 2. Als hij tegen mij zou zeggen dat hij die kat alsnog mee naar boven/bed zou nemen als ik er ben, was ik direct weggegaan. Ontzettend egoïstisch vind ik dat, vooral de manier waarop je het zegt. Alsof hij er wat aan kan doen dat hij allergisch is? Omdat jij je niet een beetje aan kan passen moet hij zich er maar bij neer leggen dat jij het belangrijker vind dat die kat bij je ligt dan dat hij fatsoenlijk kan slapen?Vind het echt vreselijk hoe je daar over hem praat
Nee, ik snap echt niet dat jou vriend nog bij je is. Sluit mij volledig aan bij @liesje1611
Denk dat er maar weinig kerels zijn die het fijn vinden het bed met huisdieren te moeten delen. Ik vind dat zelf overigens ook niet fris maar dat terzijde.
CalipsoLover schreef:Askja schreef:Een relatie is een kwestie van geven en nemen, van gelijkwaardigheid, respect en elkaar graag willen zien (ongeacht de frequentie daarvan). Misschien is TS meer iemand voor een friend with benefits.
Wowowowow sorry, maar dit vind ik echt een heel gewaagde en gemene reactie. Ten eerste, jij kent TS toch helemaal niet? Dan vind ik het heel straf dat je zo'n uitspraak durft doen. Ik ben net zoals TS, en zo'n verwijten naar je hoofd krijgen vind ik erg onterecht. TS soms hier ook enkel de dingen op wat ze niet leuk vind en wat ze ook beseft, niet de dingen die wel leuk zijn en waar ze wel van geniet. Don't judge a book by it's cover.
Dan nog iets, zijn jullie dan allemaal zo'n kleffe personen of begrijp ik dat nu verkeerd?![]()