Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
betadine schreef:Ik ben ooit gebeten door een stomme regenworm... niemand maar dan ook niemand geloofd het. Rotbeest bleef in mijn vinger hangen terwijl ik hysterisch met mijn hand zwierde. Je kon een bloedstipje zien zo klein als een naaldpunt.
betadine schreef:Ik ben ooit gebeten door een stomme regenworm... niemand maar dan ook niemand geloofd het. Rotbeest bleef in mijn vinger hangen terwijl ik hysterisch met mijn hand zwierde. Je kon een bloedstipje zien zo klein als een naaldpunt.
Kuggur schreef:betadine schreef:Ik ben ooit gebeten door een stomme regenworm... niemand maar dan ook niemand geloofd het. Rotbeest bleef in mijn vinger hangen terwijl ik hysterisch met mijn hand zwierde. Je kon een bloedstipje zien zo klein als een naaldpunt.
Hm, weet je zéker dat het geen bloedzuiger was? Een bijtende regenworm is extreem onwaarschijnlijk.
funnyhorses schreef:Afgelopen zaterdag dacht ik ook effe dat ik niet goed zag! We zaten op ons terras en opeens dook er een kolibrie op!
Ik dacht hè?!?! Dat kan toch niet?
Tot ik de roltong zag. Bleek het de kolibrievlinder te zijn!
Nog nooit gezien of van gehoord maar ohhhhh die was zooòo leuk joh!
Captain schreef:funnyhorses schreef:Afgelopen zaterdag dacht ik ook effe dat ik niet goed zag! We zaten op ons terras en opeens dook er een kolibrie op!
Ik dacht hè?!?! Dat kan toch niet?
Tot ik de roltong zag. Bleek het de kolibrievlinder te zijn!
Nog nooit gezien of van gehoord maar ohhhhh die was zooòo leuk joh!
Die had ik vorig jaar in de tuin! Had er wel eens over gehoord maar nog nooit gezien. Echt super leuk beestje .
Wijsje schreef:Mijn dochter en ik reden gisterenavond in de auto naar springles. Nog even snel een broodje eten onder het rijden.
Opeens 2 enorm grote vogelflatsen op de voorruit, echt leek wel van een vliegende olifant.
Terwijl ik de ramen van de auto dicht doe en daarna de ruiten sproei zie ik mijn dochters gezicht, haar croissantje nog half in haar mond. Ik moest zo lachen om haar, ze zat gewoon te kokhalzen zo goor vond ze het uitzicht!
nanoukkie schreef:Niet per se bizar, maar wel enorm vervelend. Ik had gisteren een shortje aan en moest naar de post wandelen, dit was letterlijk niet meer dan 500 meter. En er hebben daadwerkelijk meer dan 10 mannen iets nageroepen/ getoeterd. Ik word daar zo gek van en verafschuw die personen zo...
Heb dan zo een zin mijn middelvinger op te steken maar dan verlaag ik me gewoon tot hun niveau...
Esirene schreef:ynskek schreef:Ik heb ook wel eens dat ik eten bestel vlak voor ik in de auto stap. Geef dan bijvoorbeeld bezorgen 19.15 uur aan als ik dan om 19.00 uur thuis kom en dat ik de bezorger bij thuiskomst net nog kon zien wegrijden.
Restaurant was verbaast dat ik boos was omdat ik dus geen eten had toen...
"Ja mevrouw, had u ook gewoon thuis moeten zijn op moment van bezorgen"
Kwaad dat ik was...
Dit herken ik! Aangeven om 19:00 maar er om 18:30 al zijn! Ik wil nog wel eens eerder bestellen dan dat ik thuiskom dus dat zet ik er dan meestal bij dat er gewoon niemand thuis is en als ik het er bij zet gaat het altijd wel goed.
Sabbientje schreef:Ik krijg net een melding van Ali-Expres dat een deel van mijn bestelling verzonden is.
Ik vraag mij alleen hoe ik mijn bestelling nu krijg.
Het is namelijk een kort broekje wat ik besteld heb en dat broekje zou uit een stuk moeten bestaan.
Dus krijg ik nu een bouwpakket? We wachten af
_Nero schreef:Zucht..
Als je een pakketje besteld zorg dan gewoon dat je thuis bent. (je kan gewoon een ander bezorg moment kiezen.)
Die mensen kunnen het ook nooit goed doen, niet in de tuin zetten, en dan een boze reactie waarom ze het niet in de tuin hebben gezet, wel in de tuin zetten en dan een boze reactie omdat hun privacy is geschonden. Of eerst bij andere huizen moeten aanbellen om vervolgens uiteindelijk het pakketje alsnog mee terug te moeten nemen, en ga zo maar veder.
Deze mensen hebben nog meer pakketjes te bezorgen.
Van mij mogen ze na 1 bezorg poging en niet thuis op dat moment het pakketje wel standaard naar het post nl punt brengen, geen gedoe met extra bezorg pogingen, bij buren aanbellen of commentaar van azijnpissers..
Je kiest er zelf voor om een pakketje te bestellen dus zorg dan ook dat je thuis bent.