Suzanne F. schreef:Fenrir schreef:Ik zie hier vooral ook een sneaky vriendin. Als mijn partner me geen goede reden zou kunnen geven voor herhaaldelijk stiekem in mijn telefoon neuzen en niet hard aan zijn/haar jaloezie ging werken dan is daar het gat van de deurEr zit hier imo in de basis al iets flink mis in deze relatie. Vraag is of je daarmee verder wilt (en kunt) gaan.
Je bent nooit zomaar jaloers. Vaak is er een reden waarom je jaloers bent. Dan geeft die vriend daar een reden voor. Hij geeft jou in ieder geval niet het gevoel dat je de enige voor hem bent, anders hoefde je niet jaloers te zijn. Of hij gedraagt zich vreemd. Je intuïtie klopt vaak wonderenswaardig goed.
Ik heb er al genoeg geweten die zonder reden jaloers waren. Maar ze kunnen het wel allemaal mooi praten ja. Dat wel. En dát is de reden dat het gesprek aan gaan niet werkt... Omdat zelfs als TS gelijk heeft, ze allebei hun slecht gedrag op de ander zullen af schuiven.
Er zit hier imo in de basis al iets flink mis in deze relatie. Vraag is of je daarmee verder wilt (en kunt) gaan.

Of ben ik nu BlonT