Mijn schoonmoeder verpest mijn bruiloft (alweer)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 07:37

Oh wacht... ts moet haar schoonmoeder negeren die ook denkt goede adviezen te geven en desnoods niks laten horen tot de bruiloft is geweest... en oh ja haar vriend moet even bepaalde dingen kweken en zo samen doen wat zij willen.
Maar ze MOET wel a la minuut reageren op wildvreemden op bokt die ook allemaal adviezen hebben (die merendeel haar vriend te kakkken zetten) en daar moet natuurlijk wel op gereageerd worden....
Dus drammende schoonmoeder negeren..
Stammende bokker vooral alles laten weten.

:')

Het is geen volgtopic hè ;)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Mijn schoonmoeder verpest mijn bruiloft (alweer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 07:52

Ala minuut? Waar staat dat?

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 08:06

Ik hoef niet uit te leggen wat ik met a la minute in dit geval bedoel hoop ik.

En ja ik snap hoe vervelend het soms kan zijn dat mensen niet meer reageren.. Maar we zijn een paar dagen verder. Dan snap ik niet dat er gelijk reacties komen dat de ts nooit meer reageert en dat ze vanalles moet wat anderen willen.
Hoop dat je de ironie/lol daar ook wel een beetje van inziet :)

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 08:15

Ik zou mijn vriend inruilen wanneer hij zo duidelijk nog niet los is van mammie :x

SG1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 19:14

Mondy schreef:
Ik hoef niet uit te leggen wat ik met a la minute in dit geval bedoel hoop ik.

En ja ik snap hoe vervelend het soms kan zijn dat mensen niet meer reageren.. Maar we zijn een paar dagen verder. Dan snap ik niet dat er gelijk reacties komen dat de ts nooit meer reageert en dat ze vanalles moet wat anderen willen.
Hoop dat je de ironie/lol daar ook wel een beetje van inziet :)

A la minute is synoniem voor meer dan 72 uur :D :+ :') :') :')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 20:00

Mijn schoonmoeder was ook altijd graag van het bepalen, en ik kon daar erg slecht tegen.
Mijn schoonmoeder is het type "iedereen moet naar haar pijpen dansen". Als je daarin bent opgegroeid is daar toch wel moeilijker uit te komen, zeker als ze dan nogal kunnen manipuleren.

Toen wij trouwde hebben we beide hun buitenschot gehouden, met alles. Niet mee met de jurk uitzoeken, tussendoor passen etc. Niet toen mijn man zijn pak ging kopen.
En ja dat vond ze verschrikkelijk, en voelde zich ook echt buitengesloten door ons.

Door de jaren heen heeft ze steeds minder grip op mijn man gekregen. Nu vind ze hem hard en afstandelijk geworden. Heb al eens tegen d'r gezet "nee je zoon is volwassen geworden en heeft zijn eigen leven". Dit is me overigens niet in dank afgenomen (net als meer dingen haha).

Maar soms is het wel verdomde lastig zulke mensen, pfffffff