Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Witchcraft schreef:ik ben eindelijk klaar met alles van mijn tijdlijn en activiteitenlogboek te verwijderen. Dat lucht al een heel eind op. Ook ben ik bij heel veel groepen en onzin dingen geen lid meer. Heb ik "vrienden" verwijderd die nooit reageren op een berichtje en heb ik nu dus alleen mensen die dicht bij me staan. Waarom ik FB niet helemaal verwijder? Omdat ik via daar ook meermaals per dag contact heb via Messenger met een stichting waar ik mee samenwerk en het gewoon nodig is om via daar contact met de hele groep te onderhouden. Verder doe ik er weinig meer op. Dus ik heb het alleen nog voor praktische redenen.
denice schreef:Witchcraft schreef:ik ben eindelijk klaar met alles van mijn tijdlijn en activiteitenlogboek te verwijderen. Dat lucht al een heel eind op. Ook ben ik bij heel veel groepen en onzin dingen geen lid meer. Heb ik "vrienden" verwijderd die nooit reageren op een berichtje en heb ik nu dus alleen mensen die dicht bij me staan. Waarom ik FB niet helemaal verwijder? Omdat ik via daar ook meermaals per dag contact heb via Messenger met een stichting waar ik mee samenwerk en het gewoon nodig is om via daar contact met de hele groep te onderhouden. Verder doe ik er weinig meer op. Dus ik heb het alleen nog voor praktische redenen.
En dan download je je gegevens van facebook naar je computer en dan zie je dat alles gewoon nog bestaat, alleen dan niet zichtbaar op je tijdlijn. Ik schrok daar wel van. Hele oude foto's doken weer op. Denk je dat je er goed aan doet en ze verwijdert, is het allemaal schijn.
.
. Witchcraft schreef:ik ben eindelijk klaar met alles van mijn tijdlijn en activiteitenlogboek te verwijderen. Dat lucht al een heel eind op. Ook ben ik bij heel veel groepen en onzin dingen geen lid meer. Heb ik "vrienden" verwijderd die nooit reageren op een berichtje en heb ik nu dus alleen mensen die dicht bij me staan. Waarom ik FB niet helemaal verwijder? Omdat ik via daar ook meermaals per dag contact heb via Messenger met een stichting waar ik mee samenwerk en het gewoon nodig is om via daar contact met de hele groep te onderhouden. Verder doe ik er weinig meer op. Dus ik heb het alleen nog voor praktische redenen.
denice schreef:Nee alleen jijzelf hoor, maar ik heb wel zo'n vermoeden dat het na verwijderen van je account wel voor altijd beschikbaar blijft van FB..