bigone schreef:pmarena schreef:De zus vond dat de regel toch echt niet voor haar gold, en de bruid vond het dan wel goed zo. Er is geen familievete ontstaan maar de bruidegom heeft nadien veel minder contact met familie gehad, ze woonden ook niet bij elkaar in de buurt, dat scheelde. Maar die twee kids waren duidelijk aanwezig qua stem en gedrag. Ik vond het ook niet leuk naar de familie van de bruidegom, die hadden wel oppas ingehuurd. De bruid was een aardige meid, maar zij was diegene die geen kinderen op haar bruiloft wou en hij is daar mee akkoord gegaan. Was ook geen geld kwestie want dat hadden ze genoeg. Er is dus geen ruzie ontstaan maar wel een verwijdering.Ik zie geen reden genoemd worden waarom de kinderen van de zus van de bruid er bij waren.
Het is imo nogal een flink verschil of ze de kinderen meeneemt om haar zus en de rest eens lekker een hak te zetten, of dat ze juist erg close is met haar zus en gewoon netjes oppas had geregeld, die op de ochtend zelf ineens niet meer kon...geen andere mogelijkheden om de kinderen onder te brengen (iedereen van de familie zal wellicht bij dat huwelijk aanwezig zijn immers).
De bruin misschien niet kunnen bereiken en dan een keuze moeten maken: kinderen dan maar meenemen òf niet op komen dagen terwijl je weet dat de bruid jou er wel echt heel erg graag bij wil hebben.
Zo'n soort situatie kan ook nog hè
Als de zus van de bruid niet op was komen dagen in zo'n situatie, dan had iedereen er ook weer wat van gevonden...
Wel balen zoiets. Ik kan het me van alle kanten wel voorstellen maar eigenlijk is het toch sneu dat het zo moet. Vanuit alle partijen is het zowel een beetje flauw als ook wel weer begrijpelijk