Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idylle schreef:Na nog even nadenken hoe het te zeggen, denk ik dat het wordt: Meneer (achternaam ) u bent een aardig persoon, maar ik hou het voortaan liever bij een hand.
Zou dat duidelijk genoeg zijn, of moet ik echt benoemen dat ik de knuffel/kus niet prettig vond?
Dani schreef:Moderatoropmerking:Willen jullie de discussie 'n beetje respectvol houden? Het is niet nodig persoonlijk te worden en anderen aan te vallen, alleen omdat diegene een andere mening heeft.
Palmera schreef:sneeuwpop schreef:Ik ben reuze benieuwd of die man echt een dure bril gaat kopen.
Zou je niks verbazen als dat een soort van lokaas is.
![]()
Nog steeds iemand hier die durft te beweren dat dit een normale redenatie is?
Citaat:Ik ben reuze benieuwd of die man echt een dure bril gaat kopen.
Palmera schreef:sneeuwpop schreef:Ik ben reuze benieuwd of die man echt een dure bril gaat kopen.
![]()
Kahawa schreef:Palmera schreef:![]()
Volgens mij wordt er nergens ontkend dat er wel degelijk een aantal zijn die doordraven.
idylle schreef:Na nog even nadenken hoe het te zeggen, denk ik dat het wordt: Meneer (achternaam ) u bent een aardig persoon, maar ik hou het voortaan liever bij een hand.
Zou dat duidelijk genoeg zijn, of moet ik echt benoemen dat ik de knuffel/kus niet prettig vond?
Palmera schreef:Boras schreef:Je hoeft ook heen drama te maken.
Heb jij je vorige post wel goed bekeken? Puccini is er niets bij.
Ik heb inmiddels een oprecht medelijden met deze man.
Zonnetje81 schreef:Dus elke vreemde mag je zomaar kussen en knuffelen omdat ie oud is. Er zijn ook vieze oude mannetjes. Verbazingwekkend wat ik hier allemaal lees. Dan wordt ik liever omhelst en gekust door een jonge knappe god als sommige het zo normaal vinden.
Palmera schreef:Zonnetje81 schreef:Dus elke vreemde mag je zomaar kussen en knuffelen omdat ie oud is. Er zijn ook vieze oude mannetjes. Verbazingwekkend wat ik hier allemaal lees. Dan wordt ik liever omhelst en gekust door een jonge knappe god als sommige het zo normaal vinden.
Ohw? Dus je gaat eisen stellen? Die lelijkerd krijgt alsnog een mep voor zijn kop?
Het word steeds mooier hier.![]()