Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MissDream schreef:En wauw dat zoveel mensen over een autocorrect foutje kunnen vallen en voor de rest blijkbaar geen toevoeging hebben aan waar dit topic over gaat, chapeau
MarjanB schreef:Ts als je op alles zo kribbig reageert wat eigenlijk een grapje is of grappig is dan snap ik dat er iets mis gaat. Ontspan, je maakt het veel te serieus en daardoor zie je niet dat mensen het niet persoonlijk bedoelen.
justdiesel schreef:Ik heb zo'n vermoeden dat jouw man wat trekjes heeft van een narcist TS.
Waarom ik dat denk wil ik best in een pb vertellen maar niet openbaar.
Misschien is het voor de kinderen die snachts te weinig slapen een idee om iemand te laten komen die wateraders kan verleggen.
Dat hielp hier erg goed tegen spokende kinderen, daarna sliepen ze nachten door.
Als jullie in elk geval al jullie nachtrust hebben zou dat al een enorme verbetering zijn
verootjoo schreef:justdiesel schreef:Ik heb zo'n vermoeden dat jouw man wat trekjes heeft van een narcist TS.
Waarom ik dat denk wil ik best in een pb vertellen maar niet openbaar.
Misschien is het voor de kinderen die snachts te weinig slapen een idee om iemand te laten komen die wateraders kan verleggen.
Dat hielp hier erg goed tegen spokende kinderen, daarna sliepen ze nachten door.
Als jullie in elk geval al jullie nachtrust hebben zou dat al een enorme verbetering zijn
Serieus?? Je gaat op basis van een paar woorden op internet strooien met de meest heftige ziektebeelden?![]()
Anyway; iedereen heeft wel wat trekjes van het een of ander. Niemand is perfect ook bye the way
justdiesel schreef:Nou nou Tieneke en de rest een beetje minder aanvallend mag ook wel.
Ik heb geen intenties om hier te gaan rellen en dit is dan ook de laatste post die ik in dit topic doe.
Jammer dat het zo moet.
Ts veel succes en ik hoop dat jullie er uit komen.
MissDream schreef:Jullie hebben ook gelijk hoor, ik moet meer lachen en ontspannen maar zie gewoon door de bomen het bos niet meer.
Voel mij vaak zo ongelukkig, ontzettend kwetsbaar en weet niet waar ik moet beginnen om dat te doorbreken
MissDream schreef:Jullie hebben ook gelijk hoor, ik moet meer lachen en ontspannen maar zie gewoon door de bomen het bos niet meer.
Voel mij vaak zo ongelukkig, ontzettend kwetsbaar en weet niet waar ik moet beginnen om dat te doorbreken
ga naar de huisarts, je hebt Niets Te verliezen
En ook qua psychologen zijn er mensen die werken via verschillende methodieken, dus ik zou me zeker eens (kort) inlezen en kijken wat zou kunnen passen.
ilse46 schreef:Ga eens naar een paarden coach!..ik herken er wel wat in van mijn partner ondanks dat wel geen kinderen hebben.
ik weet niet waar je woont,maar ik ben terecht gekomen bij Chevalja in winterswijk.
Ze is echt heel goed!
Mijn partner is nu 3 x geweest en komt er steeds een beetje beter uit..rustiger ook.
Het korte lontje komt bij hem door zijn opvoeding van vroeger (internaat)
Ga je de eerste x alleen,en neem je een volgende x je man mee bv...succes!
Jis_ schreef:ilse46 schreef:Ga eens naar een paarden coach!..ik herken er wel wat in van mijn partner ondanks dat wel geen kinderen hebben.
ik weet niet waar je woont,maar ik ben terecht gekomen bij Chevalja in winterswijk.
Ze is echt heel goed!
Mijn partner is nu 3 x geweest en komt er steeds een beetje beter uit..rustiger ook.
Het korte lontje komt bij hem door zijn opvoeding van vroeger (internaat)
Ga je de eerste x alleen,en neem je een volgende x je man mee bv...succes!
Wat leuk een paarden coach, lijkt een gek maar ook weer geen gek idee.
Maar wat ik wel afvraag, waar lees jij terug dat de man van de Ts een kort lontje heeft? Kan hoor maar daar heb ik dan overheen gelezen.