Lieve Pris, wat ben je een super moedige vrouw geweest en wat heb je weten te vechten. Helaas kon je deze strijd uiteindelijk niet winnen, je hebt je doelen behaald, zelfs kerst, al zal je dat waarschijnlijk niet bewust hebben gemerkt, je zal gemist worden door je kracht, je humor, je liefde en realiteitszin, je was een power vrouw!
De kaarsjes gaan nogmaals aan voor je.
Gecondoleerd Marcel en familie, heel veel sterkte de komende tijd.
dieseltje
Geplaatst: 25-12-17 13:11
Gecondoleerd en enorm veel sterkte aan iedereen die haar nu moet missen.
Boras
Geplaatst: 25-12-17 13:13
Wat een verdrietig nieuws...
Ik wens de nabestaanden heel veel kracht om het verlies van Spicegirl een plaats te geven. Gecondoleerd.
Galja
Geplaatst: 25-12-17 13:14
Rust zacht dappere sterke Priscilla, nu geen pijn en ongemakken meer. Kerst zal nooit meer hetzelfde zijn voor jouw dierbare.... Marcel, dochter en kleindochter: heel veel sterkte de komende tijd. Denk met een lach (en natuurlijk ook een traan) terug aan deze super sterke vrouw!
Flowerbomb
Geplaatst: 25-12-17 13:19
Lieve Pris en Marcel,
Dank dat wij onderdeel uit mochten maken van een belangrijk stukje in jullie leven. Ik hoop dat Priscilla rustig is gegaan en haar angst los heeft kunnen laten.
Marcel, mocht je even willen kletsen, boos of verdrietig of gewoon om herinneringen te delen dan weet je ons te vinden.
Binkie_Eline
Geplaatst: 25-12-17 13:26
Spice, wat ben jij een vechter geweest! Ik ken niemand die zo lang heeft gevochten. Allemaal twijfels, of je je verjaardag wel ging halen, of zelfs de volgende dag nog wel. En dan gewoon tot kerst gehaald, wat een topper! Rust zacht spicegirl, heel veel sterkte voor Marcel en familie
Billy1970
Geplaatst: 25-12-17 13:27
Marcel, heel erg veel sterkte....
Ook al is het niet onverwacht, dit komt na jullie topic al die tijd te hebben gevolgd, toch wel even hard aan. Zo dapper gestreden aan een kant maar ook zo nuchter gezegd: Ik ga dood. En natuurlijk hoopten we (althans ik wel) dat het nog mee zou vallen, of langer gerekt zou kunnen worden. Ze was een tijdje zo bang, ik hoop dat die angst wel van haar is afgevallen en ze rustig heeft losgelaten...
Heel erg veel sterkte de komende tijd voor jullie als familie, en mochten wij als meelezers en meelevers nog iets kunnen betekenen, laat het dan maar weten.
Heel veel sterkte voor een ieder die haar lief had.
ElCid
Geplaatst: 25-12-17 13:36
Gecondoleerd en heel veel sterkte. Ik kende Priscilla niet persoonlijk maar heb hier en via Fb wel eens met haar gecommuniceerd.
Pferdchen
Geplaatst: 25-12-17 13:38
Veel sterkte voor iedereen voor wie Priscilla dierbaar was
Nouvel
Geplaatst: 25-12-17 13:42
Heel veel sterkte voor iedereen om haar heen...
Nant
Geplaatst: 25-12-17 13:43
Heel veel sterkte voor Marcel, familie en bekenden, maar ook alle bokkers die al die tijd met haar hebben meegeleefd. De mooiste bloemen worden als eerste geplukt.
MoppieFilou
Geplaatst: 25-12-17 13:47
Gecondoleerd en ontzettend veel sterkte!
Ik zit hier te typen terwijl de tranen over m'n wangen lopen, want wat was je toch een prachtig vrouw Pris. Toch een "mooie" dag om het leven los te laten.. Ik zal iedere Kerstmis speciaal aan je denken Pris. En niet alleen dan. Je hebt heel veel mensen wijze lessen geleerd, en volgens mij zit je in het hart van ontzettend veel Bokkers. Ik ga je ontzettend missen Priscilla, maar je hebt je rust verdiend. Ik ga je nooit vergeten prachtige vrouw!!
Heel veel sterkte Marcel en familie! En Marcel, moest je toch nog iets kwijt willen, dan denk ik dat je bij vele Bokkers terecht kan.
maikeltje
Geplaatst: 25-12-17 13:48
Gecondoleerd Marcel, familie en vrienden. Ze wilde graag dat er kaarsjes voor haar zouden branden en ze is gegaan op een dag dat er kaarsjes branden over de hele wereld. Hoe mooi symbolisch is dat ..
Juttertje88
Geplaatst: 25-12-17 13:49
Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd. Dikke knuffel!
Mo_86
Geplaatst: 25-12-17 13:51
Heel veel sterkte!
byjou1983
Geplaatst: 25-12-17 14:00
Gecondoleerd en heel veel sterkte voor nu en de tijd die gaat komen.
Lieve Pris, Jouw moedige en oneerlijke strijd is gestreden. Ik hoop dat je rust hebt gevonden. Vier je eigen kerst daarboven zonder pijn.
Lieve Marcel en familie/vrienden, Ontzettend veel sterkte met dit grote verlies.
rocymax
Geplaatst: 25-12-17 14:16
Ze was een voorbeeld voor velen, een vechtster, een dappere, moedige,sterke vrouw met veel humor. We hebben gelachen en gehuild in dit bijzondere topic en ik hoop dat ze nu in vrede rust.....
Gecondoleerd en heel,heel erg veel sterkte Marcel en alle anderen die haar liefhadden.........
Heel veel sterkte, Marcel, dochter, kleindochter en alle naasten van Spice. Meer kan ik even niet meer zeggen maar ik wil jullie allemaal een virtuele knuffel geven.