Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Aranel schreef:Of de vriend van ts is door de reacties in dit topic zo afgeschrikt dat hij de boel heeft afgeblazen en uitgesteld heeft..
waxmeltsenzo schreef:Aranel schreef:Of de vriend van ts is door de reacties in dit topic zo afgeschrikt dat hij de boel heeft afgeblazen en uitgesteld heeft..
Dat dacht ik meteen al.
Als het wel een aanzoek was dan zou de verrassing er af zijn.
Daarom zou ik als ik zo iets zou ontdekken mijn kaken op elkaar houden. Best grote kans dat hij familie heeft laten weten dat het niet doorgaat omdat het geen verrassing is. En als het geen aanzoek was ook heeft laten varen omdat ts aan aanzoek dacht en de verrassing dan niets meer voorsteld in zijn ogen. Soms moet je doen alsof je niks weet.
waxmeltsenzo schreef:Aranel schreef:Of de vriend van ts is door de reacties in dit topic zo afgeschrikt dat hij de boel heeft afgeblazen en uitgesteld heeft..
Dat dacht ik meteen al.
Als het wel een aanzoek was dan zou de verrassing er af zijn.
Daarom zou ik als ik zo iets zou ontdekken mijn kaken op elkaar houden. Best grote kans dat hij familie heeft laten weten dat het niet doorgaat omdat het geen verrassing is. En als het geen aanzoek was ook heeft laten varen omdat ts aan aanzoek dacht en de verrassing dan niets meer voorsteld in zijn ogen. Soms moet je doen alsof je niks weet.
zanakuzies schreef:De verassing is er een beetje af voor mij. Vriendlief moet echt leren fluisteren..
aMomentLT schreef:Laat bokt lekker voor wat het is, wacht je verrassing rustig af, en post las iets inhoudelijks als je alles weet!
Bokt is nieuwsgierig, dat snap ik, maar het moet niet ten kosten gaan van..
Suzanne F. schreef:Ik zou er zelf al klaar mee zijn geweest. Ik zou gezegd hebben, je komt nu met die verrassing of het hoeft niet meer. Ik zou er gierend gek van worden en niet blij in ieder geval.