Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wiskey1

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 18:44

Als je hem echt niet persoonlijk aan kan spreken, zou ik m toevoegen op fb, misschien indd berichtje sturen. Ik durf vaak ook niks hoor. En bij die collega ook niet, alleen af en toe oogcontact zoeken en praten over werk en BMW's (hebben we allebei :p)

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 18:46

Yvankaxx schreef:
Je had ook nog met haar kerstkado's kunnen kopen haha!

Xhaflinger, goed opgelost! Soms heb je dat dat je gewoon echt geen klik hebt.

Ik heb jullie hulp nodig :+
Ik loop stage in het ziekenhuis, daar heb ik nu al 2x iemand zien lopen.. knappe kerel! Een phycisian assistent in opleiding. Dus ik heb even achterhaald hoe hij heet en zijn Facebook en LinkedIn afgespoord :Y) Ik kon geen relatiestatus of leeftijd ontdekken, maar hij zal ergens achterin de 20 zijn ongeveer.
Maar wat nu.. hem op de man af vragen of hij een keer wat wil doen durf ik niet! Plus dat hij niet vaak op de afdeling is en ik patiënten bij me heb op zulke momenten.
Maar wat doe ik dan, stuur ik hem een bericht via Facebook, mail ik hem op zijn werkmail.. doe ik niks?
Ik loop daar tot en met januari stage, dus als het niks wordt dan ben ik snel genoeg van hem af _O-

Stille meelezer hier, hebben jullie soms samen pauze? Anders zou je hem via Facebook kunnen toevoegen!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 18:52

fenijro_tani schreef:
Yvankaxx schreef:
Je had ook nog met haar kerstkado's kunnen kopen haha!

Xhaflinger, goed opgelost! Soms heb je dat dat je gewoon echt geen klik hebt.

Ik heb jullie hulp nodig :+
Ik loop stage in het ziekenhuis, daar heb ik nu al 2x iemand zien lopen.. knappe kerel! Een phycisian assistent in opleiding. Dus ik heb even achterhaald hoe hij heet en zijn Facebook en LinkedIn afgespoord :Y) Ik kon geen relatiestatus of leeftijd ontdekken, maar hij zal ergens achterin de 20 zijn ongeveer.
Maar wat nu.. hem op de man af vragen of hij een keer wat wil doen durf ik niet! Plus dat hij niet vaak op de afdeling is en ik patiënten bij me heb op zulke momenten.
Maar wat doe ik dan, stuur ik hem een bericht via Facebook, mail ik hem op zijn werkmail.. doe ik niks?
Ik loop daar tot en met januari stage, dus als het niks wordt dan ben ik snel genoeg van hem af _O-

Stille meelezer hier, hebben jullie soms samen pauze? Anders zou je hem via Facebook kunnen toevoegen!

Geen idee, heb hem nog nooit gezien. Maar zit ook altijd samen met collega's dus dan is het zo opvallend :')

Kimmm_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 18:59

Hah! Die van mij is ook wel leuk.
in 2008 ging ik naar het VMBO en zat daar zat nu mijn vriend ook op.
Toen zag hij mij wel zitten maar eigenlijk ik niet. Vond het maar raar, vervelend, zeurderig enz. :Y)
Toch maar een keer aan toe gegeven en is hij een keer een avond bij mij thuis geweest, maar nee dit ging het echt niet worden.

Tijdje niet veel contact gehad, een lange relatie tussendoor gehad.
Maar nadat die relatie over ging, kwam hij weer ''binnen vallen'' op whatsapp.
Tijdje gezellig contact gehad, 2 jaar geleden met kerst toch maar paar keer afgesproken en begon het dan toch eindelijk fijn, vertrouwd enz te voelen.

En nu bijna 2 jaar samen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 22:13

Was hier nou dat verhaal van die dokter? Oh my! :') :=

Ik heb uiteraard weer een blunder gehad vandaag. Werk in een indische toko en had een hele leuke jongen die ik mocht helpen. Leuk staan kletsen. Maar durfde niks te zeggen ofcourse. :')

Dus had mn nummer en wat tekst geschreven op een briefje en in z'n tasje gedaan.

Tot op heden niks gehoord. Meneer zal wel bezet zijn, hij had ook 2 maaltijden bestelt. :')

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-17 22:35

Hmm, zou jammer zijn als hij een relatie heeft! Ach, is zijn ego ook weer een keer gestreeld, zal hij vast niet erg vinden. Wel een hele stoere actie van je! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:10

Omg te leuk! Krijg net een appje van 'm. Hij vond het heel stoer en gedurfd van me hahaha :))

Nu een leuk gesprek!

Sjimbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:41

Leuk! Super stoer Dominique!

Ik ga vanavond mijn sportschool dude weer zien. Die durft volgens mij niet zo goed ofzo. Heb besloten dat ik dan maar wat duidelijker moet zijn :D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 17:13

Ik had laatst een gozer ontmoet met het stappen, is allemaal wat raar verlopen (iets met dat hij ging zoenen met een ander meisje), maar hij bleef in mijn hoofd. Nu kwam m'n vriendin met wie ik toen op stap was hem tegen op haar werk en heeft ze zijn nummer geregeld, dus ik heb hem geappt :+

Wat leuk dat de Chinees jongen geappt heeft!

Door dit topic probeer ik toch wat meer te doen met leuke mannen in het wild

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 18:34

Wat leuk! En een stoere actie zeg!

Mijn collega was er helaas vandaag niet, na de vakantie gaan we wel weer kijken.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 19:09

Heerlijk om zulke verhalen te lezen dus ik ga hier lekker meevolgen :Y)
Zelf heb ik tinder recent verwijderd na een apart "date" verhaal en hoef ik niet meer te daten <3

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 20:02

_Dominique schreef:
Omg te leuk! Krijg net een appje van 'm. Hij vond het heel stoer en gedurfd van me hahaha :))

Nu een leuk gesprek!

Super leuk! Dat is nog eens leuk uitgepakt :D

Yvankaxx schreef:
Ik had laatst een gozer ontmoet met het stappen, is allemaal wat raar verlopen (iets met dat hij ging zoenen met een ander meisje), maar hij bleef in mijn hoofd. Nu kwam m'n vriendin met wie ik toen op stap was hem tegen op haar werk en heeft ze zijn nummer geregeld, dus ik heb hem geappt :+

Wat leuk dat de Chinees jongen geappt heeft!

Door dit topic probeer ik toch wat meer te doen met leuke mannen in het wild

En? Hoe is het met de stap-jongen verlopen? :)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 20:05

Hij negeert me/reageert niet.. maar dat doen m'n Tinder jongens ook niet, dus het heerst -O-

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 20:09

Oh, lekker saai -O-
Tinder heb ik echt afgezworen gewoon, wat ik daar af en toe tegen kwam _O-

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 20:31

Farjen schreef:
Heerlijk om zulke verhalen te lezen dus ik ga hier lekker meevolgen :Y)
Zelf heb ik tinder recent verwijderd na een apart "date" verhaal en hoef ik niet meer te daten <3

Ik ben wel benieuwd naar je verhaal dan!

Tinder zitten aparten op inderdaad. Kom er ook best vaak indirecte collega's tegen, die er vaak ook vrij snel weer vanaf gaan. Dates nog niet gehad, wel leuke gesprekken

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 20:32

In het tindertopic heb ik zelfs deze week nog een dramaverhaal neer moeten zetten, vanwege de rare lui :') Denk dat ik er maar even mee moet stoppen, trek alleen foute lui aan momenteel.

horsiegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 21:58

Op The Inner Circle vind ik het aanbod mannen wel vele malen beter dan op Tinder....
Mocht iemand zich willen aanmelden... wil je mij dan pb'en? Dan kan ik je uitnodigen, en mag ik weer eventjes spieken naar mijn berichten. Net een paar maanden full membership betaald, maar ik heb dat afgezegd. Een vriendin zou zich aanmelden via mij waardoor ik niet meer hoefde te betalen, maar ze sloeg net iemand aan de haak ;)
Zal je net zien dat ik een bericht krijg van iemand met een hele leuk kop... kan je het niet openen :(

xhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:01

Maar als jullie dan iemand zien zitten. Hoe laten jullie dat dan merken hahha. Bij het stappen lukt het me altijd wel aardig, maar buiten de kroeg echt niet hoor :') :') Mis dan echt het lef hahha. Terwijl het op mensen afstappen + een gesprek voeren letterlijk mijn werk is. Maar dan heb ik er weer geen last van haha :')

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 09:32

xhaflinger schreef:
Maar als jullie dan iemand zien zitten. Hoe laten jullie dat dan merken hahha. Bij het stappen lukt het me altijd wel aardig, maar buiten de kroeg echt niet hoor :') :') Mis dan echt het lef hahha. Terwijl het op mensen afstappen + een gesprek voeren letterlijk mijn werk is. Maar dan heb ik er weer geen last van haha :')

Hele goeie vraag, ik zit een beetje met hetzelfde. Heb toevallig het nummer van die collega door een groepsapp, maar heb geen reden om met m te praten, dus dan durf ik het ook niet.

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 11:17

Vanavond weer een date, of nouja we gaan samen op café en dan blijf ik bij hem slapen.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 11:21

Wat leuk luca!

Ik heb ooit een vakantie iemand (Griek) een briefje gegeven haha nouja eigenlijk zijn handlanger :+

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-17 22:15

En, heb je daar succes mee gehad? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 22:24

Luca03 schreef:
Vanavond weer een date, of nouja we gaan samen op café en dan blijf ik bij hem slapen.

Super leuk have fun!!

horsiegek schreef:
Op The Inner Circle vind ik het aanbod mannen wel vele malen beter dan op Tinder....
Mocht iemand zich willen aanmelden... wil je mij dan pb'en? Dan kan ik je uitnodigen, en mag ik weer eventjes spieken naar mijn berichten. Net een paar maanden full membership betaald, maar ik heb dat afgezegd. Een vriendin zou zich aanmelden via mij waardoor ik niet meer hoefde te betalen, maar ze sloeg net iemand aan de haak ;)
Zal je net zien dat ik een bericht krijg van iemand met een hele leuk kop... kan je het niet openen :(

Dit dus. Zat ook een tijdje op TIC, maar je kan niet chatten dus dan houdt t op goor mij. :')

Yvankaxx schreef:
Hij negeert me/reageert niet.. maar dat doen m'n Tinder jongens ook niet, dus het heerst -O-

Snap je.. -O-

De indische jongen reageert wel gelukkig, maar hij houdt het gesprek ook echr draaiende. Niet gewend dit. :')

--

Vinden jullie het een gezellig idee om een appgroepje te maken? :D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 22:34

Inmiddels hebben stap jongen en ik geappt en.. heeft hij me heel snel in de friendzone gegooid :')
Hij wil geen relatie zegt hij, dus hij wilde wel een drankje doen oid, maar als vrienden.

App groep hoeft om mij niet zo :o

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 23:39

App groep hoeft van mij ook (nog) niet, heb er al veel te veel.

Balen yvanka!