Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yvankaxx schreef:Je had ook nog met haar kerstkado's kunnen kopen haha!
Xhaflinger, goed opgelost! Soms heb je dat dat je gewoon echt geen klik hebt.
Ik heb jullie hulp nodig
Ik loop stage in het ziekenhuis, daar heb ik nu al 2x iemand zien lopen.. knappe kerel! Een phycisian assistent in opleiding. Dus ik heb even achterhaald hoe hij heet en zijn Facebook en LinkedIn afgespoordIk kon geen relatiestatus of leeftijd ontdekken, maar hij zal ergens achterin de 20 zijn ongeveer.
Maar wat nu.. hem op de man af vragen of hij een keer wat wil doen durf ik niet! Plus dat hij niet vaak op de afdeling is en ik patiënten bij me heb op zulke momenten.
Maar wat doe ik dan, stuur ik hem een bericht via Facebook, mail ik hem op zijn werkmail.. doe ik niks?
Ik loop daar tot en met januari stage, dus als het niks wordt dan ben ik snel genoeg van hem af
fenijro_tani schreef:Yvankaxx schreef:Je had ook nog met haar kerstkado's kunnen kopen haha!
Xhaflinger, goed opgelost! Soms heb je dat dat je gewoon echt geen klik hebt.
Ik heb jullie hulp nodig
Ik loop stage in het ziekenhuis, daar heb ik nu al 2x iemand zien lopen.. knappe kerel! Een phycisian assistent in opleiding. Dus ik heb even achterhaald hoe hij heet en zijn Facebook en LinkedIn afgespoordIk kon geen relatiestatus of leeftijd ontdekken, maar hij zal ergens achterin de 20 zijn ongeveer.
Maar wat nu.. hem op de man af vragen of hij een keer wat wil doen durf ik niet! Plus dat hij niet vaak op de afdeling is en ik patiënten bij me heb op zulke momenten.
Maar wat doe ik dan, stuur ik hem een bericht via Facebook, mail ik hem op zijn werkmail.. doe ik niks?
Ik loop daar tot en met januari stage, dus als het niks wordt dan ben ik snel genoeg van hem af
Stille meelezer hier, hebben jullie soms samen pauze? Anders zou je hem via Facebook kunnen toevoegen!

_Dominique schreef:Omg te leuk! Krijg net een appje van 'm. Hij vond het heel stoer en gedurfd van me hahaha![]()
Nu een leuk gesprek!

Yvankaxx schreef:Ik had laatst een gozer ontmoet met het stappen, is allemaal wat raar verlopen (iets met dat hij ging zoenen met een ander meisje), maar hij bleef in mijn hoofd. Nu kwam m'n vriendin met wie ik toen op stap was hem tegen op haar werk en heeft ze zijn nummer geregeld, dus ik heb hem geappt
Wat leuk dat de Chinees jongen geappt heeft!
Door dit topic probeer ik toch wat meer te doen met leuke mannen in het wild
Farjen schreef:Heerlijk om zulke verhalen te lezen dus ik ga hier lekker meevolgen![]()
Zelf heb ik tinder recent verwijderd na een apart "date" verhaal en hoef ik niet meer te daten

Mis dan echt het lef hahha. Terwijl het op mensen afstappen + een gesprek voeren letterlijk mijn werk is. Maar dan heb ik er weer geen last van haha
xhaflinger schreef:Maar als jullie dan iemand zien zitten. Hoe laten jullie dat dan merken hahha. Bij het stappen lukt het me altijd wel aardig, maar buiten de kroeg echt niet hoor![]()
Mis dan echt het lef hahha. Terwijl het op mensen afstappen + een gesprek voeren letterlijk mijn werk is. Maar dan heb ik er weer geen last van haha
Luca03 schreef:Vanavond weer een date, of nouja we gaan samen op café en dan blijf ik bij hem slapen.
horsiegek schreef:Op The Inner Circle vind ik het aanbod mannen wel vele malen beter dan op Tinder....
Mocht iemand zich willen aanmelden... wil je mij dan pb'en? Dan kan ik je uitnodigen, en mag ik weer eventjes spieken naar mijn berichten. Net een paar maanden full membership betaald, maar ik heb dat afgezegd. Een vriendin zou zich aanmelden via mij waardoor ik niet meer hoefde te betalen, maar ze sloeg net iemand aan de haak
Zal je net zien dat ik een bericht krijg van iemand met een hele leuk kop... kan je het niet openen

Yvankaxx schreef:Hij negeert me/reageert niet.. maar dat doen m'n Tinder jongens ook niet, dus het heerst