Nu met het openbaar vervoer..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 09:43

Ik zou ook (op tijd) naar Amsterdam moeten vandaag. Gelukkig 06.15 mailtje dat vandaag en morgen geschrapt wordt vanwege de ernstig gladde wegen in Amsterdam zelf. En gelukkig maar ook, want er rijdt al meer dan een uur, en zo te zien de komende tijd ook nog wel even, geen één trein meer van/naar Amsterdam of een alternatief vanaf mijn station :=
Heel veel sterkte voor iedereen die vandaag van OV afhankelijk is :(

Mariskaa3

Re: Nu met het openbaar vervoer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 09:48

De reis ging goed maar sta nu al tien minuten vast in de metro.

Anna_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 09:48

Ik moet vanmiddag voor een uurtje college van Alkmaar naar Amsterdam. Zie alleen dat er nu al niets meer rijdt en voor de terugweg om half 5 heb ik nog minder hoop, dus ik denk dat ik maar lekker thuis blijf vandaag

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 09:52

Oke, ik ben een halfuur eerder weggegaan als normaal. En het lijkt er tot nu toe op dat ik gewoon een halfuur te vroeg op school ga aankomen :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 09:53

Ha, mijn straat is veranderd in een ijsbaan. Zie allemaal mensen glijden en vallen. Ik ga mijn eerste afspraak sowieso maar verzetten, kijken of het in de loop van de ochtend beter wordt zodat ik nog wel naar Emmen kan.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 09:56

Iejoorr schreef:
Oke, ik ben een halfuur eerder weggegaan als normaal. En het lijkt er tot nu toe op dat ik gewoon een halfuur te vroeg op school ga aankomen :')

Jammer is dat altijd :') maar ook wel fijn dat het goed gaat tot nu toe!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 09:57

Berdien schreef:
Ha, mijn straat is veranderd in een ijsbaan. Zie allemaal mensen glijden en vallen. Ik ga mijn eerste afspraak sowieso maar verzetten, kijken of het in de loop van de ochtend beter wordt zodat ik nog wel naar Emmen kan.

In Emmen is het goed te doen hoor, wegen zijn schoon.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 09:58

Goed om te horen! Maar dan moet ik hier nog wel weg kunnen komen :) Al zal dat straks hopelijk ook beter worden.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:00

Hier nu ook in de bus, eerst naar Den Bosch, dan met de trein naar Breda en dan weer een stukje bus om op mijn kamer te komen. Tor nu toe was het naar de bus lopen het gevaarlijkst :')

Gelukkig heb ik de hele dag vrij, ik kan gewoon rustig aan doen :)

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:01

Ennn ik sta vast op Lelystad werk gebeld. Geen optie om terug naar huis te gaan. Dussss maar wachten op ov bussen naar amsterdam

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:02

Danielleeee_ schreef:
Iejoorr schreef:

Jammer is dat altijd :') maar ook wel fijn dat het goed gaat tot nu toe!

Ja, te vroeg gejuicht. Mn trein van Woerden naar Rotterdam valt, in de laatste 3 seconden voor vertrek, opeens uit :')
Nu hopelijk de trein naar Gouda en daar 20 minuten koukleumen tot er een trein naar Rotterdam gaat :(

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:06

Ik moet vandaag eigenlijk van Amersfoort naar Nijmegen voor een hoorcollege, maar gezien de afstand en de vele treinen die nu al uit zijn gevallen, durf ik me daar toch niet aan te wagen. Gisteren waren er ook al een hoop mensen gestrand op station Amersfoort.. :brr:

Succes iedereen die vandaag nog met het openbaar vervoer moet! Hopelijk valt het mee en komen jullie allemaal tijdig (en vooral veilig) op plaats van bestemming aan. :(:)

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:08

Hier sneeuw het nu, blijft niet liggen. Bus is al even te laat, trein ga ik niet meer redden :=

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:11

Ik moet morgen voor tentamen naar amsterdam. Ben zo bang voor ontregeldheden.
Ik was al van plan 2 uur eerder te vertrekken.

Gelukkig zo werken op loop afstand :)

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:19

Ik zit vandag thuis, wisselstoring tot 10:00, was de eerste reisoptie om 10:24 en dan om 11:20 ongeveer op school, om vervolgens om 12:30 weer vrij te zijn. Ik bedank. Morgen hopelijk beter

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:26

Hier in Rotterdam vanmorgen met de tram en metro gegaan en dat ging prima! Reden allebei keurig op tijd dus was lekker vroeg op mijn werk omdat ik rekening had gehouden met vertraging. Hopelijk gaat het vanavond net zo!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:27

Ik moet om half 5 van Breda naar Oosterhout met de bus, op zich een klein stukje, maar schijnbaar begint de sneeuw hier in het zuiden van het land, dus hopelijk gaat dat gewoon lukken.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-17 10:32

Ik heb mijn werk maar afgezegd.
Misschien had ik daar wel kunnen komen maar als ik niet meer thuis kom is het ook niet goed...

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:34

Ik ben ook te vroeg! Ben benieuwd hoe de terugweg is straks :o

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:38

Ik heb de gok gewaagd en zit nu in de trein naar Zwolle. Hier in het noorden zijn de wegen prima begaanbaar, hopen dat het vanavond ook zo gemakkelijk Gaat!

Jette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:38

Ik moet van Amsterdam naar Groningen. Op dit moment is dat niet mogelijk vanwege storing bij Lelystad... ben heel benieuwd wanneer het opgelost is.

Corientjuh94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:41

Ik moet zo van rotterdam naar Utrecht met de trein. Volgens mij rijden die nog wel, wel minder, maar zolang ze nog rijden ben ik blij. Vanavond om 6 uur zal wel een ander verhaal worden. Sterkte allemaal haha

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:58

Jette schreef:
Ik moet van Amsterdam naar Groningen. Op dit moment is dat niet mogelijk vanwege storing bij Lelystad... ben heel benieuwd wanneer het opgelost is.

Heeeel af en toe rijd er een trein naar Zwolle. Zou wel gewoon naar Lelystad gaan. Ze hebben een uur geleden bussen geregeld ;)

Hier in een trein richting amsterdam vanuit Lelystad. Dan zo nog de metro en dan valt de schade nog wel iets mee. Snel oven aan doen en soep maken :p

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 11:12

Hier in Breda sneeuwt het weer lekker. Zit hier een collega die tijdelijk in Hilversum woont en die moet einde van de dag nog terug, heeft er op de heenweg al 3,5 uur over gedaan.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 11:12

⅔ van mijn reis zit er op.
Eerst glibber en glij naar de bushalte, precies op tijd voor de (vertraagde) bus, toen precies lekker rustig naar de (vertraagde) trein kunnen lopen, en nu wachten op mijn laatste bus van vandaag :D

rockwitch schreef:
Hier in Breda sneeuwt het weer lekker. Zit hier een collega die tijdelijk in Hilversum woont en die moet einde van de dag nog terug, heeft er op de heenweg al 3,5 uur over gedaan.

Klopt! Gelukkig dwarrelt het zachtjes