Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
NadjaNadja schreef:Dit zou toch wel het ultieme kerst-sprookje zijn, als het wat wordt!
Ik vind dat je er straks bij het 'echt' ophalen van je pakketje werk van moet makenDus vragen tot hoe laat hij moet werken en dan uitnodigen voor een drankje na zijn werk!
Em_ schreef:NadjaNadja schreef:Dit zou toch wel het ultieme kerst-sprookje zijn, als het wat wordt!
Ik vind dat je er straks bij het 'echt' ophalen van je pakketje werk van moet makenDus vragen tot hoe laat hij moet werken en dan uitnodigen voor een drankje na zijn werk!
Ai dat is een goed idee maar gaat helaas niet lukken! Ik ga vanavond al naar een concert..! Dan zou ik het pakket morgen moeten ophalen want dan heb ik 's avonds nog niks.
Maakt natuurlijk ook niet zo veel uit hoe, wat en wanneer, maar ik vindt het wel tijd voor een stap in de goede richting!
Way to go TS!
en daar gaat dat ook een stuk makkelijker want dan weet je al wel dat je elkaar leuk vindt omdat je elkaar "geliked" hebt..
had niet verwacht dat zo veel mensen dit verhaal leuk/grappig/interessant zouden vinden en dat er zo veel goede tips gegeven zouden worden.