Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pandameisje schreef:Ik ga er 1 versturen maar ik twijfel heel erg krijgen die mensen je adres te zien?? Ik heb vervelende stalking zaak mee gemaakt waardoor ik voorzichtig ben met mijn adres weg te geven of beantwoorden hun het kaartje ook online??
Pandameisje schreef:Ik ga er 1 versturen maar ik twijfel heel erg krijgen die mensen je adres te zien?? Ik heb vervelende stalking zaak mee gemaakt waardoor ik voorzichtig ben met mijn adres weg te geven of beantwoorden hun het kaartje ook online??
En hoe kan je zien dat het idd naar ouder iemand gestuurd word en dat het eenzaam persoon kan zijn?
[***] schreef:Pandameisje schreef:Ik ga er 1 versturen maar ik twijfel heel erg krijgen die mensen je adres te zien?? Ik heb vervelende stalking zaak mee gemaakt waardoor ik voorzichtig ben met mijn adres weg te geven of beantwoorden hun het kaartje ook online??
En hoe kan je zien dat het idd naar ouder iemand gestuurd word en dat het eenzaam persoon kan zijn?
Je hoeft je adres o.i.d. nergens neer te zetten.
En ik kreeg zo'n pop up van je gaat een brief sturen naar meneer/mevrouw.. en daaronder reden waarom o.i.d. in het blauw.