Waarom deed ik dat vroeger?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 15:03

Ik deed vroeger lange lijnen met mn hond en longeerde haar ook wel is :') Verder spijt van hoe ik vroeger achter jongens aanging als ik ze leuk vond en hoe ik mn wenkbrauwen had :+

kunamosity

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 15:35

Marocje schreef:
Idd dat nummer MarlindeRooz!

Paardje spelen met heel parcours, maar ook buiten over vanalles springen incl in volle galop eropaf! (Tja, dat deden die manegepony's ook zo, whahaha) Zal er vast raar uit hebben gezien soms: ene moment loop je met je ouders om vervolgens keihard weg te galopperen om over de hekjes te springen.. en dan een klopje op je dijbeen geven als het goed ging 8-)

Haha, oja, dat klopje deed ik ook :o

Snollygoster

Re: Waarom deed ik dat vroeger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 15:46

Geweldig topic :')

Ik heb vroeger een ontzettende emo fase gehad. Enkel zwarte, rode of paarse kledij. Mijn haar in een megables die voor mijn ogen hing met de achterkant getoupeerd en dan coontails erin geverfd. En als kers op de taart nog een laag dikke zwarte eyeliner onder mijn ogen, ik schaam me nog steeds kapot :')

Ingrid_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 16:08

kunamosity

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 16:43

Ingrid_92 schreef:
Oooh ja, ik had vroeger ook mijn hondje de spaanse pas aangeleerd. Kwam net een filmpje tegen van 6 jaar geleden met daarin het bewijs :P
https://www.youtube.com/watch?v=hYshhhUSKaY

Wat leuk! :D
Die kat er ook bij, zo van: "Hey, krijg ik ook wat?"

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 16:46

Als je vroeger goth of emo bent geweest, of metalhead: schaam je niet. Ik heb zoveel van die mensen gekend, en die lopen nu allemaal in pak of op hoge hakken, en werken voor grote bedrijven waar ze vroeger zo op scholden. Als ik die op internet zie langskomen of op straat tegenkom, denk ik steevast: nou, ik vond je leuker toen je 18 was.

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 16:58

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 17:00

speedfiets_2 schreef:
Ballet dansen en acteren....
En dan type ballet met roze tutu. Vrienden van mij lachen zich iedere keer rot.

Wat bijzonder dat je daarom uitgelachen werd. Klassiek ballet is echt topsport hoor, niet voor mietjes.

sannexponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 17:22

Tja ik ben nog maar 14 maar als klein kind....

• niet durven zwemmen in een zwembad met op de wand fotobehang van koeien omdat ik bang was voor koeien :')
• mijn vader had wieltjes gezet onder een paard hobbelpaardjes en dan samen met je vriendin tegen heel de buurt zeggen dat ze echt zijn en dan ze bijten
Mijn nichtje durfde er niet eens meer bij in de buurt te komen :9
• en de ergste....
Ik ging samen met een vriendin een "circus" houden in de tuin, toen ging ik kunstjes doen met m'n konijn (alle hokken zitten nog steeds op slot met ijzerdraad omdat ze deurtjes open kan maken :j btw is ze nu al best oud en hebben de andere knientjes het over genomen...) en dan alle buurtkindjes laten komen
Oh ja, een attractiepark bouwen in de tuin....
Ik weet niet meer hoe ze heten maar je weet wel van die blikken met een touwtje eraan om op te lopen, die had ik in plastic.
Nou hadden we een rekstok in de tuin en dan hingen we daar die dingen aan, en dan ging daar iemand op zitten en dan slingerden we hem over de kop om die rekstok heen, en dat noemden we dan een loopingschommel :)) |o
Tot er iemand z'n hoofd stootte....
Dat ik dit heb gedaan :')

Echt een geweldig topic dit _/-\o_

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 18:14

Nabster schreef:
speedfiets_2 schreef:
Ballet dansen en acteren....
En dan type ballet met roze tutu. Vrienden van mij lachen zich iedere keer rot.

Wat bijzonder dat je daarom uitgelachen werd. Klassiek ballet is echt topsport hoor, niet voor mietjes.

Inderdaad! Heb ook een tijdje op ballet gezeten. Helaas moest ik stoppen, maar had graag doorgegaan.

Niets om je voor te schamen hoor :(:)

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 21:21

Oja, ooit had ik het briljante idee dat het super leuk zou zijn om met een skippybal van de trap af te gaan.....
het was niet zo'n groot succes zoals je al wel kan raden, en het achtervolgt me nu nog :+
ik vraag me echt af waarom ik dacht dat het een goed idee zou zijn :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 21:52

:=

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 21:52

mignonne2403 schreef:
Oja, ooit had ik het briljante idee dat het super leuk zou zijn om met een skippybal van de trap af te gaan.....
het was niet zo'n groot succes zoals je al wel kan raden, en het achtervolgt me nu nog :+

Ohhh dit vind ik leuk :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 21:55

Wat heb je er aan over gehouden behalve een trauma? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 21:59

Ik heb vroeger wel eens gedroomd dat ik kon vliegen als ik van de trap sprong. Ben dat meteen gaan proberen toen ik wakker werd (mijn ouders waren nog in de woonkamer en ik lag dus al in bed).

Kon niet vliegen. Ouders wel. Naar de trap om mij op te rapen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 22:03

Mignonne en danique, :oo auwts!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 22:05

mignonne2403 schreef:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 22:10

Ik speelde vroeger ook heel veel paardje, het ergste was dat ik dan altijd op handen en voeten ging lopen en ging 'galloperen'. :') Ooit een keer mijn voet gekneusd omdat ik 'bokte' na een hindernis waar ik over heen sprong en vervolgens achteroversloeg en op een kast belandde met mijn voet. :')

Ben ook een keer met mijn matras de trap afgegleden, ging ook niet heel goed. :')

Kunga

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 22:11

Op vakantie was ik van een berg afgerend, ging ik harder dan mijn benen eigenlijk konden ( doordat het zo stijl afliep ) en daardoor ben ik toen met salto's de lucht door gevlogen. Had mijn vinger gebroken haha, en in het land waar ik was krijg je dan blijkbaar je hele onderarm in het gips :')
Al schaam ik me er nu niet meer voor, vond ik het wel een verhaal dat hiertussen paste!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 22:17

Naast dat ik gek was (en nog steeds ben) van Old School Rock, was ik vroeger ook fan van

Spoiler:
New Kots On The Blik, oftewel New Kids On The Block

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 22:23

Ik droeg bandplooi broeken.

Chapeau2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 22:27

Samen met mijn broertje verzonnen dat het een leuk idee was om van een kilo gehakt kleine balletjes te draaien en tegen het plafond te gooien. Het meerendeel bleef keurig plakken.
We hadden grote lol maar mijn ouders vonden het minder grappig. :=

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 22:29

Leuk, al die jeugdstommiteiten, heb ook domme dingen gedaan, gezegd en gedragen. Maar die dingen verbleken bij de grapjes die man als kind uithaalde. Sprong bijvoorbeeld eens van het dak met een paraplu... Niet eens iets gebroken.

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 22:35

Ohhhh, dat met matrassen van de trap glijden heb ik ook gedaan :D

Gelukkig had ik met vriendinnetjes wel bedacht dat het dan handig is om er onderaan ook één tegen de muur te zetten zodat je tenminste zacht landt :')

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 22:54

Paris_ schreef:
Oja ook nog zo eentje! Heb ze nooit afgeschoren maar wel vreselijk dun geëpileerd. Had ook altijd een pincet bij me. :+

Heb al een paar keer hardop gelachen om reacties, maar deze laatste zin is tot nu toe waar ik het hardst om gelachen heb, echt tranen, ga vooral door hiermee, heerlijk topic <3