ben heel benieuwd hoe die in het echt is! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ben heel benieuwd hoe die in het echt is!
Ik heb alleen als (mode-onbewuste) wel een paar vragen:
Ik heb best flinke borsten (75F), maar op deze manier blijft het gewoon goed zitten 

) Afhankelijk van de jurk bepaal ik de dikte, maar ik vind een hele dunne zwarte meestal het mooist! Frummels schreef:xJitskee schreef:Ik heb deze beauty’s besteld. Nu nog hopen dat ze passen
[ [url=m/Xi9BWQ.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZZZdkW.png]Afbeelding[/url] ]![]()
echt helemaal mijn smaak!
xSannee schreef:PlakBH kan ook een optie zijn bij een lage rug! Had ik bij een jurk met volledig open kanten rug en zit prima. Heb wel ern kleine cup,70B
En een panty ja! Lichte zwarte vind ik het mooist.
En dan vaak met enkellaarsjes ofzo. Open schoenen met kerst vind ik wat koud haha
Bienotje schreef:Leuk die laatst gestreepte. Waar komt die vandaan?
Frummels schreef:jurkje met lage rug: als de jurk strak genoeg is draag ik geen BH, en anders een verlengstuk aan de sluiting van mijn BH. Te koop bij HunkemöllerIk heb best flinke borsten (75F), maar op deze manier blijft het gewoon goed zitten
Zoiets is het bandje dat ik bedoel
[ [url=m/qFqO8R.jpg]Afbeelding[/url] ]
Panty: als ik geen open schoenen draag, draag ik een zwarte panty (ik heb echt een afkeer voor huidskleurige panty's: vind dat echt geen gezicht) Afhankelijk van de jurk bepaal ik de dikte, maar ik vind een hele dunne zwarte meestal het mooist!
Gianti schreef:xSannee schreef:PlakBH kan ook een optie zijn bij een lage rug! Had ik bij een jurk met volledig open kanten rug en zit prima. Heb wel ern kleine cup,70B
En een panty ja! Lichte zwarte vind ik het mooist.
En dan vaak met enkellaarsjes ofzo. Open schoenen met kerst vind ik wat koud haha
Plak bh vind ik ook altijd super werken
Ik heb ze liever dan een gewone BH.

. Donderdag komt de jurk binnen, kan ik passen
. 
.