En benieuwd of Sky nog in die ronde zwarte "mand" past ...
Groet Karin.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
superpony schreef:Leuk gedaan voor je verjaardag. Klinkt als een hele goede, nieuwe vriendschap.
Qua mannen. Nog lang geen beslissing nemen. Gewoon daten en je gevoel volgen. Met een lijstje kan je niet leven. Het komt vanzelf. En anders is er wel een nr 3 die perfect is met die boerderij.
)

Het kan wel iets worden, hij heeft een gelijkaardige levensstijl. De levesstijl waar ik voor verhuisd ben, het genieten van buiten zijn en kleine zaken zoals pannenkoeken met nutella eten
(die hij trouwens zondag voor mij gaat bakken, de schat)

En verder zien we wel. Grappig detail is dat deze 'vriend' op 10min van mijn ouderlijk huis woont, en we ons dus hier tegen zijn gekomen tijdens zijn vakantie. Waarom moelijk doen? echt serieus, ik zoek echt altijd de bizarste-niet standaard-geen routine situatie op 
Maar toch leuk

Dit gevoel, onze band zo mooi op foto 
Monstertje!
geniet van elkaar!
Is hij nog niet aan je schoenen begonnen?
. Ik vind het dorp waar ik vlakbij woon gewoon niks, iedereen weet alles over iedereen en daar ben ik niet zo van. En vriendje woont een beetje ver weg dus samenwoonplannen kunnen er wellicht nog komen. We zien wel, nu eerst de studie afmaken en nog even genieten van af en toe een auto ipv constant allerlei voertuigen en dus de rust! 
Jij hebt zo'n lekker paleisje en je zit super op je plek daar.
Ik heb me heel mijn jeugd zo anders gevoeld, ik wil geen carrière of materialisme. Ik wil geen 100 vrienden en luxe spullen. Natuurlijk hou ik wel van materiële zaken, ik ben niet klaar om in de wildernis te gaan leven haha een bed, warme douche, lekker eten, parfum, goede matras, verwarming paard heb ik toch echt wel nodig
Maar ik vind mezelf hier echt. Ik lach en huil van emoties. En hij bevestigd dat gewoon zo hard, dat ik one in a million ben. De vrouw die zo positief in het leven staat, weet wat ze wil en daar keuzes voor maakt en geniet van elke seconde. Zo voel ik me en zo ziet hij me 
Maar vooral belangrijk dat je jezelf zo hebt laten worden, dat is het belangrijkste.