Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
xAlice schreef:*is zwaar geïntimideerd door al die hoge aantallen *
Nee, ik moet zeggen dat ik er denk ik ook niet echt gevoel voor heb. Heb op mijn persoonlijke account ook maar 100 volgers of iets
Ik vind wel het hele interactieve op instagram op het moment echt nog leuk. Op twitter is het vooral veel schreeuwen en weinig interactie tegenwoordig. Op Instagram merk ik veel meer "community" gevoel.
Lisitano schreef:Boemklatsch schreef:Ik heb een persoonlijk account en een account voor mijn hond (@adogcalledmika).
Ik volg met mijn eigen account voornamelijk hardloop, reis en sport dingen. Met die van mijn hond voornamelijk andere honden en canicrossers/canitrailers.
Wat heb jij een prachtige hond!
Captain schreef:Ik vind insta geweldig!!! Veel levendiger dan FB en veel meer te zien.
Ik post dagelijks, soms 2x, een foto van mijn paarden.
Ruim 5k volgers maar likes meestal maar zo rond de 400/600.
@hannahmennooo voor de geïnteresseerden.
Frummels schreef:Captain schreef:Ik vind insta geweldig!!! Veel levendiger dan FB en veel meer te zien.
Ik post dagelijks, soms 2x, een foto van mijn paarden.
Ruim 5k volgers maar likes meestal maar zo rond de 400/600.
@hannahmennooo voor de geïnteresseerden.
Haha, dat is altijd! Mijn schoonzusje heeft ruim 80.000 volgers, maar meestal ook "maar" 1.000 likes.
Mensen kijken liever dan dat ze moeten klikken
Lau schreef:Frummels schreef:Haha, dat is altijd! Mijn schoonzusje heeft ruim 80.000 volgers, maar meestal ook "maar" 1.000 likes.
Mensen kijken liever dan dat ze moeten klikken
Wow dat is wel heel weinig gezien het aantal followers. Maar veel mensen zien niet alles op insta. Omdat alleen alles wat populair is bovenaan staat. Dus als je best veel mensen followd raak je het overzicht snel kwijt en zie je lang niet alles.
NienkeV1994 schreef:Ik gebruik hashtags om beter gevonden te worden, maar ben nog wel een beetje op zoek naar wat nou goede hashtags zijn voor mij. Ik heb op dit moment inderdaad een paar vaste hashtags en de rest is afhankelijk van de foto. Een volgers doel heb ik niet, ook ik ben nog erg blij met 50 likes haha.
HorseTimeXL schreef:Ik vind Instagram wel grappig, zeker als tijdsbedrijf tijdens een treinrit oid. alleen zet ik er zelf niks op, maar volg bekende mensen graag. Weet nooit zo goed wat ik er op moet zetten
Schoentje schreef:Mijn hashtags op dit moment:
#equestrianofinstagram #TwoHearts #cutehorse #prettyhorse #horseriding #horsestagram #horserider #horsesofinstagram #instahorse #horsetagram #horseofinstagram #instahorses #horse #paarden #horses #horses_of_instagram #paardrijden #paardensport #paard #showjumping #showjumper #horseoftheday #equestrian #tophorse #equestrianlife #equestrianphotography #pferd #cheval #horselover
Wat zijn die van jullie voor paarden?
Lisitano schreef:Bij mij ligt het eraan van welke hond ik een foto post. De knappe harige krijgt meestal 300+ likes en de ander krap 200